logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ted Gifted Lanyards nowym Członkiem PIAP

  PR 04.04.2018, przeczytano 543 razy

Ted Gifted Lanyards to nowa firma Członkowska PIAP, która w pierwszym kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ted-gifted-lanyards-nowym-czlonkiem-piap,36034,artykul.html

Ted Gifted Lanyards jest  największym producentem smyczy reklamowych w Europie. Główną specjalizacją firmy jest nadruk sublimacyjny. Duża powierzchni hali produkcyjnej oraz magazynowej, wynosząca łącznie 4000 metrów, umożliwa wyprodukowanie każdego dnia do 300.000 sztuk smyczy reklamowych, a także  innych produktów z logo klienta takich jak bandany, ściereczki do czyszczenia okularów, saszetki na telefon, opaski eventowe. Niewątpliwym atutem firmy jest własna tkalnia materiałów wykorzystywanych do produkcji smyczy reklamowych oraz szeroki wybór i duża dostępność magazynowa akcesoriów. Wszystko to sprawia, że Ted Gifted Lanyards jest solidną firmą, której warto zaufać. Pełna kontrola każdego prodcesu produkcyjnego przekłada się nie tylko na szybki czas realizacji ale przede wszystkim na najwyższą jakość produktów.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764