logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teatr Furiosa z agencją PR

  PR 10.12.2018, przeczytano 170 razy

Nowo powstały Teatr Furiosa nawiązał współpracę z agencją PR - iPublicity.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teatr-furiosa-z-agencja-pr,380467,artykul.html

Teatr Furiosa to artystyczne przedsięwzięcie Agnieszki Przepiórskiej, warszawskiej aktorki teatralnej i filmowej, znanej m.in. z produkcji kultowego „Pożaru w Burdelu” jako Dzika Agnes, HGW czy Samotna Matka. Pierwszą premierą teatru będzie już w styczniu, „Kocham Bałtyk” na podstawie tekstu Zośki Papużanki, w reżyserii Agnieszki Przepiórskiej.

W ramach umowy iPublicity zajmie się bieżącym doradztwem PR dla teatru, realizacją kampanii PR, prowadzeniem biura prasowego, relacji z mediami oraz mediów społecznościowych.

Agencja iPublicity została wybrana w wyniku rekomendacji. Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

Źródło: iPublicity

www.ipublicity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: Fans.Passions.Brands - Muzyka jako narzędzie marketingu
Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.
Agencja GREY Group Poland wygrała prowadzony od końca marca przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną marki mBank w obszarze MŚP oraz klienta zamożnego.
Scopolan compositum z pierwszą kampanią reklamową
Herbapol Wrocław wystartował z kampanią reklamową dla produktu, który z kategorii leków na receptę przeszedł właśnie na rynek OTC
Limitowana edycja butelki Coca-Cola autorstwa Karola Radziszewskiego
Wolność, dialog, szacunek i bycie razem ponad podziałami, niezależnie od różnic kulturowych, to wartości bliskie marce Coca-Cola. Kolacja „Sen nocy letniej. Cudowne konstelacje”, którą Coca-Cola zorganizowała wspólnie z Placem Defilad była wymownym spotkaniem przy wspólnym stole - znaku gościnności, łączenia i otwartości. To właśnie...
Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764