logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Targi – skuteczna forma promocji firm z branży zabawkarskiej?

  PR 22.03.2017, przeczytano 533 razy
ilustracjastrzałka

Rynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie i według firmy badawczej NPD Group należymy do krajów o największej dynamice wzrostu sprzedaży zabawek, nie tylko w Europie, ale również na świecie. Globalna konkurencja sprawia, że przedsiębiorcy szukają skutecznych narzędzi promocji produktów oraz własnego biznesu. Wyjaśniamy, dlaczego producenci zabawek powinni zwrócić uwagę na targi branżowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi-%E2%80%93-skuteczna-forma-promocji-firm-z-branzy-zabawkarskiej,31901,artykul.html

Targi to nadal jedno z najbardziej efektywnych narzędzi promocyjnych, co w dobie intensywnego rozwoju technologicznego oraz digitalowych narzędzi marketingowych może być co najmniej zastanawiające. Dlaczego obecność na targach powinna być obowiązkiem przedsiębiorców z różnych branż, w tym zabawkarskiej?

Tu spotyka się biznes

Wydarzenia branżowe umożliwiają przedsiębiorcom zapoznanie się z najnowszymi trendami, a także poznanie oferty konkurencji. To również dobry czas na wymianę doświadczeń oraz nawiązanie kontaktów biznesowych.

– Podczas targów branży zabawkarskiej można spotkać importerów i producentów artykułów dla dzieci zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Eventy umożliwiają spotkania twarzą w twarz, a to znacząco ułatwia nawiązywanie relacji biznesowych – tłumaczy Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland, podczas których blisko 100 firm z branży zabawkarskiej, zaprezentuje artykuły dla dzieci i niemowląt.

Nie tylko networking

Targi dedykowane branży zabawkarskiej odwiedzają nie tylko osoby ściśle związane z rynkiem, ale również interesujące się nowościami lub poszukujące ciekawych pomysłów na prezenty. Jest to więc okazja do spotkań z obecnymi klientami oraz budowania ich lojalności. To także szansa na zwiększenie rozpoznawalności naszej marki oraz dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. W tym celu firmy włączają się w prowadzenie warsztatów organizowanych w ramach wydarzeń branżowych, dzięki którym mają możliwość zaprezentowania swoich umiejętności. Chętnie występują również w roli eksperta podczas paneli dyskusyjnych, co z kolei potwierdza przygotowanie merytoryczne przedstawiciela danej firmy. Przedsiębiorcy nie bez przyczyny angażują się również w konkursy organizowane w trakcie targów.

– Często zadanie konkursowe wymaga wiedzy na temat produktów danego wystawcy, co w efekcie zachęca osoby zainteresowane uczestnictwem do odwiedzenia i zapoznania się z konkretną firmą. Niemałą rolę odgrywają także nagrody, które wzbudzają miłe skojarzenia z ich fundatorem – wyjaśnia Monika Glegoła z Gift Show Poland 2017.

Dziś stoisko z materiałami reklamowymi to za mało, by mówić o skutecznym wykorzystaniu targów do promocji własnego biznesu. Dopiero zastosowanie się do powyższych wskazówek pozwali na uzyskanie satysfakcjonujących efektów, a przecież na tym zależy każdemu przedsiębiorcy.

Źródło: Gift Show Poland

www.giftshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764