logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teekanne i Aquaphor we wspólnej akcji promocyjnej na Dzień Matki

  PR 18.05.2018, przeczytano 204 razy
ilustracjastrzałka

Od 18 maja w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce dostępne będą specjalne zestawy przygotowane przez markę Aquaphor i TEEKANNE. W środku, oprócz dzbanka Jasper i specjalnej książki poświęconej dietom, kupujący znajdą herbatkę TEEKANNE Detox&Slim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teekanne-i-aquaphor-we-wspolnej-akcji-promocyjnej-na-dzien-matki,36556,artykul.html

To już druga odsłona akcji promocyjnej TEEKANNE i Aquaphor. Tym razem promocyjne zestawy będą dostępne w sprzedaży od 18 do 31 maja br.

– Zestawy, które przygotowaliśmy wspólnie z marką Aquaphor, to ciekawa propozycja na prezent z okazji nadchodzącego Dnia Matki – podkreśla Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE Polska. - Właśnie dlatego od 19 maja kilka zestawów będzie można wygrać na stronie TEEKANNE Polska na Facebooku. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 24 maja, tak, by nagrody trafiły do mam dokładnie w Dzień Matki, czyli 26 maja – dodaje.

Źródło: TEEKANNE Polska

www.teekanne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone