logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Technologia VR w Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona

  PR 29.08.2019, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

W nowym Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona w Galerii Młociny w Warszawie na powierzchni 64 metrów kwadratowych udało się zmieścić minivana, dwa crossovery, kilka kompaktów, aut miejskich i sztandarowy wóz ze stajni Elona Muska. Dzięki technologii wirtualnej rzeczywistości nierealne staje się możliwe - od 23 sierpnia w jednym miejscu można usiąść za kierownicą kilku wymarzonych samochodów jednocześnie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technologia-vr-w-cyfrowym-salonie-samochodowym-qarsona,383758,artykul.html

Odpowiedź dają najnowsze technologie, z których chętnie korzysta Qarson - lider sprzedaży aut na abonament we Francji, który ze względu na swoją innowacyjność szybko zyskał miano Netflixa na polskim rynku motoryzacyjnym. Okazuje się, że wielkopowierzchniowy salon samochodowy z powodzeniem można zmieścić na kilkudziesięciu metrach kwadratowych. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii Google VR (Virtual Reality), w nowym Cyfrowym Salonie Samochodowym Qarsona w Galerii Młociny teraz każdy siedząc w jednym miejscu może znaleźć się we wnętrzu nie jednego, ale kilku wybranych aut. Wystarczy tylko obrócić głowę, by znaleźć się za kierownicą samochodów marek takich jak Renault, Suzuki, Volkswagen, Toyota, Nissan czy właśnie elektryczna Tesla.

- Technologię wirtualnej rzeczywistości stosowaliśmy już od początku 2019 roku. Zaprosiliśmy naszych potencjalnych klientów, aby obejrzeli, jak wyglądają Punkty Obsługi Sprzedaży Qarsona w najlepszych galeriach handlowych w całym kraju. Dzięki VR-owym spacerom każdy mógł zobaczyć, jak nasze wyspy z samochodami na abonament wyglądają od kuchni - mówi Bartłomiej Żebrowski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu. - Teraz przyszedł czas, by kierowcom nad Wisłą dać coś, czego jeszcze nikt do tej pory im nie pokazał.

Istotnie, przed Qarsonem jeszcze nikt nie prezentował nowych samochodów w tak przystępnej formie. Standardowe salony motoryzacyjne oferując nowe cztery kółka zdawały się zapominać o najważniejszym elemencie sprzedażowej układanki.

- W Qarsonie w centralnym punkcie stawiamy naszego Klienta. To on jest najważniejszą częścią naszego Cyfrowego Salonu Samochodowego. Klient, jego indywidualne potrzeby i oczekiwania stoją w centrum punktów Qarsona, a poszczególne samochody są odpowiedzią na jego motoryzacyjne zachcianki i finansowe możliwości - wyjaśnia Żebrowski. - Dlatego oferta aut na abonament zaczyna się od małych miejskich samochodów za tak zwane 500+ po najnowocześniejsze elektryczne samochody Tesli.

Źródło: Qarson

www.qarson.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764