Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.
Tygryski to doceniana przez mamy marka przekąsek dla dzieci z rozbrykanym i uwielbianym brand hero. Istnieje na rynku już 14 lat, zdobywając liczne nagrody i certyfikaty. W swoim portfolio posiada produkty bezglutenowe i stawia na najlepszą ich jakość. Tygryski produkowane są z wyselekcjonowanej i niemodyfikowanej kaszy kukurydzianej.
Crunlight to marka przekąsek dedykowana energicznym kobietom, których premiera miała miejsce w 2016 roku. Chrupki wielozbożowe o smaku fromage otrzymały nagrodę Influencer’s TOP 2019 w plebiscycie prowadzonym przez portal All About Life.
Trzecia marka w portfolio firmy TBM Sp. z o.o. to Łapsy – brand o najszerszym asortymencie, w którego skład wchodzą: prażynki, chrupki kukurydziane, popcorn do mikrofali, orzeszki i paluszki. Aktualnie marka przechodzi rebranding i jednym z zadań agencji będzie pomoc w wypromowaniu planowanych działań.
Quality PR wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Agencja odpowiedzialna będzie za komunikację z mediami online, offline oraz z influencerami. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Źródło: Quality PR