Komunikacja w zespole to podstawa. Od niej bowiem zależy zarówno efektywność, jak i morale pracowników. Niemniej z racji tego, że każdą firmę tworzą ludzie, jedynie stała, właściwie zorganizowana, pozwoli stworzyć między nimi solidne fundamenty - zwłaszcza w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.
Tak oto, za agencją kreatywną Idea Creative Group koordynacja oraz produkcja imprezy integracyjnej z elementami team buildingu dla Klienta z branży doradczej. By utrzymać dynamikę eventu na wysokim poziomie, agencja podzieliła wydarzenie na cztery części. Pierwszą z nich stanowiło spotkanie z zarządem, które było doskonałą okazją zarówno do podsumowań działań związanych z 2022 rokiem, jak również do przedstawienia strategii na najbliższe miesiące. Drugą część wydarzenia wypełnił power speech jednej z bardziej rozpoznawalnych mówczyń w Polsce z zakresu innowacji gospodarczych i społecznych, a także meta trendów w biznesie. Team building stanowił trzecią część wydarzenia.
- Siła team buildingu jest nie do przecenienia. Bez zaangażowania bowiem w dialog trudno o budowanie relacji, które oparte są na właściwej komunikacji – mówi Aneta Radzimirska, CEO w Idea Creative Group. - Jako agencja kreatywna mamy świadomość, jak ważne jest tu jednak łączenie elementów rozwojowych z integracją. Wierzymy, że tego typu działanie pozwala nie tylko budować umiejętność współpracy w grupie, lecz również i rozwijać jednostkowe cechy, które – siłą rzeczy – wpływają na wspomnianą współpracę – dodaje Aneta Radzimirska.
Ostatnią częścią eventu był bankiet, podczas którego wręczono nagrody z okazji jubileuszy pracowników.
Na koniec warto podkreślić, iż całość wydarzenia została mocno osadzona w duchu eko: począwszy od zaproszeń (w formie cyfrowej), scenografię, po elementy niezbędne przy team buildingu (w tym specjalnie utworzona na potrzeby wydarzenia aplikacja). Produkcja zgromadziła blisko 400 osób.
Źródło: Idea Creative Group