logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBWA, TBWA PR i Mediacom łączą siły dla Amnesty International

  PR 19.05.2015, przeczytano 1143 razy
ilustracjastrzałka

Agencja TBWA wygrała przetarg na realizację aktywności w ramach obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce. Kampanię pod hasłem „Wolność-Udostępnij” przeprowadzi pro bono we współpracy z TBWA PR oraz domem mediowym MediaCom Warszawa


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tbwa%2C-tbwa-pr-i-mediacom-lacza-sily-dla-amnesty-international,24907,artykul.html

Amnesty International jest międzynarodową organizacją pozarządową działającą na rzecz obrony praw człowieka w oparciu o pracę i zaangażowanie wolontariuszy. 25 lat temu powstanie organizacji wspierali m.in. działacze demokratycznej opozycji, budujący w Polsce podstawy społeczeństwa obywatelskiego. Dzisiaj około 3500 aktywistów stowarzyszenia wspólnie z 7 milionami osób wspierających Amnesty International na całym świecie dobrowolnie poświęca swój czas i energię, solidaryzując się z ofiarami łamania praw człowieka. Podstawowe oręże Amnesty to działania pokojowe – kampanie informacyjne, badania i dokumentowanie przypadków naruszeń praw człowieka. W 2001 roku aktywiści z warszawskiej grupy Amnesty zapoczątkowali Maraton Pisania Listów. To ważna data w historii organizacji – projekt spotkał się z bardzo szerokim odzewem i obecnie jest to największa akcja na rzecz praw człowieka na świecie. Szacuje się, że dzięki działaniom Amnesty udało się pomóc łącznie ponad 16 600 osobom. Polska ma w tym sukcesie swój ważny udział.

Głównym elementem obchodów 25-lecia działalności Amnesty International w Polsce będzie zainaugurowana 21 maja akcja społeczna „Wolność-Udostępnij”, przygotowana przez agencję TBWA we współpracy z TBWA PR i MediaCom Warszawa. W ramach projektu wolontariusze z całej Polski, media, firmy i znane osoby udostępniły Amnesty International zasoby, którymi dysponują, aby niecodzienny przekaz związany z dzieleniem się wolnością i solidarnością dotarł do osób, którym nie jest obojętne łamanie praw człowieka. 

Komunikacja akcji opiera się na materiałach filmowych, w których znane osoby m.in. Monika Borzym, Grzegorz Miecugow, Jacek Pałasiński, Józef Pinior, Grażyna Wolszczak, Aga Zaryan i zespół Dezerter opowiadają, co dla nich oznacza wolność. Jednocześnie w mediach społecznościowych blogerzy, muzycy czy aktorzy m.in. Adam Balcerek, Michał Fedorowicz, Natalia Hatalska, Karol Paciorek, Paweł Tkaczyk i zespół Illusion wesprą wolontariuszy Amnesty identyfikując się z projektem „Wolność-Udostępnij” na swoich profilach na Facebooku i Twitterze. Jubileuszowy komunikat Amnesty International Polska pojawi się także w mediach, które wsparły akcję oraz w kinach. Wszystko po to, aby zachęcić Polaków do wsparcia organizacji w walce o swobody obywatelskie i przestrzeganie praw człowieka na świecie. Osoby zainteresowane działalnością Amnesty przekierowane zostaną na stronę internetową, na której można przeczytać historie aktywistów oraz osób, które dzięki zaangażowaniu Amnesty odzyskały wolność a także dowiedzieć się, jak można wspomóc aktualne projekty.

Dzięki ogromnemu zaangażowaniu wolontariuszy i aktywistów, Amnesty International Polska od lat z sukcesem walczy w obronie praw człowieka. Przypadający na ten rok jubileusz działalności organizacji będzie okazją do podsumowania przeprowadzonych akcji i zachęcenia nowych osób do wsparcia obecnych działań Amnesty. Cieszymy się, że możemy być częścią tego ważnego wydarzenia i że do niekomercyjnej współpracy zachęciliśmy zarówno partnerów branżowych – TBWA PR i MediaCom Warszawa, jak i ambasadorów projektu. Mam nadzieję, że akcja „Wolność-Udostępnij” spotka się z dużym zainteresowaniem. Każdy, kto się do niej przyłączy, okaże bowiem wsparcie nie tylko samej organizacji, ale przede wszystkim osobom, na rzecz których działa – powiedziała Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA.

W ramach projektu TBWA przygotowało koncepcję kreatywną i materiały wizerunkowe wykorzystane podczas obchodów jubileuszu działalności Amnesty International w Polsce. TBWA PR jest odpowiedzialne za działania media relations, w tym organizację konferencji prasowej inaugurującej projekt. Dom mediowy MediaCom Warszawa współpracował przy opracowywaniu koncepcji, a także zaplanował media i odpowiadał za pozyskanie powierzchni do kampanii. Wszystkie agencje połączyły siły także w celu zaangażowania ambasadorów i partnerów projektu. TBWA, TBWA PR i MediaCom Warszawa realizują akcję pro bono.

Kampania rocznicowa Amnesty International to wyjątkowe wydarzenie, które z chęcią postanowiliśmy wesprzeć. Specyficzny charakter kampanii łączy ze sobą elementy zaskoczenia z działaniami mającymi na celu zaangażowanie szerokiego grona odbiorców do konkretnej formy aktywności, która ma bezpośrednie przełożenie na zasięg kampanii, a tym samym wsparcie organizacji, która od 25 lat działa na rzecz ochrony praw człowieka. Przy opracowywaniu strategii komunikacyjnej zależało nam nie tylko na zachowaniu tych elementów, ale też na wzmocnieniu ich poprzez tradycyjne kanały komunikacji – powiedziała Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa.

Źródło: TBWA PR

www.tbwa-pr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764