logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TCL celebruje partnerstwa sportowe przed EURO 2024

  PR 09.06.2024, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

TCL zobowiązuje się do wzmocnienia swojej obecności w Europie, między innymi, poprzez wspieranie najlepszych, krajowych drużyn piłkarskich. TCL wspiera pasję i determinację drużyny La Roja, będąc partnerem Królewskiej Hiszpańskiej Federacji Piłkarskiej (RFEF).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tcl-celebruje-partnerstwa-sportowe-przed-euro-2024,404533,artykul.html

We Włoszech TCL współpracuje z Federazione Italiana Giuoco Calcio (FIGC), dbając o wspaniałe wrażenia z oglądania kibicom Azzurri. TCL jest również obecny w Niemczech, wspierając Niemiecki Związek Piłki Nożnej (DFB) jako oficjalny partner, inspirując wszystkich fanów ze wsparciem najnowszej technologii wyświetlania. TCL został partnerem Polskiej Reprezentacji Piłki Nożnej, a ambasadorem marki został międzynarodowy sędzia Szymon Marciniak. Dodatkowe partnerstwo z reprezentacjami Czech i Słowacji odzwierciedla szczególną misję TCL polegającą na dostarczaniu wciągających wrażeń z oglądania piłki nożnej i inspirowaniu do wielkości poprzez sport.

Sport i technologia

Misją TCL jest inspirowanie ludzi poprzez sport i technologię oraz realny wpływ na poprawę komfortu życia ludzi we wszystkich zakątkach świata. Chcemy korzystać z mocy najnowszej technologii w taki sposób, by oglądanie sportu było bardziej wciągające i przyjemniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

"Współpraca z kultowymi drużynami pozwala TCL podkreślić naszą misję demokratyzacji technologii" - powiedział Stefan Streit, dyrektor marketingu TCL Europe. "Z niecierpliwością czekamy na wspaniałe, sportowe lato i życzymy naszym drużynom powodzenia. Nasz sponsoring to coś więcej niż tylko partnerstwo; chodzi o nawiązanie kontaktu z naszymi klientami poprzez pasję i emocje związane z piłką nożną. Z dumą wspieramy wszystkie drużyny i z niecierpliwością czekamy na zapewnienie fanom najlepszych wrażeń z oglądania, dzięki czemu każda chwila będzie niezapomniana" – dodał.

Oprócz krajowych drużyn piłkarskich, TCL wspiera również drużyny klubowe, w tym angielski Arsenal i szwedzki klub Djurgården IF, a także współpracuje z francuskim piłkarzem Kingsleyem Comanem. Wszystkie partnerstwa są dowodem zaangażowania firmy TCL w dążenie do doskonałości w różnych dyscyplinach sportowych. Firma właśnie rozpoczyna szeroko zakrojone kampanie marketingowe na wielu rynkach, z promocjami i ciekawymi ofertami, które mają zachęcić do ewentualnej wymiany telewizora na nowszy i większy, by wrażenia z oglądania meczów piłkarskich, których seria przed nami, były jak najlepsze.

Najwyższa wydajność i niezrównane emocje

Jako marka z misją, TCL stara się promować i wspierać sport, z którym firma dzieli silne wartości takie jak wspólne działanie, pasja i wydajność.

Świat sportu znacznie ewoluował w ostatnich latach dzięki technologiom i innowacjom, które pozwalają nam prezentować na ekranie coraz bardziej imponujące chwile i wyjątkowe wydarzenia sportowe.

W tym roku firma TCL poszerzyła swoją ofertę telewizorów o kolejne modele Mini LED i QLED, wprowadzając nowe technologie obrazu idealne do oglądania wydarzeń sportowych. Aby zmaksymalizować doznania i sprawić, by widzowie poczuli się dosłownie jakby znajdowali się na stadionie, TCL zaprezentował swój najnowszy, aż 115-calowy telewizor QD-Mini LED, który wyznacza nowy standard domowej rozrywki dzięki wielkiemu ekranowi, żywym kolorom i niespotykanej wyrazistości.

"W TCL nasze zaangażowanie wykracza poza opracowywanie i dostarczanie wysokiej jakości, zaawansowanych technologicznie produktów. Dążymy do zapewnienia naszym użytkownikom nowych doświadczeń, które inspirują ich do codziennego osiągania wielkości. Sport nadaje się do realizacji tej misji wręcz doskonale. Naszym celem jest przeniesienie emocji sportowych do domów wszystkich widzów dzięki naszym technologiom premium, w dodatku dostępnych w przystępnej cenie" – wyjaśnia Stefan Streit.

Zaangażowanie TCL w innowacje jest również widoczne w szerokiej gamie bogatych w funkcje smartfonów, tabletów i innych, inteligentnych urządzeń wykorzystujących technologię TCL NXTPAPER i moc technologii 5G, w pełni integrując się z rozbudowanym ekosystemem produktów TCL.

Źródło: TCL Electronics Polska

www.tcl.com

Dodatkowe informacje:

O TCL

TCL Electronics (1070.HK) to szybko rozwijająca się firma z branży elektroniki użytkowej i istotny gracz w globalnej branży telewizyjnej. Firma została założona w 1981 roku i obecnie działa na ponad 160 rynkach na całym świecie. TCL specjalizuje się w badaniach, rozwoju oraz produkcji elektroniki użytkowej: telewizorów, sprzętu audio i inteligentnych urządzeń dla domu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764