logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tęczowy tydzień w serwisach Iberion

  PR 04.06.2020, przeczytano 392 razy
ilustracja

Przez najbliższy tydzień logotypy wszystkich 13 serwisów grupy mediowej IBERION będą zawierać tęczowe elementy. W ten sposób IBERION włącza się w działania marek wspierających społeczności LGBT+ w Polsce w ramach obchodzonego w czerwcu Pride Month.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teczowy-tydzien-w-serwisach-iberion,387294,artykul.html

– W naszych serwisach odcinamy się od sporów na tle politycznym, ale niejednokrotnie zabieramy głos w kwestiach społecznych. Uważamy, że takie wartości jak równość czy prawo do miłości są podstawowym budulcem szczęśliwego społeczeństwa. Okazanie wsparcia dla środowiska LGBT+ jest dzisiaj szczególnie potrzebne, bowiem Polska jest postrzegana jako najbardziej homofobiczny kraj Unii Europejskiej – wyjaśnia Albert Wójcik, założyciel i prezes grupy mediowej IBERION.

W najnowszym rankingu ILGA Europe, mierzącym poziom równouprawnienia osób LGBT+ w krajach europejskich Polska zajęła ostatnie miejsce. Ranking jest tworzony na podstawie analizy prawodawstwa i praktyki jego stosowania w kilku kategoriach, m.in. równości i zakazu dyskryminacji; wolności zgromadzeń, przestępstwa z nienawiści i mowy nienawiści.

– Choć każdy z nas jest inny, to wszyscy kochamy tak samo. Poprzez ten symboliczny gest pokazujemy, że nie zgadzamy się na wykluczanie kogokolwiek w związku z orientacją seksualną – dodaje Albert Wójcik.

To nie pierwsze tego typu działanie marki. Rok temu, po ataku na uczestników białostockiego Marszu Równości logotyp Pikio, największego serwisu grupy, zmienił barwy na tęczowe.

Akcja będzie wspierana, podobnie jak rok temu, przez działania komunikacyjne w serwisach społecznościowych tytułów z grupy IBERION.

Źródło: IBERION

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Niesamowita wręcz metamorfoza.
Jeszcze niedawno HGA Media i fakenewsy, dziś Iberion i tęcza...



Diabeł ubrał ornat i na mszę dzwoni?

avatar użytkownika
,

Przypomnijmy (lub wyjaśnijmy), że Iberion to nowa nazwa Grupy mediowej HGA Media, która przeszła ostatnio rebranding. W portfolio wydawcy znajduje się m.in. serwis Pikio.pl, którego redaktor naczelny Bogdan Makowski wszedł do zarządu Grupy Iberion. Niedawno serwis Pikio.pl został zaliczony przez naukowców z Uniwersytetu Oksfordzkiego do kategorii serwisów szerzących dezinformację i publikujących tzw. informacje śmieciowe. Do tej samej kategorii badacze z Oksfordu zaliczyli także m.in. serwisy Kontrowesje.net, Centrummedialne.pl, Publiszer.pl oraz wPolityce.pl.  

,

Zapomniałeś o iście niekorporacyjnym sznycie w zarządzaniu ludźmi.  

avatar użytkownika
,

Trudno nam komentować anonimowe relacje zamieszczane w internecie przez osoby przedstawiające się jako niezadowoleni pracownicy. Nie mamy żadnego potwierdzonego źródła wiedzy na temat sytuacji pracowników w tej firmie.  

,

Mając wiedzę o tej firmie, pozyskaną z mediów, należałoby raczej zastanowić się czy w Signs powinno być miejsce na publikacje na ich temat.  

avatar użytkownika
,

O tym czy działania wydawcy zasługują na odnotowanie w dziale mediowym decyduje znaczenie tego wydawcy na rynku mediów, a nie nasze sympatie. Jeżeli ktoś ma odpowiednio dużą liczbę odbiorców by mieć wpływ na sytuację na rynku, to obowiązkiem każdego kto chce ten rynek śledzić jest uwzględnienie tych działań. Oceniać możemy sobie w komentarzach - i to właśnie robimy.   

,

Ten wydawca nie ma żadnego znaczenia. Właśnie przez jego model działania tak w sferze zarządzania zasobami ludzkimi jak i w zakresie treści.
  

avatar użytkownika
,

Nie zajmujemy się oceną treści tylko wpływem na rynek, a o nim decydują odbiorcy - którzy albo są, albo ich nie ma. Jeśli są, to wydawca ma dla tego rynku znaczenie, kształtuje go czy się to komuś podoba czy nie. Ta firma uczestniczy w podziale budżetów reklamowych i obsługuje część odbiorców, którymi zainteresowana jest branża reklamowa. To wystarczający powód aby odnotowywać ruchy tego typu. To jak oceniamy merytoryczną lub etyczną stronę działania takiego wydawcy nie może być przesłanką do cenzurowania informacji o jego działalności, które mają służyć wszystkim uczestnikom rynku.  

,

Aaaa....
czyli wydawca dzieł Stalina albo Hitlera może liczyć na regularne publikowanie notek PR, bo SIGNS nie zajmuje się oceną działalności?

