Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została zaplanowana jako szerokie działanie promocyjne, łączące zróżnicowane kanały w celu skutecznego dotarcia do wszystkich klientów.
Z badań przeprowadzonych przez firmę Ipsos dla Wola Parku wynika, że 56 proc. respondentów wskazuje modę jako najważniejszą kategorię przy wyborze centrum handlowego. Dla 48 proc. z nich kluczowa jest możliwość zakupu produktów w przystępnej cenie. Według osób biorących udział w badaniu jest to także kryterium, które Wola Park spełnia najlepiej spośród obiektów handlowych z centralnej, północnej i zachodniej Warszawy. Co więcej, aż 87 proc. odwiedzających centrum zgadza się ze stwierdzeniem, że oferuje ono produkty w przystępnych cenach. Kampania „Tędy po Trendy” podkreśla docenione walory centrum i wychodzi poza dotychczasową strefę działań marketingowych, pozycjonując Wola Park jako miejsce, gdzie klienci mogą znaleźć marki modowe oferujące dobre jakościowo produkty w atrakcyjnej cenie.
Kampania trwająca od 28 kwietnia do końca czerwca wykorzystała różnorodne kanały komunikacji, m.in. działania online skierowane do osób wieku 16–35 lat, aktywnie korzystających z social mediów oraz wyszukiwarek internetowych.1 Aby skutecznie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, centrum podjęło się współpracy ze znanymi influencerami a także stworzyło poradnik, który będzie dostępny nie tylko za pośrednictwem mediów społecznościowych, lecz także w ramach kampanii online – takich jak Google Ads, GDN czy dedykowany newsletter centrum.
Kampania modowa obejmuje również działania w przestrzeni miejskiej. Wola Park nie tylko ułatwia dostęp do internetowych inspiracji modowych, ale także zachęca mieszkańców Woli i Bemowa do odwiedzenia centrum handlowego – na terenie obu dzielnic pojawiły się billboardy kampanii „Tędy po trendy”, zawierające wskazówki dojazdu do Wola Parku.
Modowe porady od influencerek
W kwietniu Wola Park podjął współpracę z trzema influencerkami modowymi: Kamilą Blichowską (@kamila.blichowska), Anną Nowak-Krzywańską (@somethingwhite) oraz Kingą Mydłowską (@xpositiv). Influencerki odwiedziły centrum handlowe aby stworzyć stylizacje na wiosnę oraz podzielić się poradami modowymi. Ich wskazówki dostępne są zarówno na ich social mediach, jak i na stronie internetowej Wola Parku. W przygotowanych poradnikach dostępnych na stronie centrum klienci znajdą inspiracje m.in. dotyczące noszenia lnianych ubrań, wyboru wygodnych butów czy stworzenia letniej szafy kapsułowej.
Wpisy modowe influencerek są dostępne na stronie: https://www.wolapark.pl/pl/tedy-po-trendy
Źródło: Ingka Centres