logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tchibo świętuje 30-lecie obecności w Polsce i rozpoczyna kampanię jubileuszową

  PR 07.10.2022, przeczytano 231 razy
ilustracjastrzałka

Tchibo świętuje 30-lecie obecności w Polsce i rozpoczyna kampanię jubileuszową, zapraszając klientów do wspólnego celebrowania. Marka wspomina swoje najbardziej zaskakujące momenty w historii i zdradza, jakie atrakcje przygotowała z okazji jubileuszu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tchibo-swietuje-30-lecie-obecnosci-w-polsce-i-rozpoczyna-kampanie-jubileuszowa,397518,artykul.html

30 lat pełnych zaskoczeń

Tchibo przez 30 lat działalności w Polsce udowodniło, że zaskakiwanie i inspirowanie ma w swoim DNA. Marka wielokrotnie była pionierem innowacyjnych rozwiązań na polskim rynku, odcisnęła również ślad w historii polskiej popkultury, dzięki kultowym reklamom z lat 90., a nawet…pobiła dwa rekordy Guinnessa. Jakie były najbardziej zaskakujące momenty w dziejach marki?

W 1992 roku Tchibo zarejestrowało swoją firmę w Polsce, a już dwa lata później stała się ona największym oddziałem marki w dzisiejszym regionie Europy wschodniej. W 1996 roku, palarnia kawy Tchibo, jako pierwsza w Polsce wprowadziła innowację w technologii produkcji kawy, zabezpieczającą ją przed wpływem tlenu. Nowatorska metoda zapewniła wysoką jakość produktu, co z kolei przełożyło się na powtarzalną pozycję lidera kaw palonych w Polsce.  Osiągnięcia te stały się kołem napędowym marki i już w kolejnym roku, jako jedyna do tej pory międzynarodowa firma w Polsce, otworzyła bar kawowy, który pierwszego dnia odwiedziło ponad 1200 osób.

Lata 90. to także kultowe slogany „Podaj to, co najlepsze” i reklamy telewizyjne, które wielu z nas pamięta i wspomina do dziś. Marka często nawiązywała do dzielenia się radosnymi chwilami z bliskimi, jak w reklamie z dziecięcymi bucikami z 1993 roku, które kobieta podarowała mężczyźnie jako nowinę o spodziewanym dziecku czy niespodziankowe przyjęcie urodzinowe zorganizowane przez całą rodzinę dla dziadka.

Już 20 lat temu Tchibo prowadziło nietypowe działania promocyjne wychodzące poza tradycyjne ramy. W 2000 roku marka przeniosła kawę w artystyczny wymiar. Zorganizowała wystawę „Świat Kawy” w Muzeum Etnograficznym w Warszawie, przyciągając na nią niemal 10 tysięcy osób! Jednak to 2005 rok zmienił bieg jej historii, kiedy nastąpiło otwarcie pierwszego sklepu z asortymentem rozszerzonym o produkty niespożywcze. Od tego czasu, na półkach zaraz obok kawy, znajdziemy modną odzież, akcesoria sportowe, sprzęt kuchenny a nawet artykuły elektroniczne czy zabawki.

Marka ma na swoim koncie również inspirujące współprace, m.in. z projektantem Michaelem Michalskym, z którym w 2007 roku stworzyła niezwykłą kolekcję ubrań sygnowanych marką Mitch & Co., oraz duże sukcesy na rynku – kawa Tchibo Family była w tym czasie ulubioną marką co dziesiątego Polaka.

Kolejne lata to czas wielkich zaskoczeń. W 2010 roku, pracownicy Tchibo pobili rekord Guinnessa w parzeniu espresso na czas z wykorzystaniem ekspresu Tchibo Cafissimo. W ciągu 60 minut zaparzyli 3386 filiżanek, czyli 101 520 ml espresso. Nie zwalniając tempa, w 2011 roku, marka zaoferowała konsumentom najmniejszy na świecie ekspres na kapsułki Tchibo Cafissimo DUO. A już w 2013 roku znów dokonała niesamowitego. Pobiła kolejny rekord Guinnessa, tworząc największą mozaikę z kapsułek kawy na świecie. Do ułożenia wzoru wykorzystano dokładnie 16 200 kapsułek kawy Cafissimo, które dzięki różnym kolorom opakowań pozwoliły na wierne przeniesienie wzoru ze zdjęcia na specjalną matę rozłożoną na podłodze w Złotych Tarasach w Warszawie. Pole powierzchni rekordowej mozaiki potwierdzone przez specjalistów zaproszonych przez Tchibo na miejsce bicia rekordu wyniosło 40,61 m².

