logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tęczowy tydzień w serwisach Iberion

  PR 04.06.2020, przeczytano 762 razy
ilustracja

Przez najbliższy tydzień logotypy wszystkich 13 serwisów grupy mediowej IBERION będą zawierać tęczowe elementy. W ten sposób IBERION włącza się w działania marek wspierających społeczności LGBT+ w Polsce w ramach obchodzonego w czerwcu Pride Month.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teczowy-tydzien-w-serwisach-iberion,387294,artykul.html

– W naszych serwisach odcinamy się od sporów na tle politycznym, ale niejednokrotnie zabieramy głos w kwestiach społecznych. Uważamy, że takie wartości jak równość czy prawo do miłości są podstawowym budulcem szczęśliwego społeczeństwa. Okazanie wsparcia dla środowiska LGBT+ jest dzisiaj szczególnie potrzebne, bowiem Polska jest postrzegana jako najbardziej homofobiczny kraj Unii Europejskiej – wyjaśnia Albert Wójcik, założyciel i prezes grupy mediowej IBERION.

W najnowszym rankingu ILGA Europe, mierzącym poziom równouprawnienia osób LGBT+ w krajach europejskich Polska zajęła ostatnie miejsce. Ranking jest tworzony na podstawie analizy prawodawstwa i praktyki jego stosowania w kilku kategoriach, m.in. równości i zakazu dyskryminacji; wolności zgromadzeń, przestępstwa z nienawiści i mowy nienawiści.

– Choć każdy z nas jest inny, to wszyscy kochamy tak samo. Poprzez ten symboliczny gest pokazujemy, że nie zgadzamy się na wykluczanie kogokolwiek w związku z orientacją seksualną – dodaje Albert Wójcik.

To nie pierwsze tego typu działanie marki. Rok temu, po ataku na uczestników białostockiego Marszu Równości logotyp Pikio, największego serwisu grupy, zmienił barwy na tęczowe.

Akcja będzie wspierana, podobnie jak rok temu, przez działania komunikacyjne w serwisach społecznościowych tytułów z grupy IBERION.

Źródło: IBERION

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764