logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

TCL oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski

  PR 17.05.2024, przeczytano 366 razy
ilustracja

TCL, producent elektroniki użytkowej, została oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski. Przed nami prawdziwe, piłkarskie święto – już po raz siedemnasty odbędą się mistrzostwa Europy. Najnowsza linia telewizorów QD-Mini LED w rozmiarze XL dostarczy fanom piłki nożnej jeszcze więcej niezapomnianych wrażeń podczas oglądania emocjonujących rozgrywek piłkarskich również w domu na dużym ekranie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tcl-oficjalnym-partnerem-reprezentacji-polski,404252,artykul.html

TCL i Reprezentacja Polski w jednej drużynie

TCL podpisał umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) i tym samym zyskał tytuł Partnera Reprezentacji Polski. Jej przedmiotem jest sponsoring związany z Piłkarską Reprezentacją Polski.Umowa będzie obowiązywać do 31 lipca 2026 roku, z możliwością jej przedłużenia.

Cieszymy się, że tuż przed Mistrzostwami Europy reprezentacja Polski dokonuje poważnego wzmocnienia. Do grona partnerów drużyny narodowej dołącza firma TCL, uznana marka w branży RTV i AGD. To dla nas spore wyróżnienie, że firma, która chce rozwijać swoją pozycję w Polsce, właśnie w nas widzi ogromny potencjał marketingowy. Jesteśmy przekonani, że ta umowa zapewni same korzyści obu stronom. Witamy w piłkarskiej rodzinie! – powiedział Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN. 

Reprezentacja Polski po raz pierwszy w historii awansowała na piąty wielki turniej międzynarodowy z rzędu. Po zakwalifikowaniu się na Mistrzostwa Europy 2016, Mistrzostwa Świata 2018, Mistrzostwa Europy 2020 (odbyły się w 2021 roku z powodu pandemii), a także Mistrzostwa Świata 2022, w czerwcu zagra w Mistrzostwach Europy w Niemczech.

Sportowe emocje w rozmiarze XL

TCL jako zespół zapalonych entuzjastów sportu nawiązuje liczne partnerstwa w Europie i na świecie.Sport jednoczy ludzii jest czymś więcej niż tylko grą, ponieważ za każdym wyzwaniem i zwycięstwem kryją się często wspaniałe historie inspirujące ludzi do wielkości.

TCL wyznaje zasadę, że wyjątkowe, inspirujące wydarzenia powinny być dostępne dla każdego. Odpowiedzią są, między innymi, wysokiej klasy telewizory QD-MiniLED, które pozwolą cieszyć się wszystkimi wyjątkowymi chwilami. Dzięki ekranom TCL XL o przekątnej nawet 115 cali, żaden szczegół nie pozostanie niezauważony.

Decyzja o podpisaniu umowy partnerskiej stworzyła podwaliny pod ekscytującą i pełną sukcesów przyszłość dla obu stron. Dzięki wsparciu TCL oraz naszym innowacyjnym technologiom zastosowanym w wielkoformatowych telewizorach QD-Mini LED, zaawansowanych soundbarach, a także w przełomowych urządzeniach mobilnych, z radością będziemy wspierać drużynę narodową na drodze do sukcesu w każdym, wyjątkowym momencie – zapewnia Jayway Peng, Dyrektor Zarządzający w TCL Electronics Polska.

Źródło: TCL Electronics Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BenQ SW242Q: profesjonalny 24” monitor fotograficzny
Firma BenQ wprowadza na polski rynek nowej generacji profesjonalny monitor fotograficzny z 24 calowym panelem IPS 2560x1600 z cienką, matową powłoką antyodblaskową. Panel jest certyfikowany przez TÜV Rheinland pod względem skuteczności tłumienia odbić – ma Anti-Reflection TUV Certificate, co w praktyce daje efekt przypominający papier. W połączeniu z oprogramowaniem...
Fortuna Czarne ponownie z Pomarańczą, także na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się na jej kontynuację, powierzając zadanie ponownie agencji Pomarańcza.
Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices
Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach....
Madogz wchodzi w eventy
MADOGZ Events oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie organizacji eventów, wydarzeń biznesowych oraz aktywacji marek. Podmiot działa w ramach grupy spółek skupionej wokół agencji MADOGZ, która realizuje zintegrowane kampanie marketingowe.
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett
W czerwcu ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflix i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764