logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teatr KTO wykorzystał awarię Facebooka do promocji spektaklu

  PR 12.12.2024, przeczytano 613 razy
ilustracjastrzałka

Użytkownicy Facebooka, Messengera, Instagrama i Whatsappa w środę wieczorem masowo zaczęli zgłaszać awarię platform. Zbiegło się to w czasie z premierą „Teorii zmęczenia” w reżyserii Bartłomieja Juszczaka w krakowskim Teatrze KTO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teatr-kto-wykorzystal-awarie-facebooka-do-promocji-spektaklu,406845,artykul.html

Globalna awaria najpopularniejszych platform społecznościowych świetnie wpisała się w kontekst premierowego spektaklu Bartłomieja Juszczaka. „Teoria zmęczenia” to grupowy seans spowalniania, opowieść o poszukiwaniu wytchnienia w pędzącym świecie 24/7.

Kilkanaście tysięcy zgłoszeń awarii w środę zanotował serwis Downdetector. Ponad 100 tys. wiadomości o występujących problemach w przypadku Facebooka i 70 tys., jeśli chodzi o Instagrama potwierdza, że awaria miała globalny zasięg. Problemy Mety dotyczyły m.in. logowania, wysyłania wiadomości, ładowania treści i wyświetlania stron. Znikały również polubienia i komentarze.

Jak wykorzystał awarię Mety w swojej komunikacji Teatr KTO? W środę wieczorem na stronie na Facebooku krakowskiego teatru pojawił się post, w którym czytamy: „Seansowi spowalniania poddała się nawet Meta. Jest na „Teorii zmęczenia” w Teatrze KTO.”

Nie mamy na nic czasu, pracujemy coraz więcej, notorycznie przekraczamy możliwości ludzkiego organizmu. Według badań co piąta osoba odczuwa objawy wyczerpania. Chorymi we współczesnym świecie nie czyni nas nadmiar odpowiedzialności, lecz wszechobecny kult sukcesu. Może to już najwyższy czas na stanowczy sprzeciw i zmianę – pyta reżyser Bartłomiej Juszczak, który projekt zrealizował w ramach „Stypendium Twórczego Miasta Krakowa” oraz programu Fundusz na Start.

Kolejne spektakle „Teorii zmęczenia” zaplanowane są na 15 i 16 stycznia. Czy wtedy też użytkowników social mediów czeka awaria serwisów Mety?

Źródło: Teatr KTO

teatrkto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764