logo
WIADOMOŚCI

Tatowie, owoce i warzywa w kampanii Netto

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania sieci Netto to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy obecnie panujące na rynku. „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” skupia się na komunikacji oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tatowie,-owoce-i-warzywa-w-kampanii-netto,36164,artykul.html

Bohaterami kampanii zostali młodzi, nowocześni mężczyźni, którzy aktywnie uczestniczą w życiu rodzinnym, m.in. poprzez robienie zakupów czy też wspólne przyrządzanie posiłków. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu Netto zwraca uwagę, jak ważną rolę w rodzinie zajmują ojcowie i tym samym zachęca ich do zaangażowania się w codzienne gotowanie razem z żonami i swoimi dziećmi. Wspólne gotowanie, dzięki ciekawym inspiracjom od Netto, to źródło doskonałej zabawy dla wszystkich członków rodziny – mamy, taty oraz dzieci. Mężczyźni są wyśmienitymi kucharzami oraz posiadają wiedzę z zakresu kulinariów, którą warto wykorzystać na co dzień. Dzięki temu każda mama zyskuje nieocenione wsparcie oraz świadomość, że razem z tatą odpowiadają za to, co znajdzie się na talerzach ich rodziny.

W spotach promocyjnych kampanii, dostępnych na profilu Netto na Facebooku oraz kanale sieci na YouTube, obaj tatowie wykazują się nie tylko humorem, ale przede wszystkim merytoryczną wiedzą o zdrowym przyrządzaniu posiłków. Zaskakują znajomością inspirujących i ciekawych sposobów na wykorzystanie warzyw i owoców w rodzinnym menu.

W kampanii pokazywane są nietypowe sposoby wykorzystania dobrze znanych i popularnych owoców i warzyw. To produkty, po które klienci chętnie sięgają, ponieważ są łatwo dostępne, świeże oraz można je wykorzystać do wielu różnych dań – często w niestandardowy sposób. Netto w kampanii prezentuje mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne. Podstawowe produkty w kampanii Netto są bogatym źródłem inspiracji kulinarnych, które są proste i użyteczne dla każdego klienta.

W ramach zaplanowanych działań, sieć przygotowała również konkurs, który rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 r. Aby wziąć udział w zabawie, klienci będą musieli zakupić dowolne dwa owoce lub warzywa w Netto oraz zrobić z nimi zabawne zdjęcie. Więcej szczegółów znajdzie się na stronie, która zostanie uruchomiona wraz ze startem konkursu. Do wygrania będzie: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu promem Polferries, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto, 40 zestawów produktów Bakal, 40 rodzinnych gier „Państwa i miasta” oraz 60 biletów do kina.

Najnowsza kampania sieci Netto jest promowana m.in. w radiu, kanałach Digital i social media, kinach, na bilbordach oraz na terenie sklepów w całej Polsce.

Źródło: Netto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
Największa akcja promocyjna Żywca „Ustaw sobie Ż” powraca
Po sukcesie zeszłorocznej loterii Żywiec startuje z kolejną edycją. Pula nagród gwarantowanych jest w tym roku jeszcze większa i wynosi 5.7 mln zł.
 
sobota 21.04.2018, 80 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone