logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays startują we środę

   01.02.2013, przeczytano 4360 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższą środę rozpoczną się jedne z największych w Europie Środkowej targi reklamy i poligrafii. RemaDays Warszawa 2013 to wydarzenie, w którym weźmie udział około 570 wystawców prezentujących swoją ofertę w sektorach GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow oraz Out&Indoor.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-startuja-we-srode,17849,artykul.html

Wiele firm, wystawiających się na targach, rozpoczyna rok od prezentacji nowych katalogów i ofert. Od 6-7 lutego wszyscy zwiedzający będą mieli zatem okazję zobaczenia dziesiątek nowości produktowych i premierowych rozwiązań dedykowanych specjalnie dla branży reklamowej i poligraficznej.

Promocję nowości na targach tradycyjnie wspiera konkurs Gifts of The Year, w którym wyróżnione zostają najlepsze zdaniem profesjonalistów z branży i zwiedzających, gadżety 2013 roku. Już po raz drugi organizator targów wręczy także Medale za Innowacje Technologiczne. Nagroda przyznawana jest za najlepsze rozwiązania wspierające działalność branży reklamowej i poligraficznej.
 
Aby ułatwić komunikację podczas trwania targów, organizator wprowadził kilka znaczących usprawnień. W dniach od 6 do 8 lutego, na ulicach Józefa Bema i Prądzyńskiego w Warszawie, zostanie wprowadzony ruch jednokierunkowy. System sprawdził się już podczas Euro 2012 i znacznie rozładował korki w trakcie wzmożonego ruchu, w okolicach hal Expo XXI . Dla podróżujących koleją, zostanie uruchomiona bezpłatna komunikacja pomiędzy dworcem Warszawa Zachodnia a targami. Do dyspozycji gości będzie również dodatkowy parking na 350 aut, znajdujący się tuż na przeciwko głównego wejścia na targi.
 
Każdy zwiedzający otrzyma całkowicie bezpłatne, praktyczne narzędzie pracy na cały nadchodzący rok. Wielka Księga Reklamy i Poligrafii to nowoczesne połączenie reklamy prasowej, katalogu wystawców i podręcznej bazy danych. Pozycja zawiera aktualne dane firm, zajmujących się wszystkimi aspektami reklamy. Oprócz tego udostępnia bezpośrednie kontakty do działów handlowych, co znacząco skraca proces nawiązania kontaktu.

IX edycja targów RemaDays Warsaw rozpocznie się 6 lutego 2013 roku i potrwa 3 dni. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

WE wtorek, W środę...
Nie WE środę...

Proszę - dbajmy o poprawność językową, choćby w tytułach ;)

avatar użytkownika
,

Forma we środę jest jak najbardziej poprawna, zadaliśmy sobie nieco trudu aby to sprawdzić bo - owszem - były co do tego kontrowersje.  

avatar użytkownika
,

Jeśli dana forma jest oboczna (wariant "w środę" i "we środę"), wybiera się taki wariant, który jest łatwiejszy do wymówienia (w zależności od kontekstu), biorąc pod uwagę również archaiczność niektórych konstrukcji. Krótkie badanie językowe osób w moim studiu graficznym wykazało niechęć do używania formy "we środę" jako przestarzałej i dziwnie brzmiącej w tym kontekście i wzbudziło dyskusję na temat łatwości wchodzenia w użycie pewnych form językowych...
Mając powyższe na uwadze, nadal upieram się przy swoim zdaniu, szanując jednak odmienny wybór Redakcji ;)
  

avatar użytkownika
,

Poczytaliśmy opinie uwzględniające przytoczoną przez Ciebie zasadę i najbardziej wiarygodne rozstrzygnięcie wskazywało na możliwość zamiennego stosowania obu form. Być może sprawa jest dyskusyjna dla specjalistów, trudno jednak uznać to za oczywisty błąd.   

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764