logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teckwin: Premiera na targach Fespa

  PR 12.06.2013, przeczytano 2146 razy
ilustracjastrzałka

E-Ploter, autoryzowany dystrybutor ploterów Teckwin zaprasza na stoisko firmy Shanghai Teckwin Development Co., Ltd. podczas targów Fespa w Londynie w terminie 25-29.06.2013.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teckwin%3A-premiera-na-targach-fespa,18968,artykul.html

Pokazany zostanie po raz pierwszy w Europie najnowszy ploter z płaskim stołem PQ-300 UV RTR oraz flagowy model 3x2 m TS-600 UV RTR, także z opcją druku rolowego.

Teckwin PQ-300 UV RTR
jest najnowszym w swojej klasie ploterem przemysłowym z płaskim stołem oferującym wydruk o jakości fotograficznej. PQ-300 UV RTR posiada zespół głowic do drukowania CMYKcm, lakierem i białym atramentem co umożliwia wykonanie kolorowej części zadania i bieli w jednym przebiegu drukowania. Dzięki temu istnieje możliwość drukowania grafiki na każdym nośniku, niezależnie od barwy tła. Dodatkowa biel, umożliwia drukowanie na materiałach przezroczystych i do podświetleń. Wykorzystując system druku białym kolorem uzyskują Państwo nowe możliwości realizacji opłacalnych zleceń.

Kolejnym atutem jest możliwość wybiórczego drukowania lakierem UV. Stwarza to nowe możliwości realizacji produkcji z zachowaniem najwyższej jakości wydruków przy utrzymaniu wysokiej wydajności.

Ploter Teckwin PQ-300 UV RTR, zbudowany w oparciu o solidną, aluminiową ramę jest przeznaczony do pracy non-stop. Posiada jedyny w swoim rodzaju stabilny stół próżniowy z podziałem na niezależne strefy podsysu.

Zaawansowany system pozycjonowania mostu nad materiałem oparty na silnikach krokowych oraz encoderach magnetycznych pozwala na dokładne odwzorowanie punktów zarówno na materiałach płaskich, jak i w opcjonalnym trybie „z roli na rolę”. Konstrukcja maszyny umożliwia zadrukowywanie mediów płaskich o grubości do 10 cm. W opcji „z roli na rolę” można zadrukować materiał z roli o szerokości do 221 cm.

W tym nowoczesnym ploterze firmie Teckwin udało się pogodzić dwa podstawowe cele każdego klienta – dążenie do osiągnięcia jak najwyższej wydajności i wymóg maksymalnej jakości. Rewolucyjny układ głowic pod kątem 45 stopni w stosunku do kierunku druku pozwolił zwiększyć optycznie rozdzielczość druku. Udało się także zachować rozsądną proporcję między możliwościami maszyny a jej kosztami zakupu i eksploatacji.

Regulacja zakresu mocy lamp UV pozwala całkowicie kontrolować proces drukowania na wrażliwych podłożach. Można więc otrzymywać obrazy o niespotykanej dotychczas wyrazistości z wymaganą szybkością i produktywnością zdolną zapewnić dotrzymanie napiętych terminów. Zaawansowany system kontroli pracy lampy UV powoduję, iż lampa pracuje z jednakowa mocą od początku do przepalenia.

Opcja RTR umożliwia drukowanie na materiałach dostarczanych w rolach z taką samą wysoką jakością i rozdzielczością, jak w przypadku druku na materiałach płaskich, bez zmniejszenia wydajności, dzięki czemu można drukować banery i inne prace, nawet do 50 metrów długości. Tryb ten zapewnia obsługę materiałów o szerokości do 2,21 metra i zwojów ważących do 100 kg. Daje to możliwości zakupu mediów większych nawojach po korzystniejszej cenie, a co za tym idzie, zwiększenie konkurencyjności na rynku.

Źródło: E-Ploter


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: e-ploter

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764