logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Retailshow - wydarzenie dla całej branży handlowej już w listopadzie

  PR 13.10.2017, przeczytano 718 razy
ilustracjastrzałka

VIII Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2017 odbędą się 15 i 16 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Jedną z nowości będzie usytuowane w Meeting Point studio nowego programu telewizyjnego „Sklepowe Rewolucje”, gdzie właściciele sklepów, otwarci na metamorfozę swych biznesów, będą mogli uzyskać porady i zgłosić się do udziału do wiosennej edycji tej produkcji. Targi RetailShow, największe wydarzenie branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej, to najlepsze miejsce by poznać bogatą ofertę wiodących polskich i zagranicznych dostawców wyposażenia, technologii i usług dla handlu oraz najnowsze trendy w projektowaniu i wyposażaniu sklepów prezentowane w  Modelowym Sklepie, a także wziąć udział w konferencji i warsztatach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-retailshow---wydarzenie-dla-calej-branzy-handlowej-juz-w-listopadzie,34100,artykul.html

Targi RetailShow to dynamicznie rozwijające się biznesowe wydarzenie branży handlowej. Organizator przewiduje, że ofertę przedstawi 200 wystawców z Polski i zagranicy. Podobnie jak w ubiegłym roku ekspozycje zostaną przygotowane na 5250 mkw. powierzchni wystawienniczej. Zeszłoroczną edycję targów odwiedziło ponad 4,5 tys. branżowych klientów. Coraz większy procent zarówno wystawców, jak i gości stanowią firmy i sieci handlowe z zagranicy.

Nowoczesny sklep

Na Targach RetailShow zostaną zaprezentowane najnowsze rozwiązania z zakresu projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych i finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych. Jeden z ekspertów, dr Marek Borowiński, specjalista od visual merchandisingu, zarówno w studiu „Sklepowych Rewolucji”, ale również podczas bezpłatnych wykładów w Retail Innovations Theatre, doradzi jakie rozwiązania wybrać, by jak najskuteczniej przyciągać klientów.

– Targi RetailShow to świetna okazja dla zarządzających sklepami, by porozmawiać o problemach prowadzenia biznesów, poszukać rozwiązań, poznać najnowsze produkty, a nawet zgłosić się do 2. edycji programu by poddać swój sklep metamorfozie – mówi dr Marek Borowiński. W nowym programie telewizyjnym „Sklepowe Rewolucje” emitowanym od października, pokazane będą metamorfozy sklepów i butików z różnych branż, w tym także rodzinnych biznesów. Ekspert podzieli się także wrażeniami po nagraniu 13 odcinków programu, opowie z jakimi problemami mierzyli się właściciele sklepów oraz jaką drogę pokonali, by odmienić swoje sklepy. Dodaje także, że w szczególności czeka na sklepy, których nie było w pierwszej serii, czyli specjalistyczne np. salony optyczne, sklepy rowerowe czy motocyklowe. Warto więc zarezerwować czas, by odwiedzić targi i skorzystać z wiedzy dr Marka Borowińskiego oraz innych ekspertów.

RetailShow - miejsce spotkań biznesu

Targi co roku są odwiedzane przez zarządzających sieciami i centrami handlowymi, najemców, właścicieli sklepów, przedstawicieli firm dostarczających wyposażenie dla handlu. Będą obecni reprezentanci wszystkich rodzajów sieci handlowych tj.: sieci spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, sieci saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz innych sklepów specjalistycznych. Wiele z tych osób weźmie udział w konferencji Retail Congress 2017 oraz w warsztatach w Retail Innovations Theatre. Podczas Targów RetailShow wyłaniani są laureaci konkursów „Best Shop Concept” oraz „Innowacje Handlu”. W pierwszym Jury nagradza sklepy z unikalnym konceptem oraz wysokimi walorami estetycznymi i użytkowymi. W drugim premiowane są najlepsze urządzenia, produkty i usługi dla branży handlowej spośród tych prezentowanych na targach.

Źródło: ECP Polska

www.ecppolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764