logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teatr Bagatela: Konkurs na plakat i logo spektaklu

   13.03.2019, przeczytano 1596 razy
ilustracja

Teatr Bagatela ogłasza otwarty konkurs na projekt plakatu oraz logotypu dla identyfikacji wizualnej spektaklu „Życie jest snem” Pedra Calderona de la Barki w reżyserii Gintarasa Varnasa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teatr-bagatela%3A-konkurs-na-plakat-i-logo-spektaklu,381626,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy, kto skończył 18 lat, jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym. Termin nadsyłania prac mija 31 marca, do godz. 23.59.

Wszystkie wymagania, które powinien spełniać projekt, zawarte są w regulaminie. Organizatorzy udostepniają także kilka inscenizacyjnych inspiracji oraz projektów kostiumów, które nie są jednak sugestiami zawartości plakatu.

Z autorem zwycięskiego projektu plakatu i logotypu zostanie podpisana umowa o dzieło wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do projektu plakatu i logotypu. Wynagrodzenie za projekty oraz ich dopasowanie do używanych przez Teatr formatów, będzie wynosić 2500,00 PLN brutto (dwa tysiące pięćset złotych 0/100 gr) brutto.

Najciekawsze zdaniem Komisji projekty mogą zostać opublikowane na stronie internetowej Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie. Wybrany plakat oraz logotyp zostanie wydrukowany i rozpowszechniony zgodnie z zaplanowaną kampanią reklamową.

Więcej informacji, regulamin: https://www.bagatela.pl/aktualnosc/zaprojektuj-nam-plakat-do-31-marca

Źródło: Teatr Bagatela

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764