logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Technest powiększa zespół o 30 nowych osób

  PR 19.07.2021, przeczytano 557 razy
ilustracja
Iwo Orzełek

TechNest, globalny hub marketingowo-technologiczny powołany w maju przez Group One i Serviceplan, powiększa się o 30 nowych osób. Na czele zespołu w roli Service Delivery Lead stanie Iwo Orzełek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technest-powieksza-zespol-o-30-nowych-osob,392333,artykul.html

Nowa spółka Group One jest odpowiedzialna za wdrażanie contentu, technologię i analitykę dla producenta samochodów premium na ponad 100 globalnych rynkach. 30-osobowy interdyscyplinarny zespół oferuje klientom miks kompetencji obejmujących nie tylko zarządzanie serwisami, ale też analitykę i technologię, które spersonalizują komunikację z konsumentem.

TechNest będzie rozwijać się pod skrzydłami Iwo Orzełka, Service Delivery Leada z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży marketingowej, który do Group One przechodzi z Accenture. Iwo zarządzał projektami w branży technologicznej, automotive i mediowej. W TechNest będzie odpowiadał za zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem oraz efektywną komunikację z Serviceplanem, klientami, jak i z pozostałymi centrami kompetencyjnymi na świecie.

- Kompetencje w obszarze analityki i narzędzi Adobe Experience Manager pozwalają nam rekomendować i wdrażać najlepsze gotowe rozwiązania oraz ulepszenia dla funkcjonujących już procesów. Dostarczając wsparcie dla ponad 130 rynków będziemy nie tylko optymalizować działanie witryn internetowych, ale przede wszystkim wdrażać skalowalne innowacje - mówi Iwo Orzełek.

Obecnie w ramach TechNest działa zespół website support, a w najbliższym czasie dołączy do niego dział market konsultantów odpowiedzialnych za kampanie na stronach klienta.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764