logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teatr Bagatela: Konkurs na plakat i logo spektaklu

   13.03.2019, przeczytano 524 razy
ilustracja

Teatr Bagatela ogłasza otwarty konkurs na projekt plakatu oraz logotypu dla identyfikacji wizualnej spektaklu „Życie jest snem” Pedra Calderona de la Barki w reżyserii Gintarasa Varnasa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teatr-bagatela%3A-konkurs-na-plakat-i-logo-spektaklu,381626,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty i może w nim wziąć udział każdy, kto skończył 18 lat, jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym. Termin nadsyłania prac mija 31 marca, do godz. 23.59.

Wszystkie wymagania, które powinien spełniać projekt, zawarte są w regulaminie. Organizatorzy udostepniają także kilka inscenizacyjnych inspiracji oraz projektów kostiumów, które nie są jednak sugestiami zawartości plakatu.

Z autorem zwycięskiego projektu plakatu i logotypu zostanie podpisana umowa o dzieło wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do projektu plakatu i logotypu. Wynagrodzenie za projekty oraz ich dopasowanie do używanych przez Teatr formatów, będzie wynosić 2500,00 PLN brutto (dwa tysiące pięćset złotych 0/100 gr) brutto.

Najciekawsze zdaniem Komisji projekty mogą zostać opublikowane na stronie internetowej Teatru Bagatela im. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Krakowie. Wybrany plakat oraz logotyp zostanie wydrukowany i rozpowszechniony zgodnie z zaplanowaną kampanią reklamową.

Więcej informacji, regulamin: https://www.bagatela.pl/aktualnosc/zaprojektuj-nam-plakat-do-31-marca

Źródło: Teatr Bagatela

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764