Producent telewizorów TCL Electronics, przedłuża współpracę z agencją CreativeHarder Group na rok 2020.
CreativeHarder rozpoczęło realizację komunikacji marketingowej dla marki TCL w wyniku przetargu rozstrzygniętego w 2019 roku.
- Zdecydowaliśmy się na kontynuację współpracy z zespołem CreativeHarder, ponieważ nasze wspólne działania w 2019 roku przyniosły bardzo pozytywne efekty. Kampania z Mikołajem Roznerskim okazała się być dużym sukcesem wizerunkowym, a działania prowadzone w social mediach oraz strategia zakupu mediów osiągnęły wyniki lepsze, niż zakładaliśmy – mówi Magdalena Chodkiewicz, Marketing Manager w TCL Polska.
W ramach współpracy, agencja jest odpowiedzialna za:
- Przygotowanie i realizację strategii komunikacyjnej w social media na rok 2020,
- Prowadzenie kanałów social media,
- Zakup mediów,
- Obsługę graficzną,
- Współpracę z influencerami.
- Przedłużenie współpracy zawsze jest dla nas motywujące. Dodatkowo utwierdza nas w przekonaniu, że obrany przez nas kierunek kompleksowej obsługi klientów jest słuszny. Ograniczenie liczby pośredników pomiędzy klientem, a dostawcami realnych usług wpływa korzystnie nie tylko na budżet, ale też na sprawne działania i spójność komunikacji – powiedział Kamil Magot, General Manager CreativeHarder.
- To dlatego w naszej firmie budujemy szerokie kompetencje zespołu, który obecnie odpowiada za kompleksową komunikację marki w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz projekty materiałów BTL - podsumowuje Izabela Juchniewicz, Client Service Director w CreativeHarder.
Działania po stronie Agencji prowadzi zespół kierowany przez Izabelę Juchniewicz, CSD, oraz Szymona Kamińskiego, Project Managera.
Źródło: CreativeHarder Group