logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tchibo: Projekt Plaża 2018

  PR 29.08.2018, przeczytano 1741 razy
ilustracjastrzałka

Tchibo Family już drugi rok z rzędu wyruszyło w wakacyjną podróż – w raz z „Projektem Plaża” TVN.  Strefy marki Tchibo pojawiły się w 7 najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach. Na plażujące rodziny, oprócz najwyższej jakości kawy serwowanej przez profesjonalnych baristów czekała moc atrakcji i warsztatów, które poprowadziły znane i lubiane rodziny gwiazd dużego ekranu – m.in. Natalia Kukulska z mężem Michałem Dabrówką, Edyta i Cezary Pazurowie, Dominika Grosicka z dziećmi oraz Olga Borys z Wojtkiem Majchrzakiem i córką Mirą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tchibo%3A-projekt-plaza-2018,37724,artykul.html

Wakacje to jeden z niewielu okresów w ciągu roku, który rodziny spędzają razem. To także urlop wszystkich zapracowanych pań domu, żon i mam od wielu codziennych zawodowych, domowych i rodzinnych obowiązków.

Tchibo stawia na kobiety

- W tegorocznym Projekcie Plaża Tchibo Family postawiło na Mamy i Żony! Głównym przesłaniem cyklu 8 spotkań z rodzinami gwiazd było sprawienie chwili przyjemności mamom, żonom, paniom domu, które - jak ukazują wyniki badania przeprowadzonego w czerwcu tego roku na zlecenie Tchibo przez agencję badawczą IRCenter, na co dzień samodzielnie stawiają czoła większości domowych i rodzinnych obowiązków, obok codziennej pracy zawodowej – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

Marka Tchibo postanowiła zwrócić uwagę na ten fakt, a także docenić i uhonorować zaangażowanie kobiet w życie rodzinne, organizując dla nich chwilę relaksu, małe kulinarne niespodzianki, które najlepiej smakują przygotowane przez najbliższych.

Nadmorskie spotkania z Gwiazdami

Wśród gwiazdorskich rodzin zaproszonych do projektu pojawiły się nazwiska największego formatu, m.in. Natalia Kukulska, Dominika Grosicka, Edyta Pazura i Olga Borys. Znane i lubiane mamy przybyły wraz z rodzinami, mężami i dziećmi. Pojawili się także najzdolniejsi młodzi kucharze, zwycięzcy kulinarnego show Masterchief Junior - Julka Cymbaluk i Bartek Kwiecień wraz z mamami, aby na oczach plażowiczów przygotować dla nich autorskie kawowe niespodzianki.

ilustracjastrzałka

Plażowe atrakcje dla całej rodziny

- W strefach Tchibo Family, obok warsztatów kulinarno - balistycznych z udziałem rodzin zaproszonych Gwiazd dużego ekranu, plażujące rodziny skorzystać mogły z mnóstwa atrakcji przygotowanych z myślą o nich. Pod okiem wykwalifikowanych animatorek, dzieci czekała moc plażowych atrakcji, a wśród nich gry, konkursy sprawnościowe, zajęcia plastyczne oraz ogromna dmuchana poducha do skakania. Rodzice zaczerpnąć mogli odrobiny relaksu korzystając z przygotowanej z myślą o nich strefy chill out z obszernymi hamakami, wygodnymi leżakami oraz nieograniczoną ilością świeżo parzonej kawy – mówi Barbara Kowalik-Kamińska, dyrektor Marketingu Tchibo.

ilustracjastrzałka

Siedem najpopularniejszych kurortów, osiem niezapomnianych rodzinnych imprez Tchibo Family

„Projekt Plaża”, popularny letni program telewizji TVN, już po raz dziesiąty zawitał do największych kurortów w Polsce. Stoiska Tchibo Family pojawiły się w siedmiu nadmorskich kurortach (Świnoujściu, Kołobrzegu, Ustce, Darłówku, Dziwnowie, Łebie i Władysławowie).

Każde ze stoisk Tchibo podzielone zostało na część kawiarnianą, strefę relaksu oraz przestrzeń animacyjną dla najmłodszych – z kołem fortuny, stanowiskiem do malowaniem buziek, a także grami i zabawami. W centrum każdego stoiska ustawiono profesjonalny bar, gdzie skosztować można było przeróżnych rodzajów kaw, smoothies oraz orzeźwiających napoi gazowanych o smaku kawy.

Cykl nadmorskich eventów, częścią większej letniej kampanii promocyjnej

Relacje ze stref Tchibo Family, które powstały w ramach szeroko zakrojonej kampanii Tchibo, śledzić można było m.in. w mediach społecznościowych, w programach i na platformach stacji TVN, („Co za tydzień”, „Dzień dobry Wakacje” i stacji TTV), w mediach lokalnych; ogólnopolskich mediach drukowanych o tematyce life stylowej, a także na portalach o gwiazdach.

Istotną częścią tego letniego projektu było badanie konsumenckie poświęcone podziale obowiązków domowych w polskiej rodzinie, a także roli kawy w codziennym życiu pani domu - partnerki, żony i matki. Badanie przeprowadzone zostało pod koniec czerwca tego roku, a zgromadzone wnioski okazały się ciekawym contentem do serii artykułów w ogólnopolskich mediach konsumenckich, jak również marketingowych i biznesowych.

Tegoroczny Projekt Plaża okazał się ogromnym sukcesem i zgromadził przeszło 3000 plażowiczów. Marka Tchibo zadbała, aby tegoroczna edycja projektu zapewniła gościom niezapomniane wrażenia i pozytywne emocje podczas rodzinnych wakacji nad Bałtykiem.

Źródło: Tchibo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764