logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Retailshow już w przyszłym tygodniu

  PR 08.11.2018, przeczytano 829 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 rozpoczną się już za kilka dni. Warto tak je zaplanować, aby 14 i 15 listopada skorzystać z programu bezpłatnych warsztatów Teatr Innowacji oraz poznać trendy wyposażenia placówek handlowych przygotowane przez ponad 200 wystawców z Polski i zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-retailshow-juz-w-przyszlym-tygodniu,380071,artykul.html

Podczas bezpłatnych branżowych prelekcji w ramach Teatru Innowacji można pozyskać informacje z różnych obszarów planowania i zarządzania biznesem w branży retail. To także świetna okazja, by nawiązać kontakt z polskimi i zagranicznymi ekspertami. Targi RetailShow odbędą się w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Sprzedaż napędzana designem i aranżacją

Profesjonaliści, którzy planują nadać sklepowi indywidualny charakter i w ten sposób uzyskać przewagę nad konkurencją, powinni skorzystać z prelekcji prowadzonych przez architekt Magdalenę Kopczyńską i architekt wnętrz Hannę Chudy z Ego-Studio Shop Design. Referencją pracowni jest projekt Modelowego Sklepu, co roku przygotowywany w oparciu o światowe trendy i rozwiązania produktowe dostępne na rynku. – Sklep Modelowy w połączeniu z wykładami w Teatrze Innowacji stanowi solidną porcję inspiracji i praktycznej wiedzy niezbędnej do pracy nad własnym projektem. Tutaj możemy zobaczyć, porównać i zweryfikować oferty wszystkich większych dostawców wyposażenia i usług dla branży retail – mówi Ewa Gawroniak-Olejniczak, projektantka Modelowego Sklepu.

Więcej o postrzeganiu wnętrza sklepowego przez klientów opowie dr Marek Borowiński, autor programów telewizyjnych „Sklepowe Rewolucje” i „Shop Doctor” oraz książki „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”. Jego dynamiczne prelekcje przyciągają szerokie grono słuchaczy, którzy otrzymują solidną dawkę wiedzy popartej badaniami oraz przykładami metamorfoz sklepów, których właściciele, dzięki zmianom, wkroczyli na ścieżkę rozwoju swoich biznesów.

Amazon - jak podbić światowe rynki

Podczas warsztatów w ramach Teatru Innowacji eksperci z firmy Nethansa, Sascha Stockem i Tomasz Dybowski, opowiedzą jak szybko i skutecznie włączyć Amazon do sprzedaży wielokanałowej. To prelekcja dla wszystkich odpowiedzialnych za rozwój i sprzedaż, a także dla producentów, dystrybutorów marek i resellerów.

Jak zapowiada Sascha Stockem, CEO, słuchacze poznają 10 konkretnych powodów dlaczego właśnie teraz jest najlepszy moment na wejście na Amazon, a także jakie kroki podjąć, aby rozpocząć skuteczny biznes w całej Europie. – Warsztaty będą świetną formą pogłębiania wiedzy. Większość polskich firm handlowych nie ma świadomości, iż sprzedaż na Amazonie to teraz najszybsza i najłatwiejsza metoda zwiększenia obrotów i zysków. Chcemy podzielić się wiedzą i doświadczeniem w szczególności dlatego, że polskie firmy, spośród wszystkich z Europy, mają najlepsze warunki do rozwijania biznesu na tej perspektywicznej platformie – zachęca.

Z kolei Piotr Kawalec z firmy Thulium poprowadzi prezentację „Procesowa obsługa klienta w praktyce” poświęconą najnowszym trendom w zarządzaniu. Nie zabraknie także typowo narzędziowych warsztatów, jak np. „Smart Przedsiębiorca - smartfon jako podstawowe narzędzie pracy handlowca”, które poprowadzi Mikołaj Powałka z firmy LogySoft.    

  • Szczegółowy program dwudniowych warsztatów znajduje się TUTAJ

Kompleksowo dla branży retail

Jednym z najważniejszych punktów na Targach RetailShow, areną branżowych rozmów, jak i miejscem, gdzie spokojnie można prześledzić rynkowe nowinki, jest Modelowy Sklep. To strefa pełna inspiracji, zarówno architektonicznych, jak i produktowych. W naturalnej przestrzeni sklepu spożywczego można ocenić meble, oświetlenie i urządzenia. Tam chętnie zapraszają wystawcy, gdyż to świetny punkt wyjściowy do rozmów z klientami. Na miejscu można zaprezentować funkcjonalności urządzeń, a następnie już na stoiskach kontynuować rozmowy handlowe.

ilustracjastrzałka

W tym roku odwiedzający będą mogli zapoznać się z jeszcze szerszą ofertą wystawców. Jak potwierdzają organizatorzy tegoroczna ekspozycja targowa po raz pierwszy będzie rozlokowana w dwóch halach wystawienniczych. Będzie więcej firm zagranicznych, większe stoiska szykują również wiodące firmy oferujące meble i wyposażenie sklepów, urządzenia chłodnicze, a także firmy technologiczne. Kompleksowa oferta wystawców zapewni wyposażenie dla wszystkich rodzajów sieci handlowych, tj.: spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.

RetailShow - znak jakości

Targi RetailShow, które odbędą się już po raz 9., postrzegane są jako wiodące i najważniejsze wydarzenie branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakość targów potwierdza obecność wystawców z Polski i zagranicy - liderów w swoich branżach. Dzięki temu targi są źródłem najbardziej innowacyjnych rozwiązań.

Również Retail Congress, czyli całodniowa konferencja, która odbywa się pierwszego dnia targów, to wydarzenie doceniane w branży. Co roku biorą w niej udział managerowie wiodących sieci handlowych, specjaliści od marketingu, rozwoju, IT, merchanidisingu i zakupów czy właściciele sklepów. Program konferencji zapewnia wiedzę o trendach w zarządzaniu w branży retail, projektowaniu przestrzeni handlowych czy nowościach produktowych. Prelekcje prowadzą eksperci z Polski oraz zagranicy.   

Wkrótce branża pozna także tegorocznych laureatów konkursów Innowacje Handlu 2018 i Best Shop Concept 2018. Nagrodzone produkty oraz wyłonione koncepty sklepowe swą jakością i innowacyjnością wyznaczą najwyższy poziom rozwiązań na najbliższy rok.

ilustracjastrzałka

Informacje praktyczne

IX Targi RetailShow odbędą się w dniach 14-15 listopada 2018 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Partnerem Strategicznym RetailShow 2018 jest firma Modern-Expo, a Sponsorami Głównymi: Koncept-L z Godex;, Ingram Micro z Zebra Technologies; Goldenore z Oracle i z Arrow oraz Bosch.

Źródło: ECP Polska

www.ecppolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764