logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teads, Glob360 i Pepsico nowymi członkami IAA Polska

  PR 05.04.2022, przeczytano 618 razy

Kolejne trzy organizacje włączają się w realizację inicjatyw IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Do kurii reklamodawców przystąpiło PepsiCo, zaś do kurii mediów dołączają Teads i Glob360. Od początku roku szeregi IAA Polska zwiększyły się o 12 nowych organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teads%2C-glob360-i-pepsico-nowymi-czlonkami-iaa-polska,395373,artykul.html

IAA Polska jest jedyną organizacją w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji reklamowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 150 i to grono stale się powiększa.

- To świetna wiadomość, że zarówno reprezentacja mediów, jak i marketerów powiększają się o kolejne firmy. Zainteresowanie stowarzyszeniem i naszymi projektami dowodzi, że coraz więcej podmiotów dostrzega to, że w grupie siła i jak wiele korzyści można czerpać z tego, że jest się częścią branżowej organizacji działającej na rzecz całego rynku i wewnętrznego dialogu – mówi Izabela Albrychiewicz, członkini Zarządu IAA Polska, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE.

Teads to globalna platforma medialna, która umożliwia reklamodawcom dostęp do wydawców premium na całym świecie, docierając miesięcznie do ponad 1,9 miliarda użytkowników internetu oraz gwarantując połączenie szerokiego zasięgu z bezpieczeństwem marki. Teads dostarcza konsumentom nieintruzywne i angażujące treści reklamowe, markom - osiąganie zamierzonych celów, a wydawcom - efektywne rozwiązania w zakresie monetyzacji contentu. Zespół Teads liczący ponad 1000 osób współpracuje z wiodącymi markami, agencjami i wydawcami w 30 krajach na świecie. W Polsce dociera miesięcznie do 87,3% użytkowników internetu.

Grupa naTemat to niezależna polska grupa wydawnicza, która powstała w 2012 roku. Wydaje pięć różnych, tematycznych serwisów:  natemat.pl, innpoland.pl, naszdziennik.pl, mamadu.pl oraz dadhero.pl. Działalność wydawnicza od początku miała unikatowy charakter, zarówno jeśli chodzi o projekty dziennikarskie, jak i komercyjne. Słynie z budowania angażującego contentu na wysokim poziomie, który łączy równocześnie tradycyjne reguły dziennikarstwa jak i stale zmieniający się ekosystem nowych mediów.  Niezależnie od skali, punktem wyjścia Grupy naTemat zawsze jest dopasowanie treści do oczekiwań odbiorców.

Po produkty firmy PepsiCo konsumenci sięgają w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów.

Źródło: IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy

www.iaa.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764