logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp

  PR 23.04.2024, przeczytano 397 razy
ilustracjastrzałka

Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tchibo-eduscho-family%3A-nowe-opakowanie%2C-podwojny-logotyp,403973,artykul.html

Kawa wciąż jest dostępna w charakterystycznym żółtym opakowaniu, teraz z podwójnym logotypem – Tchibo oraz Eduscho. – Ta zmiana to naturalny krok w rozwoju marki. Poprzedziliśmy ją badaniami konsumenckimi, które potwierdziły, że nowe opakowanie jest pozytywnie odbierane przez naszych klientów. Zarówno lojalni jak i okazjonalni konsumenci docenili jego atrakcyjność i nowoczesny wygląd podkreślając, że to wciąż ten sam, znajomy smak i aromat – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

Nowe spojrzenie na klasykę: opakowanie Tchibo Family w wersji Eduscho

ilustracjastrzałka

Nowe opakowania zaczęły pojawiać się w sklepach już w ubiegłym roku, jednak na półkach można jeszcze znaleźć kawę Tchibo Family w poprzedniej wersji graficznej. Będzie ona dostępna dla konsumentów do czasu wyprzedaży asortymentu. Następnie znajome żółte opakowania będą dostępne wyłącznie z podwójnym logotypem Tchibo Eduscho Family.

Połączenie Tchibo Family z marką Eduscho, to gwarancja m.in. jeszcze lepszej widoczności na półce, a co za tym idzie, łatwości w jej namierzeniu. Eduscho to bowiem nie tylko wysokiej jakości kawa, ale także charakterystyczna, nowoczesna identyfikacja wizualna.

Zmiana szaty graficznej Tchibo Eduscho Family jest wspierana przez silną kampanię BTL, obejmującą gazetki klienckie oraz materiały POSM w punktach sprzedaży.

Źródło: Tchibo Warszawa

www.tchibo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764