logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tatuaż Eda Sheerana na butelkach ketchupu Heinz

  PR 13.08.2019, przeczytano 189 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku do sklepów trafiła autorska linia ketchupu Heinz Edchup Eda Sheerana, a w telewizji pojawiła się reklama sosu, którą sam napisał i w której wystąpił.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tatuaz-eda-sheerana-na-butelkach-ketchupu-heinz,383587,artykul.html

Teraz światowa gwiazda i marka Heinz łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu, którą każdy prawdziwy fan będzie chciał mieć w swojej kolekcji.

Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.

Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.

Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”:

  • licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. 
  • udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza 12 sierpnia.

Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.

Cały dochód ze sprzedaży zostanie podzielony równo pomiędzy następujące organizacje charytatywne:

  • Organizacja wskazana przez Eda: East Anglia’s Children’s Hospices (EACH)
  • Organizacja wskazana przez markę Heinz: Rise Against Hunger

Pozostałe butelki zostaną przekazane muzeom sztuki współczesnej na całym świecie oraz wręczone najwierniejszym fanom Eda i marki Heinz we wrześniu.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764