logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays w planowanym terminie: 23-25.03.2022

   18.03.2022, przeczytano 445 razy
ilustracja

Uwaga, Targi Reklamy na horyzoncie. Już 23 marca wyjątkowe wydarzenie branży reklamy i druku RemaDays w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-w-planowanym-terminie%3A-23-25.03.2022,395153,artykul.html

Zainteresowanie targami jest duże i cały czas rośnie. Swoją ofertę przedstawi blisko 500 wystawców z Europy. Przedstawiciele branży reklamowej chcą wykorzystać pierwszą w tym roku okazję do spotkań i prezentacji oferty. Na targach można również poznać nowe pomysły i rozwiązania w związku ze zmieniającą się rzeczywistością i wyzwaniami z jakimi spotyka się branża reklamy i druku. Na tej imprezie nie może Cię zabraknąć.

  • Lista wystawców znajduje się TUTAJ.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
Rusza kampania (Bez)cenne bezpieczeństwo Polskiego Związku Pracodawców Ochrona
Polski Związek Pracodawców Ochrona rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną (Bez)cenne bezpieczeństwo. Ma ona na celu dotarcie do sektora ochrony osób i mienia oraz jego klientów z informacją o zachodzących zmianach rynkowych, a szczególnie dotyczących kwestii rosnących kosztów prowadzonej działalności i cen za oferowane usługi ochrony....
Agencja WebTalk, oferująca działania full service digital, drogą wygranego przetargu pozyskała nowego klienta z segmentu FMCG. WebTalk odpowiada za stałą obsługę komunikacji marki Grycan w mediach społecznościowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764