logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Technologia 3D na autobusach

  PR 26.09.2008, przeczytano 1153 razy
ilustracjastrzałka

Spółka mediowa CAM Media wprowadza na rynek transit przełomowe rozwiązanie – TECHNOLOGIĘ 3D. Layouty reklamowe wykorzystujące ten efekt można zobaczyć w Warszawie na tyłach niskopodłogowych autobusów Scania OmniCity.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technologia-3d-na-autobusach,7894,artykul.html

Po raz pierwszy w polskiej historii reklamy transit, dzięki zastosowaniu technologii 3D, możliwe stało się tworzenie layoutów reklamowych wykorzystujących między innymi efekt animacji. Dotychczas tworzone kreacje to płaskie obrazy – teraz reklamodawcy zyskują możliwość tworzenia bardziej złożonego, wielowymiarowego obrazu, który przykuwa wzrok i jest ciekawszy dla potencjalnych odbiorców.

3 D Full Back – zanim został wprowadzony do oferty działu Transit Advertising przeszedł przez szereg testów. Format jest montowany na tyłach autobusów Scania OmniCity, wyposażonych w płaski panel reklamowy.

Kampania testowa, w której po raz pierwszy wykorzystano efekt 3D została zrealizowana dla LG Electronics. Efekt trójwymiarowości w realny sposób oddaje doskonały obraz promowanych telewizorów LCD Full HD.

Technologia 3D coraz częściej wykorzystywana jest w niestandardowych rozwiązaniach komunikacji marketingowej, w której specjalizuje się spółka CAM Media.

Źródło: CAM Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764