logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBM Sp. z o.o. wybiera Quality Public Relations

  PR 20.08.2019, przeczytano 140 razy

Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tbm-sp.-z-o.o.-wybiera-quality-public-relations,383651,artykul.html

Tygryski to doceniana przez mamy marka przekąsek dla dzieci z rozbrykanym i uwielbianym brand hero. Istnieje na rynku już 14 lat, zdobywając liczne nagrody i certyfikaty. W swoim portfolio posiada produkty bezglutenowe i stawia na najlepszą ich jakość. Tygryski produkowane są z wyselekcjonowanej i niemodyfikowanej kaszy kukurydzianej.

Crunlight to marka przekąsek dedykowana energicznym kobietom, których premiera miała miejsce w 2016 roku. Chrupki wielozbożowe o smaku fromage otrzymały nagrodę Influencer’s TOP 2019 w plebiscycie prowadzonym przez portal All About Life.

Trzecia marka w portfolio firmy TBM Sp. z o.o. to Łapsy – brand o najszerszym asortymencie, w którego skład wchodzą: prażynki, chrupki kukurydziane, popcorn do mikrofali, orzeszki i paluszki. Aktualnie marka przechodzi rebranding i jednym z zadań agencji będzie pomoc w wypromowaniu planowanych działań.

Quality PR wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Agencja odpowiedzialna będzie za komunikację z mediami online, offline oraz z influencerami. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon UVgel 460 - bezpieczne wydruki do zastosowań wewnętrznych
Canon UVgel 460, elastyczny atrament wykorzystany we wprowadzonym na rynek w maju br. ploterze typu roll-to-roll Colorado 1650, uzyskał najwyższy poziom certyfikacji UL GREENGUARD Gold od UL Environment, światowego lidera w dziedzinie bezpieczeństwa i certyfikacji.
Jesienna promocja marki Sanytol
Wystartowała nowa kampania wideo promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol. Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
Aliganza – pierwsza w Polsce agencja konsultingowa dla marek z branży modowej oraz KERRIS Group – jedna z najszybciej rozwijających się grup technologicznych i marketingowych na polskim rynku, nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z branż fashion i beauty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Znamy już polskie ceny nowych urządzeń Microsoft Surface
Najnowsze urządzenia Microsoft można już zamawiać w przedsprzedaży
„Hulaj z głową. Bezpiecznie” z ING
Rusza akcja ING Banku Śląskiego „Hulaj z głową. Bezpiecznie”, która zachęca do mądrego korzystania z elektrycznych hulajnóg. Towarzyszy jej promocja 30 minut darmowej jazdy od ING na elektryczne hulajnogi i skutery.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764