logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Team kreatywny Kartasiński i Piotrowski dołącza do Walk

  PR 17.07.2017, przeczytano 644 razy
Jędrzej Piotrowski i Tomasz Kartasiński

Do Walk Creative dołączył duet kreatywny - Tomasz Kartasiński jako Art Director i Jędrzej Piotrowski na stanowisku Copywriter. Wcześniej pracowali razem m.in. w Pompidou. Wspólnie tworzyli i realizowali koncepty kreatywne dla takich klientów jak: Durex, Beckers, Tikurilla czy Zelmer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/team-kreatywny-kartasinski-i-piotrowski-dolacza-do-walk,33134,artykul.html

Tomasz Kartasiński z branżą reklamową jest zawiązany od ponad 8 lat. W swojej pracy łączy doświadczenie w tworzeniu kreacji ATL, BTL i digital z pasją artystyczną. Jako ilustrator jest znany pod pseudonimem Tomasz Wagner. Przed dołączeniem do Walk Creative pracował m.in. w GPD Agency i San Markos. Tworzył koncepty kreatywne dla takich klientów jak: Raiffeisen Bank, HBO, Samsung, Sony czy Dolce&Gabbana.

Jędrzej Piotrowski
przez ostatnie 2 lata jako Copywriter pracował w agencji Publicis, tworząc i realizując koncepty kreatywne m.in. dla BGŻ BNP Paribas, Renault, BGŻ Optima. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w John Pitcher, pracując dla Lecha, PGNiG, Nike czy Lirene.

W Walk Creative Kartasiński i Piotrowski jako duet kreatywny dołączyli do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów grupy marketingowej Walk.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764