logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi Sign China po raz 12.

   13.02.2014, przeczytano 1382 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 23-26 lutego w chińskim Kantonie odbędą się targi Sign China 2014. Spodziewanych jest 1800 wystawców m.in. z Korei, USA, Rosji, Indii, Tajwanu i Hong Kongu. Na przestrzeń ekspozycyjną składa się 13 pawilonów o powierzchni 130 tys. m2  zlokalizowanych na terenie kompleksu China Import and Export Fair. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-sign-china-po-raz-12.,20891,artykul.html

Na targach zaprezentowany zostanie szeroki zakres produktów takich jak nośniki reklam i oznakowań, materiały do produkcji reklam, nośniki POP, materiały eksploatacyjne do druku, plotery tnące i grawerujące, urządzenia do produkcji liter blokowych oraz systemy podświetleń LED.

W trakcie targów odbędą się także seminaria i konferencje, wśród których najważniejszą będzie LED China Conference poświęcona wykorzystaniu technologii LED w reklamie i przyszłości tego rynku. Na specjalnym stoisku poświęconym jubileuszowi 12-lecia targów Sign China będzie można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia oraz skorzystać z programu rozrywkowego.

Udział w targach potwierdziło już ok. 20 tys. gości ze 138 krajów. Więcej informacji: www.SignChina-gz.com

Źródło: UBM Trust, EuropeanSigns.com

www.europeansigns.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Znowu trzeba się wybrać :)

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764