logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teckwin: Premiera na targach Fespa

  PR 12.06.2013, przeczytano 2144 razy
ilustracjastrzałka

E-Ploter, autoryzowany dystrybutor ploterów Teckwin zaprasza na stoisko firmy Shanghai Teckwin Development Co., Ltd. podczas targów Fespa w Londynie w terminie 25-29.06.2013.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teckwin%3A-premiera-na-targach-fespa,18968,artykul.html

Pokazany zostanie po raz pierwszy w Europie najnowszy ploter z płaskim stołem PQ-300 UV RTR oraz flagowy model 3x2 m TS-600 UV RTR, także z opcją druku rolowego.

Teckwin PQ-300 UV RTR
jest najnowszym w swojej klasie ploterem przemysłowym z płaskim stołem oferującym wydruk o jakości fotograficznej. PQ-300 UV RTR posiada zespół głowic do drukowania CMYKcm, lakierem i białym atramentem co umożliwia wykonanie kolorowej części zadania i bieli w jednym przebiegu drukowania. Dzięki temu istnieje możliwość drukowania grafiki na każdym nośniku, niezależnie od barwy tła. Dodatkowa biel, umożliwia drukowanie na materiałach przezroczystych i do podświetleń. Wykorzystując system druku białym kolorem uzyskują Państwo nowe możliwości realizacji opłacalnych zleceń.

Kolejnym atutem jest możliwość wybiórczego drukowania lakierem UV. Stwarza to nowe możliwości realizacji produkcji z zachowaniem najwyższej jakości wydruków przy utrzymaniu wysokiej wydajności.

Ploter Teckwin PQ-300 UV RTR, zbudowany w oparciu o solidną, aluminiową ramę jest przeznaczony do pracy non-stop. Posiada jedyny w swoim rodzaju stabilny stół próżniowy z podziałem na niezależne strefy podsysu.

Zaawansowany system pozycjonowania mostu nad materiałem oparty na silnikach krokowych oraz encoderach magnetycznych pozwala na dokładne odwzorowanie punktów zarówno na materiałach płaskich, jak i w opcjonalnym trybie „z roli na rolę”. Konstrukcja maszyny umożliwia zadrukowywanie mediów płaskich o grubości do 10 cm. W opcji „z roli na rolę” można zadrukować materiał z roli o szerokości do 221 cm.

W tym nowoczesnym ploterze firmie Teckwin udało się pogodzić dwa podstawowe cele każdego klienta – dążenie do osiągnięcia jak najwyższej wydajności i wymóg maksymalnej jakości. Rewolucyjny układ głowic pod kątem 45 stopni w stosunku do kierunku druku pozwolił zwiększyć optycznie rozdzielczość druku. Udało się także zachować rozsądną proporcję między możliwościami maszyny a jej kosztami zakupu i eksploatacji.

Regulacja zakresu mocy lamp UV pozwala całkowicie kontrolować proces drukowania na wrażliwych podłożach. Można więc otrzymywać obrazy o niespotykanej dotychczas wyrazistości z wymaganą szybkością i produktywnością zdolną zapewnić dotrzymanie napiętych terminów. Zaawansowany system kontroli pracy lampy UV powoduję, iż lampa pracuje z jednakowa mocą od początku do przepalenia.

Opcja RTR umożliwia drukowanie na materiałach dostarczanych w rolach z taką samą wysoką jakością i rozdzielczością, jak w przypadku druku na materiałach płaskich, bez zmniejszenia wydajności, dzięki czemu można drukować banery i inne prace, nawet do 50 metrów długości. Tryb ten zapewnia obsługę materiałów o szerokości do 2,21 metra i zwojów ważących do 100 kg. Daje to możliwości zakupu mediów większych nawojach po korzystniejszej cenie, a co za tym idzie, zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Źródło: E-Ploter


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764