logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Technologia AR i wirtualny makijaż z marką Semilac

  PR 29.10.2018, przeczytano 949 razy
ilustracjastrzałka

Semilac wraz z nowymi produktami wprowadza kolejne technologiczne udogodnienia dla swoich klientek. Od teraz polski producent lakierów hybrydowych na swoim profilu na Facebooku proponuje klientkom interaktywne narzędzie Augumented Reality, które pozwala na stworzenie wirtualnego makijażu. To niezwykle proste – wystarczy smartfon.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technologia-ar-i-wirtualny-makijaz-z-marka-semilac,379934,artykul.html

Marki z branży beauty kochają innowacje, nie tylko w swoich ofertach produktowych, ale również w kwestii dodatkowych usług, oferowanych mobilnym użytkowniczkom social mediów. Profil marki Semilac na kanale społecznościowym Facebook  zrzesza już ponad 600 tys. fanów, a sama marka dba o wysokiej jakości content, ale również niestandardowe pomysły aktywizujące użytkowników. Od teraz umożliwia przetestowanie swojej linii kosmetyków do makijażu za pomocą Augmented Reality na Facebooku. Wystarczy włączyć kamerę Facebooka i „nałożyć” na siebie dowolnie wybrane z całego portfolio marki cienie do powiek, róże do policzków czy pomadkę. Efektami swoich kosmetycznych eksperymentów warto pochwalić się na swoich kanałach społecznościowych, publikując zdjęcie oznaczone hasztagiem #semilac.

- Semilac jako lider w swojej kategorii pragnie oferować produkty dopasowane do oczekiwań swoich klientek, a technologia AR jest idealnym rozwiązaniem będącym kluczem do odkrywania i doświadczania produktów marki. Jesteśmy w tym magicznym momencie, kiedy technologie są wystarczająco dopracowane, a konsumencki apetyt na ich używanie rośnie. Branża kosmetyczna jest naturalnym rynkiem dla technologii AR, biorąc pod uwagę możliwość zwiększenia interakcji z klientami, dlatego Semilac nie mógł jej ominąć w budowaniu Customer Experience marki – dodaje Joanna Przybylska, Innovation Manager Semilac.

ilustracjastrzałka

Zakupy online w branży kosmetycznej, w której klientki są bardzo wrażliwe na różnice pojawiające się w oferowanej gamie kolorystycznej, są niezwykłym wyzwaniem dla rynku e-commerce. To już druga, po aplikacji Semilac pomagającej wykryć odcień lakierów znajdujących się w aktualnie dostępnej ofercie, funkcjonalność wspomagająca wybór odpowiedniego odcienia, będąca alternatywą do sprawdzania produktów w punktach sprzedaży.

Należy podkreślić, że Semilac na bieżąco  testuje i wykorzystuje potencjał nowych technologii. W marcu 2017 roku na stoisku na Targach Beauty Forum w Warszawie, premierowo zaprezentowano jedną z kolekcji marki  - Semilac Ocean Dream – z wykorzystaniem narzędzia VR czy wirtualnej rzeczywistości, w której w podwodnym świecie mogliśmy posłuchać historii jej powstania oraz inspiracjach kolorystycznych – dodaje Joanna Przybylska

Źródło: Semilac

www.semilac.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764