logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Technest powiększa zespół o 30 nowych osób

  PR 19.07.2021, przeczytano 196 razy
ilustracja
Iwo Orzełek

TechNest, globalny hub marketingowo-technologiczny powołany w maju przez Group One i Serviceplan, powiększa się o 30 nowych osób. Na czele zespołu w roli Service Delivery Lead stanie Iwo Orzełek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technest-powieksza-zespol-o-30-nowych-osob,392333,artykul.html

Nowa spółka Group One jest odpowiedzialna za wdrażanie contentu, technologię i analitykę dla producenta samochodów premium na ponad 100 globalnych rynkach. 30-osobowy interdyscyplinarny zespół oferuje klientom miks kompetencji obejmujących nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, które spersonalizują komunikację z konsumentem.

TechNest będzie rozwijać się pod skrzydłami Iwo Orzełka, Service Delivery Leada z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, który do Group One przechodzi z Accenture. Iwo zarządzał projektami w branży technologicznej, automotive i mediowej. W TechNest będzie odpowiadał za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz efektywną komunikację z Serviceplanem, klientami, jak i z pozostałymi centrami kompetencyjnymi na świecie.

- Kompetencje w obszarze analityki i narzędzi Adobe Experience Manager pozwalają nam rekomendować i wdrażać najlepsze gotowe rozwiązania oraz ulepszenia dla funkcjonujących już procesów. Dostarczając wsparcie dla ponad 130 rynków będziemy nie tylko optymalizować działanie witryn internetowych, ale przede wszystkim wdrażać skalowalne innowacje - mówi Iwo Orzełek.

Obecnie w ramach TechNest działa zespół website support, a w najbliższym czasie dołączy do niego dział market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764