logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tęczowe logo, specjalne programy i muzyka – MTV Polska celebruje Miesiąc Dumy

  PR 18.06.2021, przeczytano 314 razy

W ramach obchodów ogólnoświatowego Miesiąca Dumy stacja MTV Polska, tak jak w poprzednich latach, przygotowała dla swoich widzów dodatkowe aktywności na antenie oraz w kanałach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teczowe-logo%2C-specjalne-programy-i-muzyka-%E2%80%93-mtv-polska-celebruje-miesiac-dumy,391938,artykul.html

MTV od początku swojego istnienia podkreśla, jak ważne są dla niej miłość, równość i tolerancja oraz działa w ramach obrony i promocji tych wartości.

- Wspieranie społeczności, które są narażone na ostracyzm społeczny, agresję i wszelkie przejawy nienawiści – w tym LGBTQ+ – jest wpisane w DNA marki MTV. Jako firma podejmujemy liczne inicjatywy promujące różnorodność i szacunek.  Sprzeciwiamy się arogancji, obojętności i wrogim postawom wobec „inności” tylko dlatego, że wzbudza strach lub jest niezrozumiała. Miesiąc Dumy traktujemy symbolicznie – celebrujemy otwartość i empatię przez cały rok, a robimy to w wymierny sposób: tworząc i promując kampanie społeczne, czy organizując cykliczne spotkania pracownicze z ciekawymi gośćmi  – mówi Katarzyna Samojluk, Country Manager Poland, VP Ad Sales and Finance CE w ViacomCBS Networks International.

Już pierwszego dnia miesiąca MTV Polska, a także Comedy Club, kanał również należący do ViacomCBS, zmieniły swoje logotypy na profilach społecznościowych. W weekend 26-27.06 widzowie MTV będą mogli obejrzeć specjalny maraton odcinków programu „Catfish” z obsadą LGBTQ+. Co więcej, w dniach 26-28.06 logo stacji oraz niektóre elementy oprawy antenowej będą nawiązywać do Miesiąca Dumy. Zmieniony logotyp w swojej symbolice zwraca uwagę na wszystkie grupy wchodzące w skład celebrującej społeczności.

Kolejną atrakcją przygotowaną dla fanów stacji jest playlista MTV Polska Pride na Spotify, w której zebrano największe hity kojarzone i znane z anteny MTV. Wydarzeniom adresowanym do widzów i sympatyków MTV towarzyszą wewnętrzne aktywności organizowane dla pracowników ViacomCBS w Polsce.

Źródło: ViacomCBS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764