logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Retailshow 2022 - długo wyczekiwane wydarzenie już w listopadzie

  PR 12.09.2022, przeczytano 1520 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawiciele branży handlowej spotkają się 23-24 listopada br. na Międzynarodowych Targach Wyposażenia Sklepów RetailShow w Centrum EXPO XXI w Warszawie. To wiodące wydarzenie sektora retail w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W tym roku będzie ono szczególne ze względu na innowacyjność prezentowanych rozwiązań opartych na automatyzacji i robotyzacji, rozwiniętych w czasie pandemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-retailshow-2022---dlugo-wyczekiwane-wydarzenie-juz-w-listopadzie,397172,artykul.html

Po dwóch latach przerwy spowodowanej pandemią wracają Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Przez ten czas branża handlowa przeszła ogromne zmiany. Zaadaptowała się do dynamicznej sytuacji gospodarczej w zakresie warunków epidemiologicznych, społecznych, finansowych, podatkowych, energetycznych i surowcowych.

Rewolucja w automatyzacji i robotyzacji

Nowe wyzwania wymagały szybkiego wdrożenia nieszablonowych rozwiązań, by bezpiecznie funkcjonować w trudnych warunkach. Zapowiada się więc bardzo ciekawa edycja, podczas której producenci technologii i wyposażenia przybliżą przedstawicielom sieci, centrów handlowych, najemcom i właścicielom sklepów wiele nowych inteligentnych rozwiązań. A ci długo czekali na możliwość zobaczenia wszystkiego w jednym miejscu.  

– Nastąpił bardzo duży skok technologiczny w branży, a rozwiązania, które będzie można zobaczyć podczas najbliższych Targów RetailShow, to wręcz rewolucja w automatyzacji i robotyzacji. Wyróżnia się też trend energooszczędności i dalszego rozwoju sztucznej inteligencji w zarządzaniu procesami – zapowiada Wojciech Smoktunowicz, dyrektor marketingu, organizator Targów RetailShow.

Targi RetailShow, odbyły się już 10 razy i są oceniane jako najlepsza impreza wystawiennicza branży retail. Wystawcy doceniają jej renomę, program towarzyszący dostosowany do bieżących potrzeb i międzynarodowy zasięg. Co roku grono ponad 5 tys. odwiedzających, reprezentantów wszystkich rodzajów sieci: spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych, miało dostęp do oferty ponad 200 wystawców.

Część najnowocześniejszych rozwiązań będzie można zobaczyć w Modelowym Sklepie. To miejsce zawsze stanowiło serce wydarzenia, dociera tam każdy odwiedzający, by w niezobowiązującej atmosferze sprawdzić funkcjonowanie wyeksponowanych rozwiązań. Tegoroczna odsłona Modelowego Sklepu będzie w połowie bezobsługowa, co stanowi odpowiedź na wyzwania branży, a więc brak kadr i postcovidowe przyzwyczajenia klientów.

ilustracjastrzałka

Źródło wiedzy

Poza bogatą ofertą produktów i usług mocną częścią Targów RetailShow są wydarzenia towarzyszące. To przede wszystkim całodniowa konferencja RetailCongress, warsztaty w Teatrze Innowacji i konkursy branżowe.

– Na tegorocznej konferencji z pewnością nie zabraknie dyskusji o dostosowaniu branży retail do dynamicznej sytuacji rynkowej, spełnianiu potrzeb klientów i mierzeniu się z wyzwaniami, takimi jak brak zasobów ludzkich do obsługi kupujących oraz kryzys energetyczny. Zgodnie z zapotrzebowaniem naszych partnerów poświęcimy też dużo uwagi na cyfrową transformację – zapowiada Wojciech Smoktunowicz.

Program Retail Congress odpowie na potrzeby branży i pozwoli poznać najbardziej innowacyjne rozwiązania w obszarze automatyzacji i robotyzacji, które usprawniają procesy zakupowe oraz wspomagają magazynowe i logistyczne. Konferencja będzie okazją do bezpośredniej wymiany opinii i doświadczeń specjalistów, co po długiej przerwie nabiera wyjątkowego znaczenia.  

Informacje praktyczne

11. edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędzie się 23-24 listopada 2022 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się TUTAJ lub w recepcji w dniu targów.

Partnerem Strategicznym Targów RetailShow 2022 i Retail Congress jest firma HIKVISION, Sponsorem Diamentowym MAGO, Sponsorami Głównymi Koncept-L i SONY, a Sponsorem Retail Congress firma Manhattan Associates.

ilustracjastrzałka

Źródło: Targi RetailShow

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzrost e-commerce napędzany przez omnichannel, mobile i zakupy transgraniczne
Polski e-commerce w 2025 roku notuje kolejne wzrosty i dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów. Najnowsze badanie „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025” pokazuje, że aż 93% internautów dokonało zakupu online w ciągu ostatnich 6 miesięcy (+6p.p. rok do roku), a 100% respondentów deklaruje, że choć raz kupiło coś w sieci – to już trzeci rok z...
Przedsiębiorcy chcą uproszczenia kontroli celno-skarbowych i podatkowych
Poprawa relacji z fiskusem i urzędnikami przeprowadzającymi kontrole to jeden z najczęściej podnoszonych postulatów przez przedsiębiorców. W ramach deregulacji prowadzonej przez rząd domagają się oni większej współpracy i otwartości na wyjaśnienia ze strony organów podatkowych, jasnej interpretacji przepisów,...
Faktury VAT bez firmy. Czy przedsiębiorcy o tym wiedzą?
Aż 24% przedsiębiorców prowadzących własne działalności gospodarcze przyznało, że gdyby byli świadomi możliwości wystawiania faktur VAT bez zakładania firmy, nie zdecydowaliby się na jej założenie. Takie zaskakujące wyniki przyniosło badanie przeprowadzone przez Freelancehunt, które miało na celu ocenę wiedzy przedsiębiorców w zakresie możliwości wystawiania faktur...
Przedsiębiorcy pod presją fiskusa – relacje nadal trudne. Raport
Z raportu „Przedsiębiorcy pod lupą fiskusa 2025”, przygotowanego przez firmę doradczą MDDP we współpracy z Konfederacją Lewiatan, wynika, że polscy przedsiębiorcy znajdują się pod stałą presją ze strony administracji skarbowej. Działania kontrolne organów podatkowych są powszechną praktyką, a ich skala nie maleje. Mimo to raport wskazuje...
Chorobowe nie dla Zetek? Młodzi z najniższą absencją
Pracownicy z pokolenia Z (do 29. roku życia) rzadziej korzystają ze zwolnień lekarskich niż ich starsi współpracownicy – wynika z najnowszego raportu polskiej firmy doradczej Conperio. Dane z audytów absencji chorobowej przeprowadzonych w przedsiębiorstwach na terenie całej Polski w okresie ostatnich kilkunastu miesięcy pokazują jasno, że najmłodsza grupa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764