logo
WIADOMOŚCI

Targi Retailshow już w przyszłym tygodniu

  PR 08.11.2018, przeczytano 233 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow 2018 rozpoczną się już za kilka dni. Warto tak je zaplanować, aby 14 i 15 listopada skorzystać z programu bezpłatnych warsztatów Teatr Innowacji oraz poznać trendy wyposażenia placówek handlowych przygotowane przez ponad 200 wystawców z Polski i zagranicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-retailshow-juz-w-przyszlym-tygodniu,380071,artykul.html

Podczas bezpłatnych branżowych prelekcji w ramach Teatru Innowacji można pozyskać informacje z różnych obszarów planowania i zarządzania biznesem w branży retail. To także świetna okazja, by nawiązać kontakt z polskimi i zagranicznymi ekspertami. Targi RetailShow odbędą się w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Sprzedaż napędzana designem i aranżacją

Profesjonaliści, którzy planują nadać sklepowi indywidualny charakter i w ten sposób uzyskać przewagę nad konkurencją, powinni skorzystać z prelekcji prowadzonych przez architekt Magdalenę Kopczyńską i architekt wnętrz Hannę Chudy z Ego-Studio Shop Design. Referencją pracowni jest projekt Modelowego Sklepu, co roku przygotowywany w oparciu o światowe trendy i rozwiązania produktowe dostępne na rynku. – Sklep Modelowy w połączeniu z wykładami w Teatrze Innowacji stanowi solidną porcję inspiracji i praktycznej wiedzy niezbędnej do pracy nad własnym projektem. Tutaj możemy zobaczyć, porównać i zweryfikować oferty wszystkich większych dostawców wyposażenia i usług dla branży retail – mówi Ewa Gawroniak-Olejniczak, projektantka Modelowego Sklepu.

Więcej o postrzeganiu wnętrza sklepowego przez klientów opowie dr Marek Borowiński, autor programów telewizyjnych „Sklepowe Rewolucje” i „Shop Doctor” oraz książki „Doktor Kolor, czyli barwy pieniędzy, szczęścia i seksu”. Jego dynamiczne prelekcje przyciągają szerokie grono słuchaczy, którzy otrzymują solidną dawkę wiedzy popartej badaniami oraz przykładami metamorfoz sklepów, których właściciele, dzięki zmianom, wkroczyli na ścieżkę rozwoju swoich biznesów.

Amazon - jak podbić światowe rynki

Podczas warsztatów w ramach Teatru Innowacji eksperci z firmy Nethansa, Sascha Stockem i Tomasz Dybowski, opowiedzą jak szybko i skutecznie włączyć Amazon do sprzedaży wielokanałowej. To prelekcja dla wszystkich odpowiedzialnych za rozwój i sprzedaż, a także dla producentów, dystrybutorów marek i resellerów.

Jak zapowiada Sascha Stockem, CEO, słuchacze poznają 10 konkretnych powodów dlaczego właśnie teraz jest najlepszy moment na wejście na Amazon, a także jakie kroki podjąć, aby rozpocząć skuteczny biznes w całej Europie. – Warsztaty będą świetną formą pogłębiania wiedzy. Większość polskich firm handlowych nie ma świadomości, iż sprzedaż na Amazonie to teraz najszybsza i najłatwiejsza metoda zwiększenia obrotów i zysków. Chcemy podzielić się wiedzą i doświadczeniem w szczególności dlatego, że polskie firmy, spośród wszystkich z Europy, mają najlepsze warunki do rozwijania biznesu na tej perspektywicznej platformie – zachęca.

Z kolei Piotr Kawalec z firmy Thulium poprowadzi prezentację „Procesowa obsługa klienta w praktyce” poświęconą najnowszym trendom w zarządzaniu. Nie zabraknie także typowo narzędziowych warsztatów, jak np. „Smart Przedsiębiorca - smartfon jako podstawowe narzędzie pracy handlowca”, które poprowadzi Mikołaj Powałka z firmy LogySoft.    

  • Szczegółowy program dwudniowych warsztatów znajduje się TUTAJ

Kompleksowo dla branży retail

Jednym z najważniejszych punktów na Targach RetailShow, areną branżowych rozmów, jak i miejscem, gdzie spokojnie można prześledzić rynkowe nowinki, jest Modelowy Sklep. To strefa pełna inspiracji, zarówno architektonicznych, jak i produktowych. W naturalnej przestrzeni sklepu spożywczego można ocenić meble, oświetlenie i urządzenia. Tam chętnie zapraszają wystawcy, gdyż to świetny punkt wyjściowy do rozmów z klientami. Na miejscu można zaprezentować funkcjonalności urządzeń, a następnie już na stoiskach kontynuować rozmowy handlowe.

ilustracjastrzałka

W tym roku odwiedzający będą mogli zapoznać się z jeszcze szerszą ofertą wystawców. Jak potwierdzają organizatorzy tegoroczna ekspozycja targowa po raz pierwszy będzie rozlokowana w dwóch halach wystawienniczych. Będzie więcej firm zagranicznych, większe stoiska szykują również wiodące firmy oferujące meble i wyposażenie sklepów, urządzenia chłodnicze, a także firmy technologiczne. Kompleksowa oferta wystawców zapewni wyposażenie dla wszystkich rodzajów sieci handlowych, tj.: spożywczych, odzieżowych, gastronomicznych, obuwniczych, sportowych, drogeryjnych, RTV-AGD, Dom i Ogród, jubilerskich, saloników prasowych, banków, aptek, stacji paliw oraz sklepów specjalistycznych.

RetailShow - znak jakości

Targi RetailShow, które odbędą się już po raz 9., postrzegane są jako wiodące i najważniejsze wydarzenie branży retail w Europie Środkowo-Wschodniej. Jakość targów potwierdza obecność wystawców z Polski i zagranicy - liderów w swoich branżach. Dzięki temu targi są źródłem najbardziej innowacyjnych rozwiązań.

Również Retail Congress, czyli całodniowa konferencja, która odbywa się pierwszego dnia targów, to wydarzenie doceniane w branży. Co roku biorą w niej udział managerowie wiodących sieci handlowych, specjaliści od marketingu, rozwoju, IT, merchanidisingu i zakupów czy właściciele sklepów. Program konferencji zapewnia wiedzę o trendach w zarządzaniu w branży retail, projektowaniu przestrzeni handlowych czy nowościach produktowych. Prelekcje prowadzą eksperci z Polski oraz zagranicy.   

Wkrótce branża pozna także tegorocznych laureatów konkursów Innowacje Handlu 2018 i Best Shop Concept 2018. Nagrodzone produkty oraz wyłonione koncepty sklepowe swą jakością i innowacyjnością wyznaczą najwyższy poziom rozwiązań na najbliższy rok.

ilustracjastrzałka

Informacje praktyczne

IX Targi RetailShow odbędą się w dniach 14-15 listopada 2018 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

Partnerem Strategicznym RetailShow 2018 jest firma Modern-Expo, a Sponsorami Głównymi: Koncept-L z Godex;, Ingram Micro z Zebra Technologies; Goldenore z Oracle i z Arrow oraz Bosch.

Źródło: ECP Polska

www.ecppolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone