logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBSCG wdraża rozwiązania Sitecore w Polsce

  PR 12.07.2012, przeczytano 1072 razy

TBSCG (The Banyan Solutions Consulting Group) i Sitecore współpracują coraz bardziej intensywnie. Tomasz Gibas, kierownik wrocławskiego oddziału TBSCG uczestniczył w konferencji 2K12 organizowanej przez Internet Standard, której sponsorem generalnym był Sitecore. TBSCG podkreśla również, że to framework Sitecore ma być jednym z głównych sposobów na sukces firmy na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tbscg-wdraza-rozwiazania-sitecore-w-polsce,16081,artykul.html

W konferencji 2K12 organizowanej po raz 7 w tym roku przez Internet Standard wzięli udział wszyscy liczący się w Polsce przedstawiciele rynku internetowego. Jak podkreśla Tomasz Gibas, kierownik wrocławskiego oddziału TBSCG: “To wydarzenie organizowane przez Internet Standard pozwala dotrzeć do osób, które definiują zachowanie polskiego Internetu”.

The Banyan Solutions Consulting Group odpowiada za wdrażanie w Polsce rozwiązań Sitecore. To jeden z niewielu tak zaawansowanych systemów do zarządzania treścią, wspomagający działania marketingowe. Sitecore ułatwia pracę pracownikom działów marketingu – to właśnie z myślą o nich został stworzony. „W odróżnieniu od firm zajmujących się dostarczaniem „stron internetowych” przychodzimy z zestawem narzędzi angażujących klienta w proces tworzenia strony internetowej – to znacząca zmiana. Narzędzia te są potrzebne do efektywnego wykorzystania możliwości polskiego Internetu. Platforma Sitecore wdrażana przez naszą firmę jest idealnym narzędziem do przeniesienia zdefiniowanej strategii marketingowej do świata cyfrowego i śledzenia efektywności kampanii.”– podkreśla Tomasz Gibas – kierownik wrocławskiego centrum TBSCG.

Źródło: TBSCG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764