logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Technologia Easy Apply RS w foliach Avery Dusted Glass Film

  PR 25.01.2009, przeczytano 925 razy

Firma Avery Dennison Graphic & Reflective Products wprowadziła technologię Easy Apply RS w produkowanych przez siebie foliach samoprzylepnych Avery Dusted Glass Film. Technologia klejenia Easy Apply RS (Reposition & Slide) sprawia, że materiał jest o wiele łatwiejszy w aplikowaniu, zwłaszcza na dużych powierzchniach okiennych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technologia-easy-apply-rs-w-foliach-avery-dusted-glass-film,8413,artykul.html

Avery Dusted Glass Film to popularna folia znajdująca zastosowanie przy grafice dekoracyjnej aplikowanej na szklanych oknach, ekranach, drzwiach i lustrach. Materiał ten cieszy się szczególnym uznaniem na rynku europejskim, z którego użytkownicy od dłuższego czasu oczekiwali wprowadzenia wersji łatwiejszej w aplikowaniu, zwłaszcza w przypadku dużych powierzchni okiennych. Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, firma Avery Dennison wprowadziła w foliach Avery Dusted Glass Film technologię Easy Apply RS.

Dzięki jej zastosowaniu folię można o wiele łatwiej nanosić na duże powierzchnie okienne, eliminując jednocześnie konieczność stosowania aplikacji na mokro. Technologia RS zapewnia możliwość łatwego przesuwania i pozycjonowania grafiki, co oznacza koniec niepotrzebnych strat materiałowych i drogich dodruków w przypadku źle naniesionej folii. Jeśli do tego dodać możliwość łatwego jej usunięcia nawet po długim okresie ekspozycji, mamy do czynienia z niezwykle atrakcyjnym, elastycznym i łatwym w obsłudze materiałem samoprzylepnym. Co więcej, większa łatwość w zastosowaniu oznacza też mniejszą ilość czasu niezbędnego na aplikację, a w konsekwencji – oszczędności finansowe.

Folie Avery Dusted Glass Easy Apply RS mogą być zadrukowywane w szerokiej gamie ploterów, zaś struktura materiału pozwala na tworzenie prostych linii bądź cięcia na krawędziach. Oferowane w rolkach o długości 50 m i szerokości 1,37 m, folie są już dostępne u dystrybutorów Avery Graphics. Ich aktualną listę można znaleźć na stronie internetowej www.europe.averygraphics.com.

Źródło: Avery Dennison Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764