Dobrze wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

Nie zajmujemy się książkowym rynkiem wydawniczym, ale portal który specjalizuje się w tej tematyce ma obowiązek odnotowywać działania tego typu - to oczywiste. Użytkownicy powinni mieć pewność, że media branżowe zapewniają im dostęp do informacji, a nie własnej wizji świata.  

,

Oczywistym jest, że nie publikuje się informacji o szemranych biznesach.
Nawet jeśli przez chwilę srają tęczą.
  

avatar użytkownika
,

Dla kogo oczywistym? Twoim zdaniem media powinny milczeć o kontrowersjach dotyczących zakupu respiratorów bo interes wygląda na "szemrany"? W czyim interesie są takie "oczywistości" - bo chyba nie w interesie odbiorców mediów?  

,

Na takie biznesy jest kronika kryminalna.
Co najwyżej.
  

avatar użytkownika
,

Kronika kryminalna to domena tabloidów, my prowadzimy portal branżowy i relacjonujemy sytuację na rynku branżowym.  

,

Chyba jednak ten materiał dowodzi, że nie baudzo.  

avatar użytkownika
,

Jeżeli ktoś oczekuje od wydawcy cenzurowania informacji by dopasować je do jakiejś wspieranej przez redakcję wizji świata, to ma w czym wybierać - nie zamierzamy brać udziału w takich zawodach.  

,

Aaaa....
czyli wydawca dzieł Stalina albo Hitlera może liczyć na regularne publikowanie notek PR, bo SIGNS nie zajmuje się oceną działalności?

Dobrze wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

Tłumaczyliśmy już że nie zajmujemy się rynkiem wydawnictw książkowych, natomiast jeśli ktoś prowadzi portal o tej tematyce to powinien publikować materiały prasowe każdego wydawcy, który nie narusza przepisów prawa. Ty postulujesz aby do tych kryteriów dodać także ocenę kwestii obyczajowych - ale te są dyskusyjne co widać choćby z ostatnich dyskusji związanych z kampanią wyborczą. Nie jest rolą wydawcy branżowego lansowanie norm obyczajowych.

Jeżeli mamy do czynienia ze sporem sądowym pomiędzy podmiotami branżowymi, a jego uczestnicy zechcą skomentować swoje stanowisko w tym sporze publikując stosowne materiały prasowe, to wydawca powinien je opublikować bez wdawania się w ocenę racji, czy też powinien zabawiać się w zastępowanie sądu, ocenianie kto ma rację i cenzurowanie stanowiska strony której tej racji odmawia z powodów obyczajowych, ideologicznych, politycznych czy jeszcze jakichś innych?
  

,

Aaaa....
czyli portal publikujący wybrane fragmenty dzieł Stalina albo Hitlera może liczyć na regularne publikowanie notek PR, bo SIGNS nie zajmuje się oceną działalności?

Dobrze wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

To zależy od tego czy takie publikacje nie naruszają prawa i czy mają związek z tematyką serwisu. Jeśli nie naruszają i wiążą się tematycznie z profilem medium branżowego, to każdy uczciwy wydawca powinien takie notki opublikować, pozostawiają oceny tego typu swoim czytelnikom. To kwestia elementarnego szacunku dla nich.  

,

Czyli mają znaczenie inne działania firm czy nie mają?  

avatar użytkownika
,

Jeżeli naruszają prawo i notka miałaby w takim naruszaniu pomagać - mają. Jeżeli nie naruszają prawa to narzucanie przez redakcję własnej oceny i ograniczanie odbiorcom dostępu do informacji na takiej podstawie byłoby przejawem zdziczenia etycznego i obyczajowego.  

Najnowsze w tym dziale

Robert Burneika w Fantasyexpo
Do portfolio gwiazd stale współpracujących z Fantasyexpo dołącza Robert Burneika, znany także jako Hardkorowy Koksu. Burneika to były kulturysta, zawodnik MMA a przede wszystkim osobowość medialna. Od 10 lat regularnie tworzy materiały na swój kanał YouTube a w TVN Turbo prowadził swój autorski program - Nie ma lipy. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za...
Empik Premium o 50% taniej na rok i miesięczny dostęp do HBO GO

Wraz z początkiem pandemii Empik udostępnił wszystkim dostęp do swojej flagowej usługi całkowicie za darmo. To wsparcie stanowiło zachętę do pozostania w domach,  korzystania z darmowej dostawy zamówień i jakościowego spędzania czasu wolnego. Widząc, że Polacy chętnie korzystają z tego rozwiązania, akcję dwukrotnie przedłużano, a teraz Empik Premium wraz z...
Streetcom kupuje Hash.fm
Agencja Streetcom odkupiła od Konrada Traczyka i koncernu Agora 100% udziałów w spółce Hash.fm.
WP Pilot z aplikacją na Samsung Smart TV
WP Pilot udostępnił właśnie nową aplikację dla użytkowników Samsung Smart TV. Pozwala na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo. Wystarczy do tego połączenie z internetem i pakiet telewizyjny WP Pilot.
Prawie 38-procentowy wzrost kanału rok do roku
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764