logo
WIADOMOŚCI

Teekanne i Aquaphor we wspólnej akcji promocyjnej na Dzień Matki

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2018, przeczytano 156 razy
ilustracjastrzałka

Od 18 maja w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce dostępne będą specjalne zestawy przygotowane przez markę Aquaphor i TEEKANNE. W środku, oprócz dzbanka Jasper i specjalnej książki poświęconej dietom, kupujący znajdą herbatkę TEEKANNE Detox&Slim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teekanne-i-aquaphor-we-wspolnej-akcji-promocyjnej-na-dzien-matki,36556,artykul.html

To już druga odsłona akcji promocyjnej TEEKANNE i Aquaphor. Tym razem promocyjne zestawy będą dostępne w sprzedaży od 18 do 31 maja br.

– Zestawy, które przygotowaliśmy wspólnie z marką Aquaphor, to ciekawa propozycja na prezent z okazji nadchodzącego Dnia Matki – podkreśla Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE Polska. - Właśnie dlatego od 19 maja kilka zestawów będzie można wygrać na stronie TEEKANNE Polska na Facebooku. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 24 maja, tak, by nagrody trafiły do mam dokładnie w Dzień Matki, czyli 26 maja – dodaje.

Źródło: TEEKANNE Polska

www.teekanne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Stoisko z Ultima Displays na Festiwalmarketingu.pl
Na tegorocznej edycji targów reklamy Ultima Displays zaprezentuje… swoje stoisko. Celem jest pokazanie odwiedzającym jak proste jest zbudowanie własnej zabudowy targowej, ścianki działowej, wysepki handlowej i wielu innych, kiedy używa się modułów Vector i dodatków Formulate. Tym razem nie będzie to tylko opowieść członka zespołu Ultimy, ale empiryczne doświadczenie,...
Kampania społeczna Proveg
Dnia 22 sierpnia obchodzimy Światowy Dzień Mleka Roślinnego, zapoczątkowany w 2017 przez koalicję organizacji na czele z ProVeg International, międzynarodową organizacją działającą na rzecz świadomości żywieniowej, i platformą Plant Based News. Z tej okazji ProVeg Polska startuje z kampanią społeczną, w ramach której promuje etyczne, zdrowe i przyjazne środowisku...
Carex i Original Source poszerzyli współpracę z Tailor Made PR
PZ Cussons poszerzyło współpracę z Tailor Made PR. Od czerwca agencja przejęła prowadzenie komunikacji w kanałach Social Media dla marek Carex i Original Source. To kolejne rozszerzenie zakresu współpracy po przekazaniu w poprzednim kwartale komunikacji digitalowej marki Luksja w ręce Tailor Made. W ostatnich latach współpraca agencji i PZ Cussons opierała się o działania z...
EISA: najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-2019
Tegoroczny tytuł „EISA – najlepszy zakup w kategorii projektor 2018-1019” uzyskał projektor kina domowego BenQ W1700. Tytuł przyznają redaktorzy z ponad 50 specjalistycznych magazynów z 25 krajów Europy, zajmujących się m.in. fotografią, audio i wideo, urządzeniami mobilnymi, zrzeszeni w EISA (European Imaging and Sound Association).Uroczyste wręczenie...
EDP: Onyx 18 najlepszy w zarządzaniu kolorem
Nowy ONYX 18 w momencie europejskiej premiery został uhonorowany przez European Digital Press Association (EDP) tytułem „Najlepszego oprogramowania do zarządzania kolorem”.
 
czwartek 16.08.2018, 142 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone