logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Teamkaufland stawia na zrównoważony rozwój – kampania pracownicza

  PR 25.05.2023, przeczytano 608 razy
ilustracjastrzałka

#TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój – pod takim hasłem rozpoczęła się kampania sieci Kaufland skierowana przede wszystkim do pracowników firmy. Jej bohaterami, a zarazem ambasadorami są osoby, które w swojej codziennej pracy wnoszą istotny wkład w zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa. Kampania ma na celu wzmocnić świadomość personelu na temat działań sieci Kaufland w obszarze ESG, a także jest wyrazem uznania dla pracowników za ich zaangażowanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teamkaufland-stawia-na-zrownowazony-rozwoj-%E2%80%93-kampania-pracownicza,400128,artykul.html

W maju Kaufland rozpoczął kampanię #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój, której adresatami są pracownicy sieci zatrudnieni w sklepach, centrach dystrybucyjnych oraz centrali. Celem tej inicjatywy jest wzmocnienie świadomości personelu w obszarze ESG, a także popularyzacja proekologicznych i prospołecznych postaw. Ambasadorami akcji są pracownicy sieci z różnych obszarów, wybrani w drodze castingu, którzy w swojej codziennej pracy stykają się z problematyką m.in. ochrony środowiska, dobrostanu zwierząt czy świadomego odżywiania. Pięcioro bohaterów kampanii przez sześć miesięcy opowiadać będzie o tym, co robi Kaufland na rzecz społeczeństwa i ochrony środowiska, ale także o własnym zaangażowaniu w realizację celów zrównoważonego rozwoju.

Wielokanałowa komunikacja w zakresie ESG

Wywiady, filmy i zdjęcia z udziałem ambasadorów kampanii dostępne są w różnorodnych  kanałach komunikacji. Pracownicy znajdą materiały informacyjne m.in.  w portalu intranetowym oraz w aplikacji pracowniczej, w profilu sieci Kaufland na LinkedIn, na stronie internetowej, w newsletterach, a także na plakatach. Treści związane z kampanią są komunikowane pracownikom także przez menadżerów sklepów oraz w radiu. Osoby zatrudnione w sieci Kaufland będą mogły utrwalić swoją wiedzę nie tylko zapoznając się z materiałami, ale także rozwiązując specjalny quiz.  

5 aspektów zmieniających otoczenie

Kampania #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój obejmuje pięć tematów z obszaru zrównoważonego rozwoju, które dotyczą: redukcji zużycia plastiku, dobrostanu zwierząt, świadomych zakupów, regionalności oraz zaangażowania społecznego. Poszczególne zagadnienia zostaną zaprezentowane przez eksperta wywodzącego się ze struktury organizacyjnej firmy. Aby wzmocnić przekaz komunikowanych tematów, każdemu z nich towarzyszy charakterystyczny motyw graficzny oraz hasło. Przykładowo regionalność obrazują produkty marki Kaufland K-Stąd Takie Dobre!, a hasło dla tego obszaru brzmi: „Dbamy o dobro regionów i środowiska!”. Natomiast motywem przewodnim świadomych zakupów i niemarnowania żywności jest linia produktów Naturalsi, która obejmuje nieidealne w formie owoce i warzywa.

Kampania #TeamKaufland stawia na zrównoważony rozwój to pierwsza wewnętrzna kampania sieci Kaufland na temat zrównoważonego rozwoju.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764