logo
WIADOMOŚCI

Targi Remadays Warsaw 2018 dobiegły końca

redakcja   09.02.2018, przeczytano 536 razy
ilustracjastrzałka
Targi Remadays Warsaw 2018 dobiegły końca

Trzeci dzień targów RemaDays Warsaw już za nami. Nie zabrakło atrakcji i emocji zanim wszyscy wystawcy i zwiedzający opuścili hale targowe. To właśnie w ostatnim dniu imprezy w stolicy Polski poznaliśmy zwycięzców niezwykle prestiżowych konkursów – Gifts of the Year, Catalogue of the Year oraz POS of the Year.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-warsaw-2018-dobiegly-konca,35401,artykul.html

Godzina 12:00 ostatniego dnia targów RemaDays to szczególna pora. Tradycyjnie w samo południe w hali E rozpoczęło się Śniadanie Biznesowe, podczas którego zostały ogłoszone wyniki rywalizacji w konkursie na najlepsze gadżety, katalogi oraz standy i displaye roku. Jako pierwsi z listą laureatów konkursów zapoznali się partnerzy programu Solidni w Biznesie, który od wielu lat promuje takie wartości, jak uczciwość i zaufanie w kontaktach pomiędzy różnymi podmiotami szeroko rozumianej branży reklamowej. Ostatecznie zdobywcami pierwszych miejsc w konkursie Gifts of the Year zostały firmy:

  • Top Fun – Siband.PL – Opaski niezgubki dla dzieci
  • Top Design – Wilk Elektronik S.A. – Hub ze złączami na USB
  • Top Idea - Siband.PL – Opaski niezgubki dla dzieci


W rywalizacji Catalogue of the Year krążki z najcenniejszego kruszcu trafiły do rąk przedstawicieli firm:

  • Badge4U
  • Promostars
  • A.S.S.-3


W pierwszej edycji konkursu POS of the Year po laur zwycięstwa sięgnęły firmy:

  • Dago Display
  • TPP
  • Usables GMBH


Z pełną listą laureatów tych prestiżowych konkursów można zapoznać się na stronie internetowej targów już wkrótce.

Ostatni dzień to także interesujący wykład aktora Wojciecha Malajkata, który przedstawił temat: „Profesjonalne wystąpienia publiczne, techniki aktorskie oraz indywidualne podejście do różnych typów odbiorców”. W tej, jak i w pozostałych prelekcjach uczestniczyła liczna grupa zwiedzających.

Wszystkim uczestnikom rywalizacji składamy wyrazy uznania. Należą się one wszystkim wystawcom i zwiedzającym, którzy postanowili wziąć czynny udział w 14. edycji Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Wierzymy, że dni spędzone w stolicy przyczyniły się do nawiązania owocnych kontaktów biznesowych, a co za tym idzie do rozwoju reprezentowanych przez Państwa firm. Dziękujemy za Państwa obecność podczas tegorocznych targów RemaDays. Do zobaczenia w przyszłym roku.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone