logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays przełożone na 23-25 Marca 2022

  PR 16.02.2022, przeczytano 828 razy
ilustracja

Międzynarodowe Targi RemaDays Warsaw 2022 odbędą się 23-25 Marca 2022.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-przelozone-na-23-25-marca-2022,394808,artykul.html

Zwiedzających, którzy już się zarejestrowali informujemy, że otrzymane identyfikatory z datą 16-18.02.2022 obowiązują również podczas marcowej edycji RemaDays. Nie ma konieczności ponownej rejestracji.

Jeśli chcesz odwiedzić targi, zarejestruj się i wejdź gratis formularz rejestracji. Jak działa rejestracja? W formularzu wpisują Państwo unikalny kod: RDW021, który upoważnia do bezpłatnego wejścia na targi.

Na stronie www.remadays.com jest dostępna lista wystawców 17 edycji RemaDays Warsaw. Zaplanuj wizytę, zapoznaj się z listą wystawców i skorzystaj z narzędzia do umawiania spotkań.

W ostatnim czasie swoją obecność potwierdziły następujące firmy: SBS SPA (WŁOCHY), ROSNOWSKI GIFT (POLSKA), WIB PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE (POLSKA), POLAND ON AIR (POLSKA), SOPOT MARRIOTT RESORT&SPA   (POLSKA), LOFT KULINARNY (POLSKA), HOLOPRINT (LITWA), Selco Doppler (POLSKA)

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764