logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej

  PR 14.09.2024, przeczytano 447 razy
ilustracja

W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na ikonicznym znaku Janusza Kaczkowskiego. Za projekt odpowiada Patryk Hardziej z zespołem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teatr-telewizji-z-nagroda-ktr-dla-nowej-identyfikacji-wizualnej,405660,artykul.html

Nagroda Klubu Twórców Reklamy (KTR) to jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień w środowisku kreatywnym. Celem klubu jest podnoszenie standardów w reklamowej fotografii, muzyce, ilustracji, typografii, designie. Doroczny konkurs jest świętem kreatywności i twórczej odwagi, a jurorzy doceniają wyrazistość komunikacji, idee przełamujące konwencje oraz dobór zaprezentowanych narzędzi, mediów i tematów.

Ta nagroda niezmiernie mnie cieszy. Okazało się, że strategia łączenia tego, co tradycyjne – mam tu na myśli kultowy znak graficzny Janusza Kaczkowskiego – z dostosowaniem elementów do nowych mediów ma sens. Mam wrażenie, że marka Teatru Telewizji sama w sobie jest bardzo silna, a jury doceniło chęć rozwoju, wizualne uporządkowanie i otwartość na nowe ­­– mówi Patryk Hardziej.

Nagrodę za nową identyfikację wizualną Teatru Telewizji otrzymało Hardziej Studio w składzie: Patryk Hardziej (projekt), Marta Rochowska (wsparcie projektowe), Szymon Sawicki (animacja czołówki), Miłosz Konieczko (animacje), Michał Zienkowski (muzyka). 

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Znamy przewodniczącego jury 28. edycji konkursu Kreatura’24
Juliusz Baliszewski, strategy & new business partner w Agencji Brain będzie przewodniczył tegorocznym obradom jury Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura’24.
CRAFTY - SPR Awards dla najlepszych reklam przyznane
W poniedziałek 30 września br. w kinie Iluzjon w Warszawie obyła się uroczysta gala wręczenia pierwszych w historii nagród CRAFTY - SPR Awards. Akademia jurorów, licząca 144 twórców i producentów zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych, oceniła ponad 200 zgłoszonych projektów w 14 kategoriach.
Effie Awards Poland 2024: znamy Nominowanych
Jury 25. edycji Effie Awards Poland nominowało 92 kampanie w 26 kategoriach konkursowych. Najwięcej nominacji otrzymały agencje Starcom (14) i DDB Warszawa (8), a wśród reklamodawców Grupa Maspex i LOTTE Wedel (po 5).
SUPER GIFT: najlepsze artykuły promocyjne Festiwalu Marketingu
Podczas targów Festiwal Marketingu nie mogło zabraknąć kolejnej już edycji branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 60 produktów do konkursu SUPER GIFT. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł, Super Business Gift oraz Gift Box. W głosowaniu udział wzięło ponad...
Piękno planety: 5. edycja konkursu na najlepsze zdjęcie satelitarne
Zmiany klimatu powodują nieodwracalne następstwa na Ziemi, zagrażając ekosystemom i miastom. Konieczne jest intensyfikowanie działań minimalizujących negatywne skutki klimatyczne oraz monitorowanie stanu planety, co nie może się odbyć bez danych satelitarnych. Piąta edycja organizowanego przez CloudFerro konkursu „Seize the beauty of our Planet” zachęca społeczność...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764