W tym roku do sklepów trafiła autorska linia ketchupu Heinz Edchup Eda Sheerana, a w telewizji pojawiła się reklama sosu, którą sam napisał i w której wystąpił.
Teraz światowa gwiazda i marka Heinz łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu, którą każdy prawdziwy fan będzie chciał mieć w swojej kolekcji.
Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.
Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.
Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”:
- licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy.
- udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza 12 sierpnia.
Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.
Cały dochód ze sprzedaży zostanie podzielony równo pomiędzy następujące organizacje charytatywne:
- Organizacja wskazana przez Eda: East Anglia’s Children’s Hospices (EACH)
- Organizacja wskazana przez markę Heinz: Rise Against Hunger
Pozostałe butelki zostaną przekazane muzeom sztuki współczesnej na całym świecie oraz wręczone najwierniejszym fanom Eda i marki Heinz we wrześniu.
Źródło: MSL GROUP