- Tchibo od lat nieustannie odkrywa nowe horyzonty, wychodząc poza powszechnie przyjęte schematy. Jesteśmy chyba jedyną firmą na świecie, która łączy ofertę kawową z szerokim asortymentem produktów niespożywczych. A zaczęło się od tego, że w 1949 roku wysyłaliśmy naszą kawę zawiniętą w kolorowe ściereczki do naczyń. Zawsze niezwykle istotne dla nas było poszukiwanie nowych dróg, dzięki którym możemy inspirować i pozytywnie zaskakiwać naszych Klientów. Dziś celebrujemy nasze 30. urodziny i z tej okazji rozpoczynamy kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre”, w której zapraszamy wszystkich do świętowania razem z nami. Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas atrakcje jeszcze bardziej zbliżą nas do naszych Klientów i sprawią, że miło spędzą z nami czas – mówi Gabriela Bar-Rutkowska, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu w Tchibo.

Tchibo zaprasza klientów do wspólnego świętowania

Wraz z początkiem października, Tchibo rozpoczęło jubileuszową kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre”, która potrwa aż do końca listopada. W tym czasie, na klientów czekać będzie wiele miłych niespodzianek.

Już 3 października, marka wraz z grupą RMF FM wypuściła cztery odcinki podcastów audio oraz wideo „Zaskakujące rozmowy z Tchibo”, które poprowadziła redaktorka radia RMF Classic, Urszula Urzędowska. Gośćmi rozmów są nietuzinkowe osoby z inspirującymi historiami. W podcastach usłyszymy m.in. jak blogerzy Our Little Adventures rzucają wszystko w Polsce, by przenieść się całą pięcioosobową rodziną do Tajlandii. Dowiemy się, jaki życie ma smak według Grzegorza Łapanowskiego i komu najchętniej ugotowałby obiad, a także, skąd rekordzistka świata, Patrycja Bereznowska wzięła siłę, by przebiec ponad 400 km w 48 godzin, czy jakie skarby znalazły Majsterki w szufladzie biurka wystawionego na śmietnik. Wszystkie cztery odcinki cyklu możemy znaleźć na Youtube, na głównym kanale RMF FM, a także na rmfon.pl oraz w aplikacji Spotify i Apple Podcasts.  

Tchibo zachęca do świętowania również poprzez udział w jubileuszowej loterii. Wystarczy w terminie od 03.10.2022 do 27.11.2022 kupić dowolny produkt, zachować paragon lub fakturę imienną i wypełnić formularz zgłoszeniowy, by mieć szansę na wygranie atrakcyjnych nagród. W puli czeka Mercedes CLA 180, 30 ekspresów Esperto Caffè oraz 300 kart podarunkowych o wartości 300 zł do sklepów Tchibo i na Tchibo.pl. Co więcej, marka przygotowała także jubileuszowy prezent dla wszystkich klientów biorących udział w loterii w postaci bonu o wartości 30 zł na zakupy.*

Każdy, kto odwiedzi sklepy marki, będzie miał również szansę napić się urodzinowej kawy o smaku tortu szwarcwaldzkiego (17,99 zł/ 1 szt. lub 14,99 zł/ 1 szt. dla posiadaczy TchiboCard), a od połowy października w wybranych lokalizacjach kupić kawałek urodzinowego tortu na bazie wywaru kawy Tchibo Barista (14,99 zł/ 1 kawałek lub 9,99 zł/ 1 kawałek dla posiadaczy TchiboCard), zaprojektowanego specjalnie na tę okazję! Deser będzie można zakupić także w całości (149,99 zł/ 1 szt.).

Źródło: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

www.tchibo.pl

Dodatkowe informacje:

*Bon nie jest nagrodą w loterii. Do wykorzystania przy zakupie za min. 100 zł w sklepach Tchibo i na Tchibo.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764