logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TCL i Warner Bros. Pictures promują film Liga Sprawiedliwości

  PR 20.11.2017, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka

TCL, trzeci największy producent telewizorów na świecie, ogłosił dziś zawarcie oficjalnej międzynarodowej współpracy z wytwórnią Warner Bros. Pictures w związku z wyczekiwanym filmem akcji pt. Liga Sprawiedliwości. To produkcja zrzeszająca superbohaterów znanych z innych filmów ze świata DC Comics, w której wystąpią po raz pierwszy w historii razem, na dużym ekranie. Obie firmy połączą siły w zakresie promocji produkcji oraz celebrowania wydarzenia razem ze swoimi fanami i konsumentami na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tcl-i-warner-bros.-pictures-promuja-film-liga-sprawiedliwosci,34538,artykul.html

W Europie TCL i Warner Bros. Pictures zainicjują serię wspólnych kampanii promocyjnych, w tym ekskluzywnych plakatów, które wywołują ogromne zainteresowanie przed datowaną na 17 listopada premierą kinową. Partnerzy planują także kampanię digitalową w mediach społecznościowych. W Europie kampania Ligi Sprawiedliwości będzie widoczna w dziewięciu miastach: Paryżu, Berlinie, Kolonii, Hamburgu, Monachium, Mediolanie, Oslo, Sztokholmie i Warszawie. Ponadto, w Berlinie planowana jest 15-sekundowa reklama telewizyjna.

- Firma TCL jest zaangażowana we wprowadzanie innowacji w życie dzięki rozrywce telewizyjnej – komentuje Harry Wu, dyrektor generalny TCL Multimedia's Overseas Business Center – Nasze partnerstwo z Warner Bros. Picrures w ramach kampanii „Ligi Sprawiedliwości” jest doskonałym odzwierciedleniem naszej filozofii, która polega na dostarczaniu klientom o wysokich oczekiwaniach najnowocześniejszych technologii obrazu i dźwięku, zapewniających pasjonującą rozrywkę.

- Podobnie jak w „Lidze Sprawiedliwości”, ostatecznie istotne są partnerstwo i współpraca. Kluczową część naszej działalności stanowi bowiem kooperacja z najlepszymi w zakresie treści, aby zapewnić odbiorcom przyjemność oraz The Creative Life. Ostatnie wprowadzone przez nas produkty – modele TCL Xess X2 i C70 – zostały zaprojektowane, aby zapewnić użytkownikom najwyższą w branży jakość obrazu i dźwięku, a także najlepszą możliwą rozrywkę dostępną poza salą kinową – dodaje Wu.

TCL posiada rozbudowaną historię partnerstwa rozrywkowego z kinem i przebojami filmowymi. Oprócz powiązań z produkcjami, takimi jak: Mroczny Rycerz powstaje, Iron Man 3, X Men: Przeszłość, która nadejdzie i Mission: Impossible - Rogue Nation, od 2013 roku TCL jest sponsorem Teatru Chińskiego w Hollywood, w którym odbywają się najbardziej prestiżowe premiery i wydarzenia na czerwonym dywanie. To teatr, który ma największe na świecie audytorium IMAX i jest jedynym kinem w Kalifornii, oferującym najnowocześniejsze projekcje laserowe IMAX.

Źródło: TCL Multimedia

www.tcl.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764