logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tatuaż Eda Sheerana na butelkach ketchupu Heinz

  PR 13.08.2019, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku do sklepów trafiła autorska linia ketchupu Heinz Edchup Eda Sheerana, a w telewizji pojawiła się reklama sosu, którą sam napisał i w której wystąpił.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tatuaz-eda-sheerana-na-butelkach-ketchupu-heinz,383587,artykul.html

Teraz światowa gwiazda i marka Heinz łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu, którą każdy prawdziwy fan będzie chciał mieć w swojej kolekcji.

Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.

Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.

Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”:

  • licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. 
  • udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza 12 sierpnia.

Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.

Cały dochód ze sprzedaży zostanie podzielony równo pomiędzy następujące organizacje charytatywne:

  • Organizacja wskazana przez Eda: East Anglia’s Children’s Hospices (EACH)
  • Organizacja wskazana przez markę Heinz: Rise Against Hunger

Pozostałe butelki zostaną przekazane muzeom sztuki współczesnej na całym świecie oraz wręczone najwierniejszym fanom Eda i marki Heinz we wrześniu.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania edukacyjna poświęcona „Zrozumieć AZS”
Ponad 91%[1] pacjentów cierpiących na atopowe zapalenie skóry doświadcza przewlekłego  bólu, którego nie sposób uśmierzyć – wynika z ankiety przeprowadzonej przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych wśród pacjentów z AZS. Rozdrapane do krwi, sączące się rany powodują, że boli całe ciało, a zwykłe nałożenie...
Wideo 360 stopni to już standard na rynku
Rynek kamer sportowych, nieruchomości czy amatorskiego fotografowania przeszedł już na filmowanie w 360 stopniach. Rejestrowanie obrazu dookoła pozwala na immersyjne przeżycia i zanurzenie się w przekazywanej treści. Handlowcom pomaga to przenieść klienta do oferowanej inwestycji, nawet jeśli nie zostały jeszcze wylane pod nią fundamenty. W tej chwili producenci skupiają się...
Bezpłatne szkolenie online z obsługi drukarki 3D Makerbor Method X
Dowiedz się, jak wykorzystać najnowszą drukarkę 3D MakerBot METHOD X w zastosowaniach przemysłowych. Sprawdź, jakie technologie odpowiadają za dokładność i powtarzalność druku z inżynieryjnych materiałów. Bezpłatne webinarium odbędzie się 17 grudnia o godz. 11:00.
Piękno by Jawa – nowy magazyn inspirowany urodą Polek
Sieć Drogerii JAWA wprowadza bezpłatny kwartalnik o tematyce lifestylowej „Piękno by JAWA”.
Hejt w sieci jest bardzo popularnym zjawiskiem, który ma ogromny wpływ nie tylko na osoby prywatne ale także na przedsiębiorców. Zauważyć bowiem można mnóstwo opiniotwórczych stron, na których pracownicy lub po prostu anonimowe osoby mogą dzielić się swoimi opiniami na temat danej firmy. Czy w takim wypadku kampania przeciw hejtowi, która...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764