Za kilka tygodni kupowanie komputerów i elektroniki w Polsce nie będzie już takie samo, jak wcześniej – zapowiada sieć salonów Komputronik. Dzięki nowej strategii sprzedaży potencjalni klienci będą mogli bawić się nowoczesnymi technologiami – brać je w ręce, próbować ich możliwości w praktycznym działaniu, a także dobrze spędzać czas na polskich premierach światowych hitów z udziałem gwiazd rozrywki. Swoistym symbolem zmian będą nowe, otwarte półki, które dadzą swobodny dostęp do prezentowanych produktów. Pierwszy salon w nowej formule zostanie otwarty w Poznaniu we wrześniu br. Niedługo potem ruszy kolejny, w Warszawie.
Nowej strategii sprzedaży Komputronik towarzyszyć będzie nowe motto firmowe – „Technologie jutra”. To jeden z wielu elementów, dzięki którym marka Komputronik ma stać się synonimem nowoczesnego, dynamicznego stylu życia.
- Kupowanie elektroniki w naszej sieci ma być formą dobrej zabawy. Najnowsze produkty elektroniczne są nie tylko funkcjonalne, ale także piękne. Obcowanie z nimi sprawia radość i my tę radość chcemy zapewnić wszystkim miłośnikom tego typu produktów, jak też osobom, które niezbyt pewnie czują się w świecie IT. W nowych salonach Komputronik każdy będzie miał technologie jutra na wyciągnięcie ręki, między innymi najważniejsze światowe hity, dotychczas dostępne tylko dla wybranych - mówi Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik SA.
Przedstawiciele Komputronik SA podkreślają, że firmowe motto to najkrótszy sposób na określenie głównego celu lub sposobu działania. Towarzyszy firmie przez długie lata, bądź jest zmieniane wraz z jej rozwojem. Najwięcej własnych sloganów prawdopodobnie stworzyła The Coca-Cola Company, która w swojej długiej historii w samej tylko Ameryce Północnej miała ich ponad pięćdziesiąt! To pokazuje, jak ważnym elementem wizerunku jest dobrze dobrane motto.
Warto również podkreślić, że nowa formuła sprzedaży, którą już niedługo wprowadzi Komputronik SA, jest zgodna ze światowymi trendami w handlu, który z modelu „sprzedawca – lada – klient” zmienia się w model otwartej przestrzeni, po której klient swobodnie krąży i w miłej atmosferze własnoręcznie sprawdza możliwości oferowanych produktów.
W ten sposób Komputronik SA przeciera nowe szlaki w branży IT, które dobrze sprawdziły się w innych segmentach gospodarki. Przykładem są nowoczesne księgarnie, w których nie tylko kupuje się książki i płyty, ale także spędza wolny czas w miłej atmosferze. Również w najlepszych salonach samochodowych osoby czekające na odbiór auta po przeglądzie technicznym mogą wypocząć przy filiżance dobrej kawy, a dzieci mile spędzą czas w specjalnie przygotowanych dla nich kącikach zabaw.
Źródło: Komputronik