logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Teamkaufland stawia na zrównoważony rozwój – kampania pracownicza

  PR 25.05.2023, przeczytano 578 razy
ilustracjastrzałka

#TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania sieci Kaufland skierowana przede wszystkim do pracowników firmy. Jej bohaterami, a zarazem ambasadorami są osoby, które w swojej codziennej pracy wnoszą istotny wkład w zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa. Kampania ma na celu wzmocnić świadomość personelu na temat działań sieci Kaufland w obszarze ESG, a także jest wyrazem uznania dla pracowników za ich zaangażowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teamkaufland-stawia-na-zrownowazony-rozwoj-%E2%80%93-kampania-pracownicza,400128,artykul.html

W maju Kaufland rozpoczął kampanię #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój, której adresatami są pracownicy sieci zatrudnieni w sklepach, centrach dystrybucyjnych oraz centrali. Celem tej inicjatywy jest wzmocnienie świadomości personelu w obszarze ESG, a także popularyzacja proekologicznych i prospołecznych postaw. Ambasadorami akcji są pracownicy sieci z różnych obszarów, wybrani w drodze castingu, którzy w swojej codziennej pracy stykają się z problematyką m.in. ochrony środowiska, dobrostanu zwierząt czy świadomego odżywiania. Pięcioro bohaterów kampanii przez sześć miesięcy opowiadać będzie o tym, co robi Kaufland na rzecz społeczeństwa i ochrony środowiska, ale także o własnym zaangażowaniu w realizację celów zrównoważonego rozwoju.

Wielokanałowa komunikacja w zakresie ESG

Wywiady, filmy i zdjęcia z udziałem ambasadorów kampanii dostępne są w różnorodnych  kanałach komunikacji. Pracownicy znajdą materiały informacyjne m.in.  w portalu intranetowym oraz w aplikacji pracowniczej, w profilu sieci Kaufland na LinkedIn, na stronie internetowej, w newsletterach, a także na plakatach. Treści związane z kampanią są komunikowane pracownikom także przez menadżerów sklepów oraz w radiu. Osoby zatrudnione w sieci Kaufland będą mogły utrwalić swoją wiedzę nie tylko zapoznając się z materiałami, ale także rozwiązując specjalny quiz.  

5 aspektów zmieniających otoczenie

Kampania #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój obejmuje pięć tematów z obszaru zrównoważonego rozwoju, które dotyczą: redukcji zużycia plastiku, dobrostanu zwierząt, świadomych zakupów, regionalności oraz zaangażowania społecznego. Poszczególne zagadnienia zostaną zaprezentowane przez eksperta wywodzącego się ze struktury organizacyjnej firmy. Aby wzmocnić przekaz komunikowanych tematów, każdemu z nich towarzyszy charakterystyczny motyw graficzny oraz hasło. Przykładowo regionalność obrazują produkty marki Kaufland K-Stąd Takie Dobre!, a hasło dla tego obszaru brzmi: „Dbamy o dobro regionów i środowiska!”. Natomiast motywem przewodnim świadomych zakupów i niemarnowania żywności jest linia produktów Naturalsi, która obejmuje nieidealne w formie owoce i warzywa.

Kampania #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój to pierwsza wewnętrzna kampania sieci Kaufland na temat zrównoważonego rozwoju.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764