logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Team building w wykonaniu agencji Idea Creative Group

  PR 31.10.2022, przeczytano 353 razy
ilustracja

Komunikacja w zespole to podstawa. Od niej bowiem zależy zarówno efektywność, jak i morale pracowników. Niemniej z racji tego, że każdą firmę tworzą ludzie, jedynie stała, właściwie zorganizowana, pozwoli stworzyć między nimi solidne fundamenty - zwłaszcza w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/team-building-w-wykonaniu-agencji-idea-creative-group,397812,artykul.html

Tak oto, za agencją kreatywną Idea Creative Group koordynacja oraz produkcja imprezy integracyjnej z elementami team buildingu dla Klienta z branży doradczej. By utrzymać dynamikę eventu na wysokim poziomie, agencja podzieliła wydarzenie na cztery części. Pierwszą z nich stanowiło spotkanie z zarządem, które było doskonałą okazją zarówno do podsumowań działań związanych z 2022 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na najbliższe miesiące. Drugą część wydarzenia wypełnił power speech jednej z bardziej rozpoznawalnych mówczyń w Polsce z zakresu innowacji gospodarczych i społecznych, a także meta trendów w biznesie. Team building stanowił trzecią część wydarzenia.

- Siła team buildingu jest nie do przecenienia. Bez zaangażowania bowiem w dialog trudno o budowanie relacji, które oparte są na właściwej komunikacji – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group. - Jako agencja kreatywna mamy świadomość, jak ważne jest tu jednak łączenie elementów rozwojowych z integracją. Wierzymy, że tego typu działanie pozwala nie tylko budować umiejętność współpracy w grupie, lecz również i rozwijać jednostkowe cechy, które – siłą rzeczy – wpływają na wspomnianą współpracę – dodaje Aneta Radzimirska.

Ostatnią częścią eventu był bankiet, podczas którego wręczono nagrody z okazji jubileuszy pracowników.

Na koniec warto podkreślić, iż całość wydarzenia została mocno osadzona w duchu eko: począwszy od zaproszeń (w formie cyfrowej), scenografię, po elementy niezbędne przy team buildingu (w tym specjalnie utworzona na potrzeby wydarzenia aplikacja). Produkcja zgromadziła blisko 400 osób.

Źródło: Idea Creative Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764