logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku

  PR 15.05.2025, przeczytano 272 razy
ilustracjastrzałka

Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została zaplanowana jako szerokie działanie promocyjne, łączące zróżnicowane kanały w celu skutecznego dotarcia do wszystkich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tedy-po-trendy---kampania-modowa-wola-parku,408819,artykul.html

Z badań przeprowadzonych przez firmę Ipsos dla Wola Parku wynika, że 56 proc. respondentów wskazuje modę jako najważniejszą kategorię przy wyborze centrum handlowego. Dla 48 proc. z nich kluczowa jest możliwość zakupu produktów w przystępnej cenie. Według osób biorących udział w badaniu jest to także kryterium, które Wola Park spełnia najlepiej spośród obiektów handlowych z centralnej, północnej i zachodniej Warszawy. Co więcej, aż 87 proc. odwiedzających centrum zgadza się ze stwierdzeniem, że oferuje ono produkty w przystępnych cenach. Kampania „Tędy po Trendy” podkreśla docenione walory centrum i wychodzi poza dotychczasową strefę działań marketingowych, pozycjonując Wola Park jako miejsce, gdzie klienci mogą znaleźć marki modowe oferujące dobre jakościowo produkty w atrakcyjnej cenie.

Kampania trwająca od 28 kwietnia do końca czerwca wykorzystała różnorodne kanały komunikacji, m.in. działania online skierowane do osób wieku 16–35 lat, aktywnie korzystających z social mediów oraz wyszukiwarek internetowych.1 Aby skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, centrum podjęło się współpracy ze znanymi influencerami a także stworzyło poradnik, który będzie dostępny nie tylko za pośrednictwem mediów społecznościowych, lecz także w ramach kampanii online – takich jak Google Ads, GDN czy dedykowany newsletter centrum.

Kampania modowa obejmuje również działania w przestrzeni miejskiej. Wola Park nie tylko ułatwia dostęp do internetowych inspiracji modowych, ale także zachęca mieszkańców Woli i Bemowa do odwiedzenia centrum handlowego – na terenie obu dzielnic pojawiły się billboardy kampanii „Tędy po trendy”, zawierające wskazówki dojazdu do Wola Parku.

Modowe porady od influencerek

W kwietniu Wola Park podjął współpracę z trzema influencerkami modowymi: Kamilą Blichowską (@kamila.blichowska), Anną Nowak-Krzywańską (@somethingwhite) oraz Kingą Mydłowską (@xpositiv). Influencerki odwiedziły centrum handlowe aby stworzyć stylizacje na wiosnę oraz podzielić się poradami modowymi. Ich wskazówki dostępne są zarówno na ich social mediach, jak i na stronie internetowej Wola Parku. W przygotowanych poradnikach dostępnych na stronie centrum klienci znajdą inspiracje m.in. dotyczące noszenia lnianych ubrań, wyboru wygodnych butów czy stworzenia letniej szafy kapsułowej.

Wpisy modowe influencerek są dostępne na stronie: https://www.wolapark.pl/pl/tedy-po-trendy

Źródło: Ingka Centres

Dodatkowe informacje:

1 Z badania Ipsos wynika, że 21% osób w wieku 16–25 lat czerpie inspiracje od twórców internetowych - na platformie Instagram są to w większości kobiety. Starsi konsumenci powyżej 36 roku życia natomiast częściej sięgają po informacje za pomocą wyszukiwarek internetowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764