logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Teekanne i Aquaphor we wspólnej akcji promocyjnej na Dzień Matki

  PR 18.05.2018, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka

Od 18 maja w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce dostępne będą specjalne zestawy przygotowane przez markę Aquaphor i TEEKANNE. W środku, oprócz dzbanka Jasper i specjalnej książki poświęconej dietom, kupujący znajdą herbatkę TEEKANNE Detox&Slim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/teekanne-i-aquaphor-we-wspolnej-akcji-promocyjnej-na-dzien-matki,36556,artykul.html

To już druga odsłona akcji promocyjnej TEEKANNE i Aquaphor. Tym razem promocyjne zestawy będą dostępne w sprzedaży od 18 do 31 maja br.

– Zestawy, które przygotowaliśmy wspólnie z marką Aquaphor, to ciekawa propozycja na prezent z okazji nadchodzącego Dnia Matki – podkreśla Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE Polska. - Właśnie dlatego od 19 maja kilka zestawów będzie można wygrać na stronie TEEKANNE Polska na Facebooku. Konkurs zostanie rozstrzygnięty 24 maja, tak, by nagrody trafiły do mam dokładnie w Dzień Matki, czyli 26 maja – dodaje.

Źródło: TEEKANNE Polska

www.teekanne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764