logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Remadays Warsaw 2018 rozpoczęte

   07.02.2018, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

W centrum wystawienniczym Ptak Warsaw EXPO wystartowała 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays. Przez trzy dni zwiedzający będą mieli okazję podziwiać osiągnięcia wystawców w dziesięciu sektorach targowych. Pierwszy dzień największej imprezy branżowej w Europie Środkowej pokazał, że tegoroczne spotkanie specjalistów będzie pod każdym względem udane.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-remadays-warsaw-2018-rozpoczete,35363,artykul.html

Warszawska impreza co roku cieszy się coraz większym zainteresowaniem zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Po raz kolejny swoją ofertę prezentuje ponad 800 wystawców z Polski i świata. Stała chęć rozwoju imprezy powoduje, że organizator wprowadza udogodnienia mające podnieść jakość targów i komfort odwiedzających. Podczas tegorocznej edycji dla wszystkich gości RemaDays przygotowano aplikację na telefon, która ułatwia poruszanie się po halach targowych. Dzięki temu programowi łatwiejszy stał się przegląd wydarzeń odbywających się podczas warszawskiej imprezy. Przy rejestracji oraz w punktach informacyjnych każdy otrzymał specjalne wydanie katalogu produktowego „Adbox” – informatora zawierającego produkty firm z branży, a także praktyczne wskazówki dotyczące imprezy, informacje o punktach gastronomicznych i Relax Zone, przegląd targowych nowości.

Wzorem lat ubiegłych na wszystkich, którzy zdecydowali się na odwiedzenie stolicy Polski, na dworcu kolejowym Warszawa Centralna i na lotnisku Chopina czekają specjalne autobusy, które szybko i sprawnie dowiozą gości pod sam kompleks wystawienniczy. Na przystankach końcowych można skorzystać z pomocy hostess. Natomiast na osoby, które postanowiły dotrzeć do Nadarzyna samochodem, czeka prawie 7 000 miejsc parkingowych.

Inauguracyjny dzień RemaDays Warsaw 2018 był także początkiem towarzyszącego targom RemaCongress. Dziś ważnym punktem kongresu był wykład Roberta Korzeniowskiego: „Od zwycięstwa do mistrzostwa, czyli o dylematach w drodze na Olimp”. Prelekcja czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie sportowym cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Ponadto zwiedzający mogli wziąć udział w bezpłatnych wykładach odbywających się w dwóch salach konferencyjnych.

Środa to także pierwszy dzień targowych emocji konkursowych. Wyłonieni zostali laureaci prestiżowego konkursu na innowacje The Prize for Innovations. Nagrodzeni wystawcy z dumą mogą prezentować przyznane im złote, srebrne lub brązowe medale. Wręczone zostały także wyróżnienia w konkursie na najlepsze gadżety roku – Gifts of the Year – przyznane w głosowaniu online. Podczas trwającego Wieczoru Wystawców rozstrzygnięto konkurs na najlepsze firmy w branży – Korony Reklamy 2018.

Jak zwykle ogromne emocje towarzyszą Loterii dla zwiedzających. W tym roku nagrodą jest 6 000 zł do wykorzystania w sieci sklepów sportowych Decathlon. Aby wziąć udział w losowaniu cennej nagrody, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny zlokalizowanej na stoisku organizatora i… poczekać na czwartkowe rozstrzygnięcia.

O godzinie 20:00 w klubie Hulakula rozpocznie się wspomniany wyżej Wieczór Wystawców. Gwiazdą muzyczną wieczoru jest zespół Varius Manx z Kasią Stankiewicz. Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC Inter Media

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764