logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Technologie cyfrowe efektywnym sposobem na ulepszenie Customer Experience

  PR 06.04.2021, przeczytano 889 razy

Technologie cyfrowe stają się kluczem do pozyskania i utrzymania lojalności klientów. Inwestycja w infrastrukturę druku nowej generacji obsługującą chmurę i IoT powinna być strategicznym priorytetem dla organizacji, które chcą przyspieszyć sukces cyfrowej transformacji i usprawnić doświadczenia swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technologie-cyfrowe-efektywnym-sposobem-na-ulepszenie-customer-experience,390908,artykul.html

W dzisiejszych czasach zabieganie o klienta opiera się coraz bardziej na zaspokajaniu jego potrzeb emocjonalnych. Współczesny konsument musi być pewny swojego wyboru, dlatego decydując się na konkretny produkt czy usługę, kieruje się głównie odczuciami i poziomem satysfakcji emocjonalnej, który ten produkt czy usługa mają za zadanie mu zapewnić. Suma wszystkich przeżyć, problemów i możliwości, których klient doświadcza podczas korzystania z produktu czy usługi nazywa się Customer Experience (CX).

Ostatnie 12 miesięcy mocno wpłynęło na doświadczenia klientów. W związku z koniecznością pozostawania w domu, zamknięciem stacjonarnych punktów sprzedaży i dynamicznym rozwojem e-commerce, rynek konsumencki uległ znaczącym zmianom. To sprawiło, że funkcja obsługi klienta we wszystkich typach organizacji została poddana surowym testom.

Krytyczny okazał się związek pomiędzy doświadczeniem pracownika (EX) a doświadczeniem klienta (CX) – są to faktycznie dwie strony równania: jeżeli EX jest dobre, dobry będzie CX. Dbałość o doświadczenia pracowników jest jedną z najważniejszych kwestii dla sprawnej obsługi klientów.

- Usługi w chmurze, oferowane przez firmę Lexmark otwierają całą gamę możliwości w zakresie optymalizacji drukowania w każdym środowisku druku — od małych firm do dużych przedsiębiorstw. – mówi Sebastian Szpila, Enterprise Account Manager w Lexmark Polska - Pozwalają one odciążyć infrastrukturę, konfigurować i analizować środowisko drukowania oraz zarządzać nim w celu zachowania spójności i bezpieczeństwa, kontroli kosztów, ułatwienia i ulepszenia doświadczenia użytkowników.

Jaki wpływ mają nowoczesne technologie na doświadczenie pracowników?

W przypadku firm zorientowanych na klienta, dążenie do pozytywnej obsługi klienta jest jednym z ich kluczowych powodów stojących za inicjatywą cyfrowej transformacji. Według badania IDC od 2019 roku „Digital Transformation Executive Sentiment Survey”*, średnio 3,7% przychodów przedsiębiorstwa wydawanych jest na działania związane z transformacją cyfrową, których celem jest optymalizacja operacyjna i innowacje w celu uzyskania większej elastyczności i usprawnienie doświadczenia klienta.

Urządzenia hostowane w chmurze z obsługą IoT zapewniają szereg korzyści biznesowych. Obejmują one między innymi nieprzerwany czas pracy bez przestojów - co oznacza, że pracownicy są zawsze w stanie efektywnie wykonywać swoją pracę. W ten sposób cyfryzacja maksymalizuje sprawność procesów, ogranicza liczbę popełnianych błędów i zwiększa produktywność.

Infrastruktura druku nowej generacji jako platforma usługowa jest doskonałym przykładem technologii używanej przez pracowników codziennie, która wykorzystuje technologie chmurowe i IoT, aby zapewnić optymalizację operacyjną. Tym samym uzyskać lepsze wrażenia pracowników i – co za tym idzie – usprawnić doświadczenia klientów.

Poza tym rozwiązania w chmurze pozwalają na znaczne ograniczenie ilości wyjazdów serwisowych i wykonywanie części konserwacji i serwisowania w czasie rzeczywistym z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki temu specjalista, świadczący usługi serwisowe nie musi tak często udawać się na miejsce, co jest dziś ważniejsze niż kiedykolwiek.

Kolejną korzyścią jest elastyczność, zwłaszcza jeśli chodzi o pojemność chmury, którą da się skalować w górę lub w dół w zależności od wymagań biznesowych takich jak sezonowe zmiany nawyków kupujących lub nagle wygrywanie nowych projektów biznesowych, które potrwa tylko kilka miesięcy, bez konieczności dokonywania kosztownych zmian w serwerach i sieciach, które normalnie zakłócałyby codzienną pracę zespołu.

Na koniec, chmura i Internet rzeczy zmniejszają obciążenie zespołów IT, dzięki czemu mogą one skupić się na dostarczaniu rozwiązań i doświadczeń, które zwiększają produktywność i ułatwiają pracę pracowników, co dodatkowo usprawnia EX.

Ulepszony EX odgrywa dużą rolę w dostarczaniu lepszego CX. Przedsiębiorstwa, które dbają o doświadczenia swoich pracowników i dostarczają im rozwiązania technologiczne, które wykorzystują zalety technologii cyfrowej, zyskują bardziej zadowoloną i produktywną siłę roboczą, która jest zdolna i zmotywowana do dostarczania lepszej obsługi klienta.

Źródło: Lexmark


+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

32 lata SMS: historia wg SMSAPI
Historia SMS-owania rozpoczęła się od wysłanych 32 lata temu życzeń: Merry Christmas. Pierwszą wiadomość wysłał do kolegów programista z Vodafone. Choć architekci telefonii komórkowej planowali, że będzie to ich wewnętrzny system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj SMS-y są niezbędnym kanałem komunikacji w prywatnej, urzędowej i biznesowej.
Canon: Technologia druku zmienia sposób, w jaki postrzegamy świat
Zaawansowana technologia druku otwiera przed nami nowe możliwości, pozwalając na odkrywanie otaczającego świata w sposób dotąd niespotykany. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Canon, takim jak druk wypukły, wizualne treści stają się dostępne również dla osób z dysfunkcjami wzroku, a materiały zyskują wymiar, który możemy odbierać wielozmysłowo....
Jak oświetlenie w biurze wpływa na komfort, estetykę i produktywność
Oświetlenie w przestrzeni biurowej jest kwestią, której często przypisuje się znaczenie drugorzędne, ograniczając jego rolę niemal wyłącznie do estetyki. Tymczasem ma ono bezpośredni wpływ na ergonomię, atmosferę, a także komfort i produktywność pracowników, nie wspominając o wpływie na estetykę przestrzeni biurowej.
Jak wręczać i przyjmować prezenty biznesowe?
Wręczanie i przyjmowanie prezentów biznesowych wymaga umiejętności oraz znajomości odpowiednich zasad savoir - vivre, które podkreślają profesjonalizm i szacunek wobec drugiej strony. Oto kilka kluczowych zasad, które mogą pomóc zarówno w dawaniu, jak i odbieraniu biznesowych upominków.
Techniczna ewolucja w Car Wrappingu - komentarz Antalis
Postęp techniczny w oklejaniu samochodów umożliwia nam przekształcanie naszych pojazdów w auta marzeń. Antalis przygląda się tej ewolucji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764