logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TBWA powiększa zespół o nowych pracowników

  PR 25.07.2016, przeczytano 484 razy

W związku z rosnącą liczbą projektów Agencja TBWA wzmacnia swoje działy Kreacji, Client Service, Social Media oraz Digital. Do zespołów dołączają Adam Tokarski, Magdalena Lewandowska, Anna Pietrzkowicz, Urszula Hryniewicz oraz Paulina Zalewska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tbwa-powieksza-zespol-o-nowych-pracownikow,29386,artykul.html

TBWA powiększa zespół Social Media o dwóch Moderatorów/Content Designerów. W marcu br. do działu dołączyła Urszula Hryniewicz i od tego czasu realizuje kampanie w mediach społecznościowych dla klienta z branży spożywczej. Swoje doświadczenie zdobywała od 2010 roku zajmując się moderacją i tworzeniem contentu w czołowych agencjach kreatywnych. W wolnych chwilach czyta – głównie polskie i skandynawskie kryminały.

Anna Pietrzkowicz
, która zasiliła kręgi social media w czerwcu br., początkowo związana była z branżą PR i pracowała w znanych agencjach zajmujących się komunikacją, w których realizowała projekty dla lokalnych, jak i globalnych marek. Następnie swoje zainteresowanie przeniosła na media społeczne i doświadczenie zdobywała w jednej z czołowych agencji interaktywnych. W TBWA zajmuje się obsługą fanpage’y, tworzeniem contentu, bieżącą moderacją i animacją społeczności. Za swoje hobby uznaje podróże, gotowanie i czytanie.

Paulina Zalewska
dołączyła do TBWA w kwietniu br., obejmując stanowisko Junior Account Executive i wzmocniła tym samym dział digitalowy. Doświadczenie zdobywała w niezależnych agencjach kreatywnych, biorąc udział w licznych projektach i realizując kampanie internetowe. W TBWA rozpoczęła swoją karierę od obsługi klienta z branży spożywczej, natomiast obecnie angażuje się w działania dla marki związanej z bankowością. Prywatnie jest fanką kina skandynawskiego i hiszpańskiego.

Zmiany zaszły również w dziale kreacji, do którego w lipcu br. na stanowisko Copywritera dołączył Adam Tokarski. Adam ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją marketing polityczny. Doświadczenie w reklamie zdobył dzięki pracy w agencjach reklamowych, natomiast zdolności copywriterskie rozwinął realizując projekty dla znanych marek z branży FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej czy międzynarodowego operatora telefonii komórkowej. Jego pasją jest beatmaking, a w wolnych chwilach trenuje judo.

Magdalena Lewandowska ukończyła Technikum Fotograficzne, a także studia na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim ze specjalizacją Communication Design. Wcześniej pracowała w jednej z największych polskich agencji reklamowych. Do działu Client Service TBWA dołączyła w styczniu 2016 roku obejmując stanowisko Account Executive. Obecnie współpracuje z firmami z różnych branż m.in. motoryzacyjnej i kosmetycznej. Prywatnie interesuje się fotografią.

Źródło: TBWA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764