logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Team building w wykonaniu agencji Idea Creative Group

  PR 31.10.2022, przeczytano 372 razy
ilustracja

Komunikacja w zespole to podstawa. Od niej bowiem zależy zarówno efektywność, jak i morale pracowników. Niemniej z racji tego, że każdą firmę tworzą ludzie, jedynie stała, właściwie zorganizowana, pozwoli stworzyć między nimi solidne fundamenty - zwłaszcza w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/team-building-w-wykonaniu-agencji-idea-creative-group,397812,artykul.html

Tak oto, za agencją kreatywną Idea Creative Group koordynacja oraz produkcja imprezy integracyjnej z elementami team buildingu dla Klienta z branży doradczej. By utrzymać dynamikę eventu na wysokim poziomie, agencja podzieliła wydarzenie na cztery części. Pierwszą z nich stanowiło spotkanie z zarządem, które było doskonałą okazją zarówno do podsumowań działań związanych z 2022 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na najbliższe miesiące. Drugą część wydarzenia wypełnił power speech jednej z bardziej rozpoznawalnych mówczyń w Polsce z zakresu innowacji gospodarczych i społecznych, a także meta trendów w biznesie. Team building stanowił trzecią część wydarzenia.

- Siła team buildingu jest nie do przecenienia. Bez zaangażowania bowiem w dialog trudno o budowanie relacji, które oparte są na właściwej komunikacji – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group. - Jako agencja kreatywna mamy świadomość, jak ważne jest tu jednak łączenie elementów rozwojowych z integracją. Wierzymy, że tego typu działanie pozwala nie tylko budować umiejętność współpracy w grupie, lecz również i rozwijać jednostkowe cechy, które – siłą rzeczy – wpływają na wspomnianą współpracę – dodaje Aneta Radzimirska.

Ostatnią częścią eventu był bankiet, podczas którego wręczono nagrody z okazji jubileuszy pracowników.

Na koniec warto podkreślić, iż całość wydarzenia została mocno osadzona w duchu eko: począwszy od zaproszeń (w formie cyfrowej), scenografię, po elementy niezbędne przy team buildingu (w tym specjalnie utworzona na potrzeby wydarzenia aplikacja). Produkcja zgromadziła blisko 400 osób.

Źródło: Idea Creative Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
Kia promuje model Sportage
Kia Polska wystartowała z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom atrakcyjne propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764