logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays Warsaw 2018 dobiegły końca

   09.02.2018, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka

Trzeci dzień targów RemaDays Warsaw już za nami. Nie zabrakło atrakcji i emocji zanim wszyscy wystawcy i zwiedzający opuścili hale targowe. To właśnie w ostatnim dniu imprezy w stolicy Polski poznaliśmy zwycięzców niezwykle prestiżowych konkursów – Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-warsaw-2018-dobiegly-konca,35401,artykul.html

Godzina 12:00 ostatniego dnia targów RemaDays to szczególna pora. Tradycyjnie w samo południe w hali E rozpoczęło się Śniadanie Biznesowe, podczas którego zostały ogłoszone wyniki rywalizacji w konkursie na najlepsze gadżety, katalogi oraz standy i displaye roku. Jako pierwsi z listą laureatów konkursów zapoznali się partnerzy programu Solidni w Biznesie, który od wielu lat promuje takie wartości, jak uczciwość i zaufanie w kontaktach pomiędzy różnymi podmiotami szeroko rozumianej branży reklamowej. Ostatecznie zdobywcami pierwszych miejsc w konkursie Gifts of the Year zostały firmy:

  • Top Fun – Siband.PL – Opaski niezgubki dla dzieci
  • Top Design – Wilk Elektronik S.A. – Hub ze złączami na USB
  • Top Idea - Siband.PL – Opaski niezgubki dla dzieci


W rywalizacji Catalogue of the Year krążki z najcenniejszego kruszcu trafiły do rąk przedstawicieli firm:

  • Badge4U
  • Promostars
  • A.S.S.-3


W pierwszej edycji konkursu POS of the Year po laur zwycięstwa sięgnęły firmy:

  • Dago Display
  • TPP
  • Usables GMBH


Z pełną listą laureatów tych prestiżowych konkursów można zapoznać się na stronie internetowej targów już wkrótce.

Ostatni dzień to także interesujący wykład aktora Wojciecha Malajkata, który przedstawił temat: „Profesjonalne wystąpienia publiczne, techniki aktorskie oraz indywidualne podejście do różnych typów odbiorców”. W tej, jak i w pozostałych prelekcjach uczestniczyła liczna grupa zwiedzających.

Wszystkim uczestnikom rywalizacji składamy wyrazy uznania. Należą się one wszystkim wystawcom i zwiedzającym, którzy postanowili wziąć czynny udział w 14. edycji Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Wierzymy, że dni spędzone w stolicy przyczyniły się do nawiązania owocnych kontaktów biznesowych, a co za tym idzie do rozwoju reprezentowanych przez Państwa firm. Dziękujemy za Państwa obecność podczas tegorocznych targów RemaDays. Do zobaczenia w przyszłym roku.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reprograf: Efi i Perfecta - Premiery na Remadays 2019
Reprograf odlicza już dni do targów RemaDays. Zapraszamy: hala F, stoisko N7.
Tomasz Bogdanowicz otworzył agencję marketingu sprzedażowego „Shopper Link”
Na polskim rynku pojawiała się nowa agencja świadcząca kompleksowe usługi w zakresie komunikacji marketingowej - Shopper Link. Jej wyróżnikiem jest stawianie na równi wizerunkowego wymiaru budowania marki, jak i aspektu sprzedażowego. Założycielem jest Tomasz Bogdanowicz, który przez ostatnich 6 lat był związany z Walk, gdzie m.in. pełnił obowiązki Managing...
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
Nowa kampania TV marki Sanytol
W poniedziałek 14 stycznia wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Osiem nowych agencji dołączyło do IPRN
The International Public Relations Network (IPRN), organizacja zrzeszająca niezależne agencje public relations, obecna w ponad 40 krajach, ogłosiła w tym tygodniu zwiększenie swojego globalnego zasięgu. Dołączyło do niej ośmiu nowych członków z różnych krajów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone