logo
WIADOMOŚCI

Targi Retailshow - wydarzenie dla całej branży handlowej już w listopadzie

Mateusz Zawiślak  PR 13.10.2017, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka

VIII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Jedną z nowości będzie usytuowane w Meeting Point studio nowego programu telewizyjnego „Sklepowe Rewolucje”, gdzie właściciele sklepów, otwarci na metamorfozę swych biznesów, będą mogli uzyskać porady i zgłosić się do udziału do wiosennej edycji tej produkcji. Targi RetailShow, największe wydarzenie branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej, to najlepsze miejsce by poznać bogatą ofertę wiodących polskich i zagranicznych dostawców wyposażenia, technologii i usług dla handlu oraz najnowsze trendy w projektowaniu i wyposażaniu sklepów prezentowane w  Modelowym Sklepie, a także wziąć udział w konferencji i warsztatach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-retailshow---wydarzenie-dla-calej-branzy-handlowej-juz-w-listopadzie,34100,artykul.html

Targi RetailShow to dynamicznie rozwijające się biznesowe wydarzenie branży handlowej. Organizator przewiduje, że ofertę przedstawi 200 wystawców z Polski i zagranicy. Podobnie jak w ubiegłym roku ekspozycje zostaną przygotowane na 5250 mkw. powierzchni wystawienniczej. Zeszłoroczną edycję targów odwiedziło ponad 4,5 tys. branżowych klientów. Coraz większy procent zarówno wystawców, jak i gości stanowią firmy i sieci handlowe z zagranicy.

Nowoczesny sklep

Na Targach RetailShow zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania z zakresu projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych i finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych. Jeden z ekspertów, dr Marek Borowiński, specjalista od visual merchandisingu, zarówno w studiu „Sklepowych Rewolucji”, ale również podczas bezpłatnych wykładów w Retail Innovations Theatre, doradzi jakie rozwiązania wybrać, by jak najskuteczniej przyciągać klientów.

– Targi RetailShow to świetna okazja dla zarządzających sklepami, by porozmawiać o problemach prowadzenia biznesów, poszukać rozwiązań, poznać najnowsze produkty, a nawet zgłosić się do 2. edycji programu by poddać swój sklep metamorfozie – mówi dr Marek Borowiński. W nowym programie telewizyjnym „Sklepowe Rewolucje” emitowanym od października, pokazane będą metamorfozy sklepów i butików z różnych branż, w tym także rodzinnych biznesów. Ekspert podzieli się także wrażeniami po nagraniu 13 odcinków programu, opowie z jakimi problemami mierzyli się właściciele sklepów oraz jaką drogę pokonali, by odmienić swoje sklepy. Dodaje także, że w szczególności czeka na sklepy, których nie było w pierwszej serii, czyli specjalistyczne np. salony optyczne, sklepy rowerowe czy motocyklowe. Warto więc zarezerwować czas, by odwiedzić targi i skorzystać z wiedzy dr Marka Borowińskiego oraz innych ekspertów.

RetailShow - miejsce spotkań biznesu

Targi co roku są odwiedzane przez zarządzających sieciami i centrami handlowymi, najemców, właścicieli sklepów, przedstawicieli firm dostarczających wyposażenie dla handlu. Będą obecni reprezentanci wszystkich rodzajów sieci handlowych tj.: sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, sieci saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz innych sklepów specjalistycznych. Wiele z tych osób weźmie udział w konferencji Retail Congress 2017 oraz w warsztatach w Retail Innovations Theatre. Podczas Targów RetailShow wyłaniani są laureaci konkursów „Best Shop Concept” oraz „Innowacje Handlu”. W pierwszym Jury nagradza sklepy z unikalnym konceptem oraz wysokimi walorami estetycznymi i użytkowymi. W drugim premiowane są najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej spośród tych prezentowanych na targach.

Źródło: ECP Polska

www.ecppolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 90 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone