logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Rzeczy Ładnych 2023 - 50 ikon designu

   04.12.2023, przeczytano 509 razy

33 edycje, 1800 wystawców, 240 tys. gości - Targi Rzeczy Ładnych, największe targi designu w Polsce - świętują 10-lecie i z tej okazji przyznały po raz pierwszy nagrody dla 50 najważniejszych marek i twórców ostatniej dekady. Na liście 50 IKON TRŁ, czyli marek wybranych spośród wszystkich wystawców z historii Targów Rzeczy Ładnych, znalazły się czołowe polskie nazwiska i najlepsze butikowe marki, które przez lata stały się ulubieńcami publiczności. Nagrody zostaną wręczone podczas gali 10-lecia TRŁ, która odbędzie się na wyjątkowej edycji TRŁ ZIMA! 2-3 grudnia w hali EXPO XXI w Warszawie. Wydarzeniu będzie towarzyszyła wystawa wszystkich 50 nagrodzonych IKON TRŁ.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-rzeczy-ladnych-2023---50-ikon-designu,402325,artykul.html

Ostatnie 10 lat to kawał fantastycznej historii współczesnego polskiego designu, ilustracji i rzemiosła. W tym czasie na Targach Rzeczy Ładnych pokazaliśmy ponad 1800 polskich marek i projektantów. Chcieliśmy im za te wspólne 10 lat podziękować, dlatego z tego ogromnego grona wybraliśmy firmy i osoby, które szczególnie cenimy, które stały się częścią historii TRŁ i historii polskiego designu w ogóle. To ulubieńcy publiczności, tacy jak Malwina Konopacka, Bartosz Kosowski, ÅOOMI STUDIO, Tartaruga, SWALLOW’S TAIL FURNITURE, czy Wydawnictwo Dwie Siostry. W ten sposób, po wielu dyskusjach, powstała lista 50 IKON TRŁ, na którą patrzymy z dumą i niedowierzaniem. To 10 lat historii Targów Rzeczy Ładnych w pigułce i najlepsza reklama polskiego designu i kreatywności - mówią założyciele TRŁ, Ajka Mroczkowska, Ania Pruszyńska i Paweł Stremski

Na liście IKON TRŁ znaleźli się wybitni przedstawiciele wielu dziedzin współczesnego projektowania - są marki meblowe, ceramiczne i kosmetyczne, są ilustratorki i ilustratorzy, są twórczynie i twórcy tekstyliów i tkanin, są najlepsze niezależne wydawnictwa dla dzieci, ale także słynna poznańska kwiaciarnia Kwiaty & Miut, czy twórczyni ozdobnych pinów Marcelina Jarnuszkiewicz. 

Ta imponująca lista jest dokładnie taka jak TRŁ - to miks znanych marek i nazwisk, ale też małych firm, które od lat znajdują uznanie grupy wiernych fanów. Na liście są brandy i osoby, które stały się symbolami nowego polskiego designu, ale też takie, które po prostu bardzo lubimy i cieszymy się na każde spotkanie - tłumaczą organizatorzy Targów Rzeczy Ładnych.

Ogłoszeniu zdobywców IKON TRŁ towarzyszy wyjątkowa sesja zdjęciowa zrealizowana przez Ernesta Wińczyka i Kokę Skowrońską z warszawskiego studia Wunderkamera, a wszystkie IKONY będzie można zobaczyć na żywo na wystawie podczas wyjątkowej edycji Targów Rzeczy Ładnych TRŁ ZIMA!, która odbędzie się już 2-3 grudnia w EXPO XXI w Warszawie. Podczas targów zaprezentuje się ponad 300 znakomitych wystawczyń i wystawców z całej Polski, a swoje stoiska pokaże aż 36 marek i twórców, którzy znaleźli się wśród 50 IKON TRŁ. To największa w tym roku w Warszawie okazja na spotkanie z najlepszym nowym wzornictwem “made in Poland”.

50 IKON TRŁ:

  • Aleksandra Morawiak - ilustracja
  • ÅOOMI STUDIO - ceramika
  • Aurelia & Zwei Frauen - tekstylia
  • Babaryba - dziecko
  • Bartosz Kosowski - ilustracja
  • BLUEBERRYTHINKS by Jagoda Stączek - ilustracja
  • Centrum Architektury - print
  • Czynie Ceramics - ceramika
  • Ćmielów Design Studio - ceramika
  • Dawid Ryski - ilustracja
  • Desiva Furniture - meble
  • ENDE Ceramics - ceramika
  • FOONKA - tekstylia
  • Glitch Lab - ceramika
  • GrowRaw - akcesoria
  • Hadaki - ceramika
  • Justyna Frąckiewicz - ilustracja
  • KALSTORE - print
  • kasia białek ceramika - ceramika
  • Katarzyna Bogucka - ilustracja
  • Kwiaty & Miut - kwiaty
  • LAS I NIEBO - tekstylia
  • Look At Me Plates - ceramika
  • Malwina Konopacka - ceramika
  • Marcelina Jarnuszkiewicz - akcesoria
  • Ministerstwo Dobrego Mydła - wellness
  • Mo61 Perfume Lab - wellness
  • Mosko Ceramics - ceramika
  • My Alpaca - tekstylia
  • Mydlarnia 4 Szpaki - wellness
  • NUDO design - meble
  • Papier plus druk - print
  • Paula Dudek - ilustracja
  • Paweł Jońca - ilustracja
  • Galeria Plakatu The Art of Poster Piotr Dąbrowski - print
  • Plantule Pillows - tekstylia
  • Purite - wellness
  • Stolarnia Dęborzyce - akcesoria
  • SWALLOW’S TAIL FURNITURE - meble
  • SZMAT SKŁAD - tekstylia
  • Szyszka - meble
  • TAR - lampy
  • Tartaruga - tekstylia
  • Trzask Ceramics - ceramika
  • Tu się Czyta - dziecko
  • Un'common - meble
  • Wood & Paper - meble
  • Wydawnictwo Dwie Siostry - dziecko
  • Wytwórnia - dziecko
  • Zakwas Studio - ceramika

Więcej informacji: targirzeczyladnych.pl

Źródło: STGU

Galeria: Targi Rzeczy Ładnych 2023

Dodatkowe informacje:

O Targach Rzeczy Ładnych:
Targi Rzeczy Ładnych to największe targi niezależnego designu w Polsce. Od 10 lat impreza promuje i przyciąga najlepsze marki, projektantki i projektantów, ilustratorki i ilustratorów, a każdą edycję odwiedza ok. 10 tysięcy osób. Targi Rzeczy Ładnych to wyjątkowa selekcja polskich marek i przegląd najnowszych trendów. Podczas wydarzeń odbywają się liczne wystawy, spotkania i projekty specjalne.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764