logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays Warsaw 2018 rozpoczęte

   07.02.2018, przeczytano 785 razy
ilustracjastrzałka

W centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO wystartowała 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays. Przez trzy dni zwiedzający będą mieli okazję podziwiać osiągnięcia wystawców w dziesięciu sektorach targowych. Pierwszy dzień największej imprezy branżowej w Europie Środkowej pokazał, że tegoroczne spotkanie specjalistów będzie pod każdym względem udane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-warsaw-2018-rozpoczete,35363,artykul.html

Warszawska impreza co roku cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Po raz kolejny swoją ofertę prezentuje ponad 800 wystawców z Polski i świata. Stała chęć rozwoju imprezy powoduje, że organizator wprowadza udogodnienia mające podnieść jakość targów i komfort odwiedzających. Podczas tegorocznej edycji dla wszystkich gości RemaDays przygotowano aplikację na telefon, która ułatwia poruszanie się po halach targowych. Dzięki temu programowi łatwiejszy stał się przegląd wydarzeń odbywających się podczas warszawskiej imprezy. Przy rejestracji oraz w punktach informacyjnych każdy otrzymał specjalne wydanie katalogu produktowego „Adbox” – informatora zawierającego produkty firm z branży, a także praktyczne wskazówki dotyczące imprezy, informacje o punktach gastronomicznych i Relax Zone, przegląd targowych nowości.

Wzorem lat ubiegłych na wszystkich, którzy zdecydowali się na odwiedzenie stolicy Polski, na dworcu kolejowym Warszawa Centralna i na lotnisku Chopina czekają specjalne autobusy, które szybko i sprawnie dowiozą gości pod sam kompleks wystawienniczy. Na przystankach końcowych można skorzystać z pomocy hostess. Natomiast na osoby, które postanowiły dotrzeć do Nadarzyna samochodem, czeka prawie 7 000 miejsc parkingowych.

Inauguracyjny dzień RemaDays Warsaw 2018 był także początkiem towarzyszącego targom RemaCongress. Dziś ważnym punktem kongresu był wykład Roberta Korzeniowskiego: „Od zwycięstwa do mistrzostwa, czyli o dylematach w drodze na Olimp”. Prelekcja czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Ponadto zwiedzający mogli wziąć udział w bezpłatnych wykładach odbywających się w dwóch salach konferencyjnych.

Środa to także pierwszy dzień targowych emocji konkursowych. Wyłonieni zostali laureaci prestiżowego konkursu na innowacje The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy z dumą mogą prezentować przyznane im złote, srebrne lub brązowe medale. Wręczone zostały także wyróżnienia w konkursie na najlepsze gadżety roku – Gifts of the Year – przyznane w głosowaniu online. Podczas trwającego Wieczoru Wystawców rozstrzygnięto konkurs na najlepsze firmy w branży – Korony Reklamy 2018.

Jak zwykle ogromne emocje towarzyszą Loterii dla zwiedzających. W tym roku nagrodą jest 6 000 zł do wykorzystania w sieci sklepów sportowych Decathlon. Aby wziąć udział w losowaniu cennej nagrody, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny zlokalizowanej na stoisku organizatora i… poczekać na czwartkowe rozstrzygnięcia.

O godzinie 20:00 w klubie Hulakula rozpocznie się wspomniany wyżej Wieczór Wystawców. Gwiazdą muzyczną wieczoru jest zespół Varius Manx z Kasią Stankiewicz. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764