logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tatuaż Eda Sheerana na butelkach ketchupu Heinz

  PR 13.08.2019, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku do sklepów trafiła autorska linia ketchupu Heinz Edchup Eda Sheerana, a w telewizji pojawiła się reklama sosu, którą sam napisał i w której wystąpił.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tatuaz-eda-sheerana-na-butelkach-ketchupu-heinz,383587,artykul.html

Teraz światowa gwiazda i marka Heinz łączą siły po raz kolejny, wprowadzając limitowaną edycję butelek ketchupu, którą każdy prawdziwy fan będzie chciał mieć w swojej kolekcji.

Z okazji 150. urodzin marki Heinz, Sheeran użyczył jej wizerunku swoich tatuaży, owocem czego jest butelka „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”, na której honorowe miejsce zajmuje słynny tatuaż Eda z etykietką ketchupu Heinz.

Na całym świecie dostępnych jest tylko 150 takich butelek, a każda z nich została podpisana przez Eda Sheerana. Butelka jest sprzedawana w kolekcjonerskim opakowaniu w kształcie głośnika.

Są dwa sposoby na zdobycie jednej ze 150 butelek ketchupu „Ed Sheeran X Heinz Tomato Ketchup, Tattoo Edition”:

  • licytacja na aukcji w londyńskim domu aukcyjnym Christie’s w Londynie, gdzie limitowana edycja ketchupu zostanie zaprezentowana po raz pierwszy. 
  • udział w międzynarodowym losowaniu, które rusza 12 sierpnia.

Ponadto, kilka wyjątkowych butelek zostanie wręczonych najbardziej oddanym fanom Eda i marki Heinz, a część trafi do muzeów na całym świecie, gdzie każdy będzie mógł je podziwiać.

Cały dochód ze sprzedaży zostanie podzielony równo pomiędzy następujące organizacje charytatywne:

  • Organizacja wskazana przez Eda: East Anglia’s Children’s Hospices (EACH)
  • Organizacja wskazana przez markę Heinz: Rise Against Hunger

Pozostałe butelki zostaną przekazane muzeom sztuki współczesnej na całym świecie oraz wręczone najwierniejszym fanom Eda i marki Heinz we wrześniu.

Źródło: MSL GROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764