logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Technologie jutra”: nowe motto Komputronik SA do nowej strategii

  PR 02.09.2011, przeczytano 2471 razy

Za kilka tygodni kupowanie komputerów i elektroniki w Polsce nie będzie już takie samo, jak wcześniej – zapowiada sieć salonów Komputronik. Dzięki nowej strategii sprzedaży potencjalni klienci będą mogli bawić się nowoczesnymi technologiami – brać je w ręce, próbować ich możliwości w praktycznym działaniu, a także dobrze spędzać czas na polskich premierach światowych hitów z udziałem gwiazd rozrywki. Swoistym symbolem zmian będą nowe, otwarte półki, które dadzą swobodny dostęp do prezentowanych produktów. Pierwszy salon w nowej formule zostanie otwarty w Poznaniu we wrześniu br. Niedługo potem ruszy kolejny, w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/technologie-jutra%3A-nowe-motto-komputronik-sa--do-nowej-strategii,13378,artykul.html

Nowej strategii sprzedaży Komputronik towarzyszyć będzie nowe motto firmowe – „Technologie jutra”. To jeden z wielu elementów, dzięki którym marka Komputronik ma stać się synonimem nowoczesnego, dynamicznego stylu życia.

- Kupowanie elektroniki w naszej sieci ma być formą dobrej zabawy. Najnowsze produkty elektroniczne są nie tylko funkcjonalne, ale także piękne. Obcowanie z nimi sprawia radość i my tę radość chcemy zapewnić wszystkim miłośnikom tego typu produktów, jak też osobom, które niezbyt pewnie czują się w świecie IT. W nowych salonach Komputronik każdy będzie miał technologie jutra na wyciągnięcie ręki, między innymi najważniejsze światowe hity, dotychczas dostępne tylko dla wybranych - mówi Katarzyna Jakubowska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Komputronik SA.

Przedstawiciele Komputronik SA podkreślają, że firmowe motto to najkrótszy sposób na określenie głównego celu lub sposobu działania. Towarzyszy firmie przez długie lata, bądź jest zmieniane wraz z jej rozwojem. Najwięcej własnych sloganów prawdopodobnie stworzyła The Coca-Cola Company, która w swojej długiej historii w samej tylko Ameryce Północnej miała ich ponad pięćdziesiąt! To pokazuje, jak ważnym elementem wizerunku jest dobrze dobrane motto.

Warto również podkreślić, że nowa formuła sprzedaży, którą już niedługo wprowadzi Komputronik SA, jest zgodna ze światowymi trendami w handlu, który z modelu „sprzedawca – lada – klient” zmienia się w model otwartej przestrzeni, po której klient swobodnie krąży i w miłej atmosferze własnoręcznie sprawdza możliwości oferowanych produktów.

W ten sposób Komputronik SA przeciera nowe szlaki w branży IT, które dobrze sprawdziły się w innych segmentach gospodarki. Przykładem są nowoczesne księgarnie, w których nie tylko kupuje się książki i płyty, ale także spędza wolny czas w miłej atmosferze. Również w najlepszych salonach samochodowych osoby czekające na odbiór auta po przeglądzie technicznym mogą wypocząć przy filiżance dobrej kawy, a dzieci mile spędzą czas w specjalnie przygotowanych dla nich kącikach zabaw.

Źródło: Komputronik

www.komputronik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Nom, ciekawe. Firma Structum używa od wielu lat hasła: Technologie jutra dzisiaj.
Czy to juz plagiat, czy jedno słowo robi różnicę ?

brak ikonki
,

Cóz, sklep Tions Technology też już od bardzo dawna używa hasła "sklep z technologiami jutra" czy to także można uznać za plagiat?

Najnowsze w tym dziale

Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764