logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Targi.Taktyka.Okazja – 1. urodziny gry o tematyce targowej

  PR 23.04.2018, przeczytano 1044 razy
ilustracjastrzałka

Jednym z niewątpliwie bardziej inspirujacych wydarzeń w branży wystawienniczej ubiegłego roku było powstanie pierwszej gry planszowej o tematyce targowej – Targi.Taktyka.Okazja. Gra, autorstwa firmy Extend Vision, obchodzi właśnie swoje pierwsze urodziny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/targi.taktyka.okazja-%E2%80%93--1.-urodziny-gry-o-tematyce-targowej,36276,artykul.html

Nie tylko dla branżowców

Gracze podczas rozgrywki wcielają się w gości targowych, których zadaniem jest odwiedzanie stoisk, przeglądanie katalogów, wykorzystanie nadarzających się okazji oraz opracowanie taktyki zdobycia jak największej liczby punktów. Z uwagi na proste zasady i elementy rozrywkowe gra Targi.Taktyka.Okazja znalazła swoich zwolenników nie tylko wśród specjalistów, wystawców i organizatorów imprez targowych, ale również wśród osób niezwiązanych bezpośrednio z branżą wystawienniczą.

Sukces nie tylko na targach

Za miernik sukcesu planszówkowego projektu uznać można nie tylko liczbę sprzedanych egzemplarzy, ale również liczne imprezy i miasta, które gra Targi.Taktyka.Okazja odwiedziła. W ciągu pierwszego roku gra zagościła kilkukrotnie w aż sześciu poskich miastach: Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, na takich wydarzeniach jak: Targi Turystyki GLOBalnie, Targi Mieszkań i Domów, Customer Congress czy Kongres Sprzedaż.

Zainteresowanie grą Targi.Taktyka.Okazja przyczyniło się do powstania również anglojęzycznej wersji gry. Nietypowe targowe rozgrywki znalazły uznanie wśród przedstawicieli branży między innymi z Chin czy Niemiec. Autorzy gry zdradzają, że myślą nad produkcją wydania gry w kilku innych wersjach językowych.

Nietypowy prezent

W odpowiedzi na potrzeby zgłaszane przez miłośników gry Targi.Taktyka.Okazja powstała również jej wersja z możliwością pełnej personalizacji. Logo firmy na planszy, pionek z wizerunkiem szefa czy kontrahenta to tylko niektóre z proponowanych opcji. Takie rozwiązania idealnie sprawdziły się jako firmowe upominki świąteczne.

ilustracjastrzałka

Źródło: Extend Vision

www.extendvision.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: extend_vision

(Magdalena Rozmus)

extend_vision o sobie:

EXTEND VISION
Czołowy przedstawieciel branży wystawienniczej na rynku polskim.
Wieloletnie doświadczenie, niezawodne metody zarządzania projektami oraz rozbudowana sieć logistyczna przyczyniły się do wypracowania rozpoznawalnej i cenionej marki w branży wystawienniczej.
Realizujemy projekty wystawiennicze w Polsce i Europie - wszędzie tam, gdzie Klienci oczekują kreatywnego i oryginalnego połączenia eventu z nowoczesnymi rozwiązaniami scenograficznymi i multimedialnymi.
Posiadamy szeroką ofertę produktów: począwszy od szybkorozkładalnych systemów wystawienniczych, poprzez rozwiązania BTL i POS, po autorską zabudowę na targi, konferencje i eventy.
Każdego roku wykonujemy ponad 600 stoisk targowych i konferencyjnych. Uważnie słuchamy sugestii naszych klientów i monitorujemy trendy, aby móc oferować najwyższe standardy światowego wystawiennictwa.
Lubimy wyzwania! W naszych projektach wykorzystujemy nowoczesne technologie, tworząc wyraziste, intrygujące realizacje. Nie boimy się sięgnąć po najnowsze multimedialne rozwiązania, takie jak: VR, videowall’e, wielkoformatowe ekrany led, ekrany bezszwowe czy ściany dotykowe.
Działamy kompleksowo! Powierzając stoisko w nasze ręce możesz spać spokojnie. Zajmiemy się organizacją cateringu i personelu, przygotowaniem dodatkowych atrakcji i opracowaniem treści multimedialnych. Zadbamy o świeże kwiaty na stoisku, fotografa czy wykwalifikowaną obsługę techniczną. Dopilnujemy też, by materiały targowo-konferencyjne znalazły się na właściwym miejscu o właściwym czasie.
W bogatej ofercie rozwiązań i systemów wystawienniczych posiadamy m.in.:
- szybkorozkładalne, mobilne ścianki wystawiennicze: podświetlane, tekstylne, magnetyczne;
- systemy bannerowe i rollupy;
- stojaki na ulotki;
- trybunki i lady targowo-konferencyjne.
Projektujemy i wykonujemy wyspy handlowe, showroom-y, studia interaktywne, scenografię eventową, posy, display’e, standy oraz rozwiązania przystosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Aranżujemy też przestrzenie komercyjne i publiczne: muzea, galerie, instytucje, sklepy, pop-up shop-y itp .
Targi, konferencje, sympozja to nasza specjalność! Należymy do Polskiej Izby Przemysłu Targowego, chętnie patronujemy wydarzeniom branżowym oraz dzielimy się wiedzą podczas prelekcji i wykładów. Jesteśmy również założycielami pierwszego w Polsce portalu wiedzy o marketingu wystawienniczym: stoisko.pl

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764