Spółka mediowa CAM Media wprowadza na rynek transit przełomowe rozwiązanie – TECHNOLOGIĘ 3D. Layouty reklamowe wykorzystujące ten efekt można zobaczyć w Warszawie na tyłach niskopodłogowych autobusów Scania OmniCity.
Po raz pierwszy w polskiej historii reklamy transit, dzięki zastosowaniu technologii 3D, możliwe stało się tworzenie layoutów reklamowych wykorzystujących między innymi efekt animacji. Dotychczas tworzone kreacje to płaskie obrazy – teraz reklamodawcy zyskują możliwość tworzenia bardziej złożonego, wielowymiarowego obrazu, który przykuwa wzrok i jest ciekawszy dla potencjalnych odbiorców.
3 D Full Back – zanim został wprowadzony do oferty działu Transit Advertising przeszedł przez szereg testów. Format jest montowany na tyłach autobusów Scania OmniCity, wyposażonych w płaski panel reklamowy.
Kampania testowa, w której po raz pierwszy wykorzystano efekt 3D została zrealizowana dla LG Electronics. Efekt trójwymiarowości w realny sposób oddaje doskonały obraz promowanych telewizorów LCD Full HD.
Technologia 3D coraz częściej wykorzystywana jest w niestandardowych rozwiązaniach komunikacji marketingowej, w której specjalizuje się spółka CAM Media.
Źródło: CAM Media