logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBM Sp. z o.o. wybiera Quality Public Relations

  PR 20.08.2019, przeczytano 198 razy

Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tbm-sp.-z-o.o.-wybiera-quality-public-relations,383651,artykul.html

Tygryski to doceniana przez mamy marka przekąsek dla dzieci z rozbrykanym i uwielbianym brand hero. Istnieje na rynku już 14 lat, zdobywając liczne nagrody i certyfikaty. W swoim portfolio posiada produkty bezglutenowe i stawia na najlepszą ich jakość. Tygryski produkowane są z wyselekcjonowanej i niemodyfikowanej kaszy kukurydzianej.

Crunlight to marka przekąsek dedykowana energicznym kobietom, których premiera miała miejsce w 2016 roku. Chrupki wielozbożowe o smaku fromage otrzymały nagrodę Influencer’s TOP 2019 w plebiscycie prowadzonym przez portal All About Life.

Trzecia marka w portfolio firmy TBM Sp. z o.o. to Łapsy – brand o najszerszym asortymencie, w którego skład wchodzą: prażynki, chrupki kukurydziane, popcorn do mikrofali, orzeszki i paluszki. Aktualnie marka przechodzi rebranding i jednym z zadań agencji będzie pomoc w wypromowaniu planowanych działań.

Quality PR wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Agencja odpowiedzialna będzie za komunikację z mediami online, offline oraz z influencerami. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

Źródło: Quality PR

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#Sendinglove – światowa kampania Digital Out-of-Home także w Polsce
Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w swoim portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.
„Równość zaczyna się w domu” – kampania Centrum Praw Kobiet
26 maja obchodzimy Dzień Matki. W tym szczególnym dniu Centrum Praw Kobiet przypomina, że to właśnie na kobietach i matkach spoczywa największy ciężar dbania o dom. Praca na rzecz domu to także praca, choć często nie jest tak postrzegana. Szacuje się, że kobieta poświęca średnio 160 godzin miesięcznie na „drugi etat” podczas wykonywania zajęć domowych.
Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.
Od maja 2020 agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem. Jest nim dystrybutor elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego - firma Świat Telefonów. Agencja zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker oraz projektu Wnętrze bez wirusa, oferującą plazmowe oczyszczacze powietrza. W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie...
Przedstawiamy wyniki pierwszego z cyklu badań potrzeb szkoleniowo-rozwojowych w sektorze komunikacji marketingowej*, zrealizowanego przez Sektorową Radę  ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764