logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi.Taktyka.Okazja – 1. urodziny gry o tematyce targowej

  PR 23.04.2018, przeczytano 1031 razy
ilustracjastrzałka

Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujacych wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi.taktyka.okazja-%E2%80%93--1.-urodziny-gry-o-tematyce-targowej,36276,artykul.html

Nie tylko dla branżowców

Gracze podczas rozgrywki wcielają się w gości targowych, których zadaniem jest odwiedzanie stoisk, przeglądanie katalogów, wykorzystanie nadarzających się okazji oraz opracowanie taktyki zdobycia jak największej liczby punktów. Z uwagi na proste zasady i elementy rozrywkowe gra Targi.Taktyka.Okazja znalazła swoich zwolenników nie tylko wśród specjalistów, wystawców i organizatorów imprez targowych, ale również wśród osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą wystawienniczą.

Sukces nie tylko na targach

Za miernik sukcesu planszówkowego projektu uznać można nie tylko liczbę sprzedanych egzemplarzy, ale również liczne imprezy i miasta, które gra Targi.Taktyka.Okazja odwiedziła. W ciągu pierwszego roku gra zagościła kilkukrotnie w aż sześciu poskich miastach: Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, na takich wydarzeniach jak: Targi Turystyki GLOBalnie, Targi Mieszkań i Domów, Customer Congress czy Kongres Sprzedaż.

Zainteresowanie grą Targi.Taktyka.Okazja przyczyniło się do powstania również anglojęzycznej wersji gry. Nietypowe targowe rozgrywki znalazły uznanie wśród przedstawicieli branży między innymi z Chin czy Niemiec. Autorzy gry zdradzają, że myślą nad produkcją wydania gry w kilku innych wersjach językowych.

Nietypowy prezent

W odpowiedzi na potrzeby zgłaszane przez miłośników gry Targi.Taktyka.Okazja powstała również jej wersja z możliwością pełnej personalizacji. Logo firmy na planszy, pionek z wizerunkiem szefa czy kontrahenta to tylko niektóre z proponowanych opcji. Takie rozwiązania idealnie sprawdziły się jako firmowe upominki świąteczne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Extend Vision

www.extendvision.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: extend_vision

(Magdalena Rozmus)

extend_vision o sobie:

EXTEND VISION
Czołowy przedstawieciel branży wystawienniczej na rynku polskim.
Wieloletnie doświadczenie, niezawodne metody zarządzania projektami oraz rozbudowana sieć logistyczna przyczyniły się do wypracowania rozpoznawalnej i cenionej marki w branży wystawienniczej.
Realizujemy projekty wystawiennicze w Polsce i Europie - wszędzie tam, gdzie Klienci oczekują kreatywnego i oryginalnego połączenia eventu z nowoczesnymi rozwiązaniami scenograficznymi i multimedialnymi.
Posiadamy szeroką ofertę produktów: począwszy od szybkorozkładalnych systemów wystawienniczych, poprzez rozwiązania BTL i POS, po autorską zabudowę na targi, konferencje i eventy.
Każdego roku wykonujemy ponad 600 stoisk targowych i konferencyjnych. Uważnie słuchamy sugestii naszych klientów i monitorujemy trendy, aby móc oferować najwyższe standardy światowego wystawiennictwa.
Lubimy wyzwania! W naszych projektach wykorzystujemy nowoczesne technologie, tworząc wyraziste, intrygujące realizacje. Nie boimy się sięgnąć po najnowsze multimedialne rozwiązania, takie jak: VR, videowall’e, wielkoformatowe ekrany led, ekrany bezszwowe czy ściany dotykowe.
Działamy kompleksowo! Powierzając stoisko w nasze ręce możesz spać spokojnie. Zajmiemy się organizacją cateringu i personelu, przygotowaniem dodatkowych atrakcji i opracowaniem treści multimedialnych. Zadbamy o świeże kwiaty na stoisku, fotografa czy wykwalifikowaną obsługę techniczną. Dopilnujemy też, by materiały targowo-konferencyjne znalazły się na właściwym miejscu o właściwym czasie.
W bogatej ofercie rozwiązań i systemów wystawienniczych posiadamy m.in.:
- szybkorozkładalne, mobilne ścianki wystawiennicze: podświetlane, tekstylne, magnetyczne;
- systemy bannerowe i rollupy;
- stojaki na ulotki;
- trybunki i lady targowo-konferencyjne.
Projektujemy i wykonujemy wyspy handlowe, showroom-y, studia interaktywne, scenografię eventową, posy, display’e, standy oraz rozwiązania przystosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Aranżujemy też przestrzenie komercyjne i publiczne: muzea, galerie, instytucje, sklepy, pop-up shop-y itp .
Targi, konferencje, sympozja to nasza specjalność! Należymy do Polskiej Izby Przemysłu Targowego, chętnie patronujemy wydarzeniom branżowym oraz dzielimy się wiedzą podczas prelekcji i wykładów. Jesteśmy również założycielami pierwszego w Polsce portalu wiedzy o marketingu wystawienniczym: stoisko.pl

